Käärijä on kyllä ihan tajuttoman seksikäs!
Jos olisin vähän nuorempi ja sinkku niin kyllä olis pakko yrittää. Niin ihana mies! 😍
Mamma 35, Vantaa
Kommentit (374)
Lyhyet miehet on usein hottiksia. Olen tapaillut useampaa, joista muutama oli itseäni, 167 cm, lyhyempiä. Suhteet kaatuivat miesten itsevarmuuden puutteeseen. Käärijän tyyppisen voisin ottaa kokeiluun. :D Jos uskaltaa heittäytyä tuolla tavalla ja uskoo voittomahdollisuuksiinsa Euroviisuissa, ei voi olla ihan vässykkä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin perusjantterin näköinen tyyppi, itse en voi sietää tota pottatukkaa ja viiksiä, pituus ja kroppa menettelee. Eli ei koko Suomen naisväki kuolaa Käärijän perään todellakaan, mutta jokainenhan saa tykätä siitä, mistä itse haluaa!
Tottakai hysteeriset akat into piukeena kun on kuuluisuus ja näkyvyyttä saanut jos se ei olis kuin "tavallinen jantteri" tulis haukkumis ja solvaamista ja rumaksi haukkumista.
Itse kyllä hymyilin kovasti heti, kun näin UMKn ensimmäiset stoorit kun biisejä ei oltu ees julkaistu..No ei kai sitä voi diggailla, ennen kuin näkee yhtään tyypin elekieltä ja reagointia ja persoonaa - vaikkakin vain median väkityksellä. Yksi Käärijän suosion salaisuuksia on "lähelle päästävät" InstaStoorit. Rupattelee milloin missäkin kulmassa milloin minkäkin sängyn pohjalla, suihkussa tai pulkkamäessä.
Minä tykästyin heti kun kuulin sen biisin. Ei ollut silloin vielä superkuuluisa. Ajattelin, että tässä on jotain erilaista ja rohkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin perusjantterin näköinen tyyppi, itse en voi sietää tota pottatukkaa ja viiksiä, pituus ja kroppa menettelee. Eli ei koko Suomen naisväki kuolaa Käärijän perään todellakaan, mutta jokainenhan saa tykätä siitä, mistä itse haluaa!
Tottakai hysteeriset akat into piukeena kun on kuuluisuus ja näkyvyyttä saanut jos se ei olis kuin "tavallinen jantteri" tulis haukkumis ja solvaamista ja rumaksi haukkumista.
Kun vähän katsot yleistä iltapäivälehti - ja UMK kommentointia niin ketään toista ehdokasta ei oo arvosteltu yhtä paljon pullavaksi plösöksi, pygmiksi, r*ssäksi, arpimahaksi ja adhd kääpiöksi...muun muassa. Enemmän kuin ketään ns tavallista jantteria, sinut mukaan lukien.
Jos tuossa säilytät fokuksen ja keskittymiskyvyn ja annat kaiken luisua kuin veden hanhen selästä. Ja kykenet painamaan eteenpäin aikataulupaineessa sekä henkisessä ja fyysisessä, että julkisessa paineessa. ....
Ja lisäksi kykenet antamaan parhaasi h -hetkellä - niin kyllä, kyllä miehessä silloin ON jotain tavallista erikoisempaa vääntövoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaljuuntuu tulee munkkitukka jossa reunukset:)
Tai sitten ei kaljuunnu. Tai sitten alkaa käyttää vaikka valkoista peruukkia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikea mies ( hetero) meikkaa ja käyttää isoja roikkuvia kultakorvakoruja+kynsilakka?
Tuo Käärijä on vähintäänkin bi.
