Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä on kyllä ihan tajuttoman seksikäs!

Vierailija
15.05.2023 |

Jos olisin vähän nuorempi ja sinkku niin kyllä olis pakko yrittää. Niin ihana mies! 😍
Mamma 35, Vantaa

Kommentit (374)

Vierailija
141/374 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi että Käärijä näyttää kivalta, ylivoimaisinta hänessä on omanlainen pehmeys. Ei hävetä ottaa Bulbasauria kainaloon ja hullutella kameralle, halata kisakumppaneita ja näyttää tunteita kameralle. Ei turhaa uhoa ja esittämistä. Se räjäyttää munasarjat jos jokin.

Vierailija
142/374 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on kolmekymppinen, joten ei teillä liian suurtta ikäeroa ole.

Mutta painoeroa voi olla tuplat? Onko sitten uutisissa Käärijä tukehtui av-mamman alle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/374 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on kyllä hot, yleensä en innostu suomalaisten miesten vatsoista,mutta jotenkin seksikäs hänen kroppansa siitä vatsan kohdalta ;) kun näkyy paljaana...ei hirveen hirveen timmissä kunnossa,mutta sopiva

t. 40 v. nainen

Täällä sua yli 10 vuotta vanhempi nainen, ja minuunkin tuo vain jotenkin iski. Jonnekin jo kirjoitin, että tulee se entinen Take That -poika Robbie Williams mieleen, siis vanhemmalla iällä. Tässä Käärijässä nyt on kyllä jotain alkukantaista vetovoimaa.

Vierailija
144/374 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin nuo miesasiamiehet suostuvat hyväksymään sen että bodari-laatikkoleukalentäjä-pankkiirit ovat MIESTEN miesihanne.

Ottaisin Käärijän sata kertaa mielummin!

Hyvin sanottu. Se on miesten oma kostea fantasia eikä naisten.

Oma top listani:

1) Kärtsäri

2) zelenskyi

Molemmat alle 170cm tjsp

Käärijä ei ole alle 170cm vaan tasan 170cm. Olis mulle just sopivan pituinen mies, kun ite oon 164cm. Voisin käyttää korkkareitakin. 😎

Vierailija
145/374 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta painoeroa voi olla tuplat? Onko sitten uutisissa Käärijä tukehtui av-mamman alle?

200 kiloinen av-mamma halusi leikkiä Käärijän kanssa kaalikäärylettä. Käärijä koki kurjan kuoleman :(

Vierailija
146/374 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

200 kiloinen av-mamma halusi leikkiä Käärijän kanssa kaalikäärylettä. Käärijä koki kurjan kuoleman :(

Käärijä teki viimeisen kääräisynsä... 😝

Vierailija
147/374 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun tyyppiset Miehet inhoaa Käärijää, koska on tällä hetkellä Suomen kuumin, seksikkäin ja halutuin mies. Käärijä on kivan näköinen, huumorintajuinen ja hänellä on ihana ystävällinen luonne. Saisi monet miehet ottaa hänen luonteesta ja käytöstavoista mallia.

Toivottavasti ei saa keneltäkään turpiin, kun "vie meidän miesten muijat". Siis ettei joku älykääpiö mustasukkaisuuksissaan lyö lättyyn. 😥 Kamalaa, mä en kestäis. 😟

Vierailija
148/374 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 175 cm nainen ja Käärijä on mielestäni myös hot, ja mielelläni deittaisin hänen kaltaistaan miestä. Sosiaalinen kyvykkyys ja itsevarmuus viehättävät. Hänen käytöksestään ei heijastu mitään myrkyllistä maskuliinisuutta, vaan on avoin, positiivinen ja omalaatuinen.

Julkisuudenhenkilöä en kyllä mielelläni haluaisi tapailla.

Vierailija
149/374 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, Zele rupsahti niin akat vaihtoi kohdetta.

Vierailija
150/374 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun tyyppiset Miehet inhoaa Käärijää, koska on tällä hetkellä Suomen kuumin, seksikkäin ja halutuin mies. Käärijä on kivan näköinen, huumorintajuinen ja hänellä on ihana ystävällinen luonne. Saisi monet miehet ottaa hänen luonteesta ja käytöstavoista mallia.

