Käärijä on kyllä ihan tajuttoman seksikäs!
Jos olisin vähän nuorempi ja sinkku niin kyllä olis pakko yrittää. Niin ihana mies! 😍
Mamma 35, Vantaa
Kommentit (374)
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on kolmekymppinen, joten ei teillä liian suurtta ikäeroa ole.
Mutta painoeroa voi olla tuplat? Onko sitten uutisissa Käärijä tukehtui av-mamman alle?
Vierailija kirjoitti:
on kyllä hot, yleensä en innostu suomalaisten miesten vatsoista,mutta jotenkin seksikäs hänen kroppansa siitä vatsan kohdalta ;) kun näkyy paljaana...ei hirveen hirveen timmissä kunnossa,mutta sopiva
t. 40 v. nainen
Täällä sua yli 10 vuotta vanhempi nainen, ja minuunkin tuo vain jotenkin iski. Jonnekin jo kirjoitin, että tulee se entinen Take That -poika Robbie Williams mieleen, siis vanhemmalla iällä. Tässä Käärijässä nyt on kyllä jotain alkukantaista vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin nuo miesasiamiehet suostuvat hyväksymään sen että bodari-laatikkoleukalentäjä-pankkiirit ovat MIESTEN miesihanne.
Ottaisin Käärijän sata kertaa mielummin!
Hyvin sanottu. Se on miesten oma kostea fantasia eikä naisten.
Oma top listani:
1) Kärtsäri
2) zelenskyiMolemmat alle 170cm tjsp
Käärijä ei ole alle 170cm vaan tasan 170cm. Olis mulle just sopivan pituinen mies, kun ite oon 164cm. Voisin käyttää korkkareitakin. 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta painoeroa voi olla tuplat? Onko sitten uutisissa Käärijä tukehtui av-mamman alle?
200 kiloinen av-mamma halusi leikkiä Käärijän kanssa kaalikäärylettä. Käärijä koki kurjan kuoleman :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
200 kiloinen av-mamma halusi leikkiä Käärijän kanssa kaalikäärylettä. Käärijä koki kurjan kuoleman :(
Käärijä teki viimeisen kääräisynsä... 😝
Vierailija kirjoitti:
Jonkun tyyppiset Miehet inhoaa Käärijää, koska on tällä hetkellä Suomen kuumin, seksikkäin ja halutuin mies. Käärijä on kivan näköinen, huumorintajuinen ja hänellä on ihana ystävällinen luonne. Saisi monet miehet ottaa hänen luonteesta ja käytöstavoista mallia.
Toivottavasti ei saa keneltäkään turpiin, kun "vie meidän miesten muijat". Siis ettei joku älykääpiö mustasukkaisuuksissaan lyö lättyyn. 😥 Kamalaa, mä en kestäis. 😟
Mä oon 175 cm nainen ja Käärijä on mielestäni myös hot, ja mielelläni deittaisin hänen kaltaistaan miestä. Sosiaalinen kyvykkyys ja itsevarmuus viehättävät. Hänen käytöksestään ei heijastu mitään myrkyllistä maskuliinisuutta, vaan on avoin, positiivinen ja omalaatuinen.
Julkisuudenhenkilöä en kyllä mielelläni haluaisi tapailla.
Jaa, Zele rupsahti niin akat vaihtoi kohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun tyyppiset Miehet inhoaa Käärijää, koska on tällä hetkellä Suomen kuumin, seksikkäin ja halutuin mies. Käärijä on kivan näköinen, huumorintajuinen ja hänellä on ihana ystävällinen luonne. Saisi monet miehet ottaa hänen luonteesta ja käytöstavoista mallia.
Toivottavasti ei saa keneltäkään turpiin, kun "vie meidän miesten muijat". Siis ettei joku älykääpiö mustasukkaisuuksissaan lyö lättyyn. 😥 Kamalaa, mä en kestäis. 😟
Kovat mutta rumat kundithan suorastaan fantasioivat tuollaisesta. Saadaan vetää pataa hyvännäköistä kundia ja alistaa se...
