Käärijä on kyllä ihan tajuttoman seksikäs!
Jos olisin vähän nuorempi ja sinkku niin kyllä olis pakko yrittää. Niin ihana mies! 😍
Mamma 35, Vantaa
Kommentit (374)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere saa perhoset riehumaan mun vatsassaaaah 🤩🤩🤩🤤😋
Mieletön pakkaus 🤤
Voisin maksaa hänelle yöstä yhdessä, vaikka saan kyllä miehiä ilmaiseksikin.🤭😁😈
N 40Kuvottavaa esineellistämistä haaveilla Käärijästä maksullisena, jonka voi noin vaan ostaa omaan käyttöönsä.
Älähän nyt pillastu. Tuo viesti oli vain fantasiakuvaus siitä, mihin jku random ihailija olisi valmis ja enemmän ihailijan "epätoivosta" itsestään.
Tietenkään kohde ei tuollaiseen bisnekseen lähde, kun tavaraa olisi tarjolla ilmaiseksikin enemmän kuin vintillä tilaa 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere saa perhoset riehumaan mun vatsassaaaah 🤩🤩🤩🤤😋
Mieletön pakkaus 🤤
Voisin maksaa hänelle yöstä yhdessä, vaikka saan kyllä miehiä ilmaiseksikin.🤭😁😈
N 40Kuvottavaa esineellistämistä haaveilla Käärijästä maksullisena, jonka voi noin vaan ostaa omaan käyttöönsä.
Älähän nyt pillastu. Tuo viesti oli vain fantasiakuvaus siitä, mihin jku random ihailija olisi valmis ja enemmän ihailijan "epätoivosta" itsestään.
Tietenkään kohde ei tuollaiseen bisnekseen lähde, kun tavaraa olisi tarjolla ilmaiseksikin enemmän kuin vintillä tilaa 😏
Öö...onko tuossa viestissä nyt joku loogisen päättelyketjun virhe 😆
Minäkin voisin maksaa käärijälle vaikka tunnista 😁
N 45
Hei me vaan ollaan hulluina käärijään älkää nyt pahastuko 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on se, että jos vuosi sitten olisi Käärijä tullut ilman paitaa vastaan lenkkipolulla, niin junttihan se olisi ollut ja kommentit täyttyneet siitä, että kukaan ei halua nähdä miestä maha paljaana.
Höpö höpö. Mulla olis ainakin polvet notkahdelleet. On siis just mun miestyyppiä.
Tervetuloa miesasiamiehet ketjuun tutustumaan tiukkamoraaliseen ja esineellistämisen uhriksi joutuneeseen naissukupuoleen!
Mulla on niin ruma ukko kotona, että voisin vaihtaa käärijään koska vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin perusjantterin näköinen tyyppi, itse en voi sietää tota pottatukkaa ja viiksiä, pituus ja kroppa menettelee. Eli ei koko Suomen naisväki kuolaa Käärijän perään todellakaan, mutta jokainenhan saa tykätä siitä, mistä itse haluaa!
Ei hän liiku pottatukassa edessä lavojen ulkopuolella. Jos haluat tietää, minkänäköisenä vaeltelee vapaa-ajallaan kts Instatilin "inkkumoi" Stoorit. (Taaksevedetty otsis)
Itse kyllä pidän pottaa söpönä ja nuorentaa
Pottakampaus on vain ja ainoastaan typerän näköinen.
Käärijä oli niin söpö euroviisujen tuloksia odotellessaan tukka söpösti sotkussa. Hän on oikeasti ihana, sydämiemme Käärijä💚
Miehet saa kyllä puhua naisista mitä vaan, mutta nainen ei saa sanoa mitään miehistä🤬
Voisin ostaa käärijä pumpattavan 💚
Saisko tähän ketjuun vaihdettua jälkeenpäin vähän huomiota herättämättömämmän otsikon......esim "101 tapaa kammata pottatukka eri tilanteisiin. "
Tässä on vähän liian maalitauluinen olo, kun otsikko on noin raflaava, kuin nyt.....
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tylsä, voisin siksi vaihtaa Käärijään...
Käärijässä seksikkäintä on asenne. Sopiva suhde itsevarmuutta, huumorintajua, lempeyttä ja kuitenkin myös nöyryyttä. Se jos, mikä on seksikästä miehessä.
Ei minun makuuni,miehen pitää olla mies eikä meikkaava, kynsilakkaa ja koruja sekä pieniä rumia nahkavaatteita käyttävä pottatukka amisviiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tylsä, voisin siksi vaihtaa Käärijään...
Tiedä miten tylsä Käärijä olisi kotioloissa. Periaatteessa kaikki miehet tekevät sitä samaa kotona: syövät, nukkuvat, katsovat TV:tä.
Tosikot 🥸