Eikä komea millään mittarilla.T. Heteronainen
Oikea mies on sellainen mies joka pukeutuu, meikkaa, käyttää koruja just siten kuin itse tahtoo välittämättä ahdasmielisten junttien ajatuksista. Seksuaalisella suuntautumisella ei ole tässä merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten joillakin menee tunteisiin se, minkälaisista miehistä naiset pitävät. Joko se on liian hyvännäköinen tai sitten liian tavallinen, niin aina tulee valitusta. Se mikä ei mene joidenkin tajuntaan, niin naisiin vetoaa esimerkiksi positiivisuus, innostuneisuus, huumorintaju jne. Ei tarvitse olla 190 cm pitkä salihirmu. Tavallinen mies kolahtaa ja lujaa, kun luonne on kohdillaan. Ja kukaanhan meistä ei tunne Käärijää, mutta eihän noin positiivisesta julkkisimagosta voi muuta kuin syttyä. Kannattaisi sinunkin kokeilla, jätä nyt ensin akka-sana pois sanavarastosta, ota edes vähän positiivisempi asenne ja kohtaa naiset ihmisinä, saatat yllättyä ;)
Täällä haukkuvat kilttimiehet taas kateuksissaan 😁
Leikatkaa pottatukka ja alkakaa mukaviksi, niin johan vois irtoo naista teillekkin.
En sanois "komea", siitä tulee mieleen joku Tapio Rautavaara 😁 Mutta vetovoimainen on. Eleet, ilmeet, nopea äly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällähän on perus salipenan kroppa, ettehän te voi siitä tykätä.
Selvästi perushyvä kondis on ja antaa "höttöisyyden" vaeltaa eikä mikään ananasraejuuston orja. Oli kotimaan keikoilla välillä kevään mittaan aika "soft", mutta viisuissa taas kivan estraadikuiva ja rintalihakset tanassa 😏
On kyllä ihan huikean kuumat rintalihakset.
näin on moni "mies" sanonut. kiärijästä tulee uusi lpgtq-idoli.
Vierailija kirjoitti:
Ruma pikkujätkä, hyi!
Kiitos osanotosta kyselyymme, tällä kertaa vastauksenne ei ollut oikea! Onnea seuraavaan yritykseen! 🌝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällähän on perus salipenan kroppa, ettehän te voi siitä tykätä.
Selvästi perushyvä kondis on ja antaa "höttöisyyden" vaeltaa eikä mikään ananasraejuuston orja. Oli kotimaan keikoilla välillä kevään mittaan aika "soft", mutta viisuissa taas kivan estraadikuiva ja rintalihakset tanassa 😏
On kyllä ihan huikean kuumat rintalihakset.
No on, luonnostaan hyvin muodostunu. Viisuissa erottui kivasti, kun kuiva kisakondis 🔥
Se on se itsevarmuus pojat mikä kiehtoo 😍 Tärkeä myös huumorintaju ja positiivinen asenne😍😍
Rumempikin mies komistuu, kun on hauska ja itsevarma.
Jere vaikuttaa kaiken tuon lisäksi todella lempeältä ja maanläheiseltä tyypiltä 😍😍
Moni Suomalainen mies on näiden ominaisuuksien vastakohta:
Epävarma, huono itsetunto, negatiivinen ja ilkeä ja huonokäytöksinen...
Jäävät siksi ikisinkuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sanois "komea", siitä tulee mieleen joku Tapio Rautavaara 😁 Mutta vetovoimainen on. Eleet, ilmeet, nopea äly.
Äly? Viŧŧua hokeva sian näköinen ällötys. Hyi helvetti.
Katsoitko peiliin?
Jere saa perhoset riehumaan mun vatsassaaaah 🤩🤩🤩🤤😋
Mieletön pakkaus 🤤
Voisin maksaa hänelle yöstä yhdessä, vaikka saan kyllä miehiä ilmaiseksikin.
🤭😁😈
N 40
Vierailija kirjoitti:
Mieletön pakkaus 🤤
Voisin maksaa hänelle yöstä yhdessä, vaikka saan kyllä miehiä ilmaiseksikin.🤭😁😈
N 40
Oletat, että hän myisi? ..........
Hmm! No ehkä, jos olet ihminen, jolla on maailman viimeiset 2 Glögipulloa hallussa 😁
Vierailija kirjoitti:
Mieletön pakkaus 🤤
Voisin maksaa hänelle yöstä yhdessä, vaikka saan kyllä miehiä ilmaiseksikin.🤭😁😈
N 40
Kuvottavaa esineellistämistä haaveilla Käärijästä maksullisena, jonka voi noin vaan ostaa omaan käyttöönsä.
Jos joku keksii sähköpulkan tai sukset se on tämä pikku Mittarimato.