Vierailija kirjoitti:
Jaa, Zele rupsahti niin akat vaihtoi kohdetta.
Kiitos illan nauruista. 🤣
Onneksi mulla on sitä söpömpi oma short king :p Ja mun mies on käärijän kaverin kaveri niin on vähän saman kaltainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Super HOT.
Taannoin törmäsin ylilautaketjuun (googlasin käärijää ja linkki meni sinne) ja olin ihan järkyttynyt. Miehet siellä kilvan haukkui käärijää ja käyttivät nimitystä manlet. Että ei ole oikea mies ollenkaan vaan pikku manlet jonka voisi murskata nyrkiniskulla. Aivan järkyttävää. Miten miehet on noin idareita. Että luulevat vain koon ja ulkomuodon ratkaisevan.
Kärtsäri on 100000 x hotimpi kuin laatikkoleuka jääkiekkoilija tai lentäjä-kirurgi (näitä ne miehet aina käyttää esimerkkinä naisten kiinnostusten kohteista).
Älä yleistä.
Täällä joku katkera palstapöllö ykäilee oksennuspalleroitaan pitkin ketjua, kun naiset tykkää Käärijästä. Väärin tykätty. Nyt aivo räjähtää! Senhän piti olla kaksimetrinen leukakirugi, ei mikään 170-senttinen symppis!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käärijällä ilmeisesti on tyttöystävä seiskas oli salakuvia joskus. käärijällä on hyvä ja rohkea asenne. myös maailmalla on huomattu käärijän viehettävyys.
luulen että ulkonäköä paransi hiusten ja kulmien värjäys.korostaa piirteitä. moni suomalaismies saattaisi näyttää paremmalta ,miesmalli nikseillä kuten kulmakarvojen värjäys tummenmaksi.
kun suomalaiset vaan ymmärtäisi nyt rohkaistua itseilmaisuun ja toisten kannustamiseen. kaikki olis onnellisempia. hienoa että käärijä kannustettiin suomes hyvään suoritukseen.
Käärijästä löytyy värjäämätön ja meikitön kuvakin, on vielä paremman näköinen siinä.
https://www.google.com/search?q=k%C3%A4%C3%A4rij%C3%A4+2020&tbm=isch&cl…
Tässä ! Uuh, meidän oma leonardo dicapriohan siinä
Värjää hiuksiaan ja jossain videossa maskeeraaja tupsutti parrankin mustaksi. Mutta on se söpö. 😍
Täällä kanssa yksi Käärijään rakastunut nainen! Siis niin ihana mies ja superkuuma!
Ja oon aina tykännyt lyhyemmistä miehistä :D
Valitettavasti oon ehkä vähän liian vanha.
Mutta ikäerä olisi silti huomattavasti vähemmän kuin Katri Helenalla ja Tommi Liimataisella, joten eihän sitä koskaan tiedä :D
Itseäni ei kyllä miellytä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Sen lisäksi että Käärijä näyttää kivalta, ylivoimaisinta hänessä on omanlainen pehmeys. Ei hävetä ottaa Bulbasauria kainaloon ja hullutella kameralle, halata kisakumppaneita ja näyttää tunteita kameralle. Ei turhaa uhoa ja esittämistä. Se räjäyttää munasarjat jos jokin.
Puhut asiaa!!
Hyi ällö! Eikä se biisi ole kummoinen.
t. nainen
Sen lisäksi että Käärijä näyttää kivalta, ylivoimaisinta hänessä on omanlainen pehmeys. Ei hävetä ottaa Bulbasauria kainaloon ja hullutella kameralle, halata kisakumppaneita ja näyttää tunteita kameralle. Ei turhaa uhoa ja esittämistä. Se räjäyttää munasarjat jos jokin.