Toivottavasti ei saa keneltäkään turpiin, kun "vie meidän miesten muijat". Siis ettei joku älykääpiö mustasukkaisuuksissaan lyö lättyyn. 😥 Kamalaa, mä en kestäis. 😟

Kovat mutta rumat kundithan suorastaan fantasioivat tuollaisesta. Saadaan vetää pataa hyvännäköistä kundia ja alistaa se...

Vierailija
151/374 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, Zele rupsahti niin akat vaihtoi kohdetta.

Kiitos illan nauruista. 🤣

Vierailija
152/374 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on sitä söpömpi oma short king :p Ja mun mies on käärijän kaverin kaveri niin on vähän saman kaltainen ihminen.

Vierailija
153/374 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Super HOT.

Taannoin törmäsin ylilautaketjuun (googlasin käärijää ja linkki meni sinne) ja olin ihan järkyttynyt. Miehet siellä kilvan haukkui käärijää ja käyttivät nimitystä manlet. Että ei ole oikea mies ollenkaan vaan pikku manlet jonka voisi murskata nyrkiniskulla. Aivan järkyttävää. Miten miehet on noin idareita. Että luulevat vain koon ja ulkomuodon ratkaisevan.

Kärtsäri on 100000 x hotimpi kuin laatikkoleuka jääkiekkoilija tai lentäjä-kirurgi (näitä ne miehet aina käyttää esimerkkinä naisten kiinnostusten kohteista).

Älä yleistä.

Vierailija
154/374 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku katkera palstapöllö ykäilee oksennuspalleroitaan pitkin ketjua, kun naiset tykkää Käärijästä. Väärin tykätty. Nyt aivo räjähtää! Senhän piti olla kaksimetrinen leukakirugi, ei mikään 170-senttinen symppis!!!

Vierailija
155/374 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

käärijällä ilmeisesti on tyttöystävä seiskas oli salakuvia joskus. käärijällä on hyvä ja rohkea asenne. myös maailmalla on huomattu käärijän viehettävyys.

luulen että ulkonäköä paransi hiusten ja kulmien värjäys.korostaa piirteitä. moni suomalaismies saattaisi näyttää paremmalta ,miesmalli nikseillä kuten kulmakarvojen värjäys tummenmaksi.

kun suomalaiset vaan ymmärtäisi nyt rohkaistua itseilmaisuun ja toisten kannustamiseen. kaikki olis onnellisempia. hienoa että käärijä kannustettiin suomes hyvään suoritukseen.

Käärijästä löytyy värjäämätön ja meikitön kuvakin, on vielä paremman näköinen siinä.

https://www.google.com/search?q=k%C3%A4%C3%A4rij%C3%A4+2020&tbm=isch&cl…

Tässä ! Uuh, meidän oma leonardo dicapriohan siinä

Vierailija
156/374 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää hiuksiaan ja jossain videossa maskeeraaja tupsutti parrankin mustaksi. Mutta on se söpö. 😍

Vierailija
157/374 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi Käärijään rakastunut nainen! Siis niin ihana mies ja superkuuma!

Ja oon aina tykännyt lyhyemmistä miehistä :D

Valitettavasti oon ehkä vähän liian vanha.

Mutta ikäerä olisi silti huomattavasti vähemmän kuin Katri Helenalla ja Tommi Liimataisella, joten eihän sitä koskaan tiedä :D

Vierailija
158/374 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei kyllä miellytä yhtään.

Vierailija
159/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen lisäksi että Käärijä näyttää kivalta, ylivoimaisinta hänessä on omanlainen pehmeys. Ei hävetä ottaa Bulbasauria kainaloon ja hullutella kameralle, halata kisakumppaneita ja näyttää tunteita kameralle. Ei turhaa uhoa ja esittämistä. Se räjäyttää munasarjat jos jokin.

Puhut asiaa!!

Vierailija
160/374 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ällö! Eikä se biisi ole kummoinen.

t. nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä