+++Joulutontut -06+++ vko49
Kommentit (28)
Enpä tietenkään. Puhdastakin puhtaampi nega. En kuitenkaan ole heittänyt kirvestä kaivoon. Illan mittaan nimittäin on tuntemukset vaan voimistunut ja tuli muun muassa aika inhottava rytmihäiriö. Tai mitä ne lisälyöntisyydet nyt onkaan mitä on kaikilla, mutta joita kaikki ei tunne. No, mä tunnen tosi voimakkaasti ja en muista, et olis ollut sitten viime raskauden. Ja sitten vielä (tää menee nyt sarjaan tarkkailenko kenties itteäni liikaa) ne nystyt mitä tulee nänneihin raskauden aikana. Viimeks ne lävähti aika aikasin. Mä en ole varma, että missä vaiheessa ne häviää vai häviääkö ne ollenkaan. En ehkä vaan ole kiinnittänyt huomiota, mutta tänään suihkuun mennessä huomasin taas tosi selkeet nypyt. Onko kellään raskaana olleella tosiaan tietoa niistä? Häviääkö ne jossain vaiheessa vai enkö vaan ole niihin viime aikoina kiinnittänyt huomiota. Mä en ole imettänytkään yhdeksään kuukauteen. Eikös niillä ollut joku imettämiseen liittyvä funktio?
No niin, olipahan taas melkosta tekstiä. Täytyy sanoa, että jos se plussa ei tule, niin oon tosi nolona, kun tällasta kaikenlaista höpöhöpöä olen selostanut. =)
Illanjatkoja toivottaa sekopäinen äitsy
Tulin katsomaan, onko mannarii jo kirjoittanut kuulumisensa, eikös hän luvannut tänään testata :0 jännittääää...
Äitsy05, juu ei mitään kirveksiä kaivoon heitetä, kun ilmeisesti sulla on vielä kituviikko meneillään:) Niistä nystyistä..minäkin katselin eilen ehtoolla tissejäni " tarkemmin" itseasiassa katselin vain, et oisko jo sitä tummumista nännipihoissa tapahtunu. Mulla on ne nystyt jääny edellisestä raskaudesta, olen ymmärtäny, et sitku ne ekan raskauden aikana tulee, ni ei ne häviä! Tai mun ei o ainaka hävinnyt mihinkään.
fudgis oliko sulla jo lapsia, en muista yhtään? mut muistan kyl miltä se tuntu, sillon, ku isäntä ns. myöntyi ekan lapsen yritykseen, ah se oli hieno tunne:) kokoajan oli vähän täpinöissä ja jännittynyt, ihan niinkun ilis ollu jo raskaana:) Sit vaan paljon lemmiskelyä ;)
Nyt täytyy lähteä kuorimaan esikolle kurkkua (kukkua) !!
Tonttuillaan!!
Munkin piti tulla vakoilemaan, onko Mannarii jo ilmoittautunut.
Joo, Nonuli. Niin mä arvelinkin, ettei ne näppylät mihinkään ole välissä hävinnyt. Sitä taas vaan kiinnittää huomiota ihan eri hommiin kun yleensä. Muutenkin on tänään vähän rauhoittuneet fiilikset. Täytyy palautella itteään maan pinnalle. Varsinkin kun tänään taas ei mitenkään kauheen oireikkaalta ole tuntunut. Nyt mä kuitenkin aion asennoitua niin, ettei plussaa tässä kuussa tule niin ei tule petyttyä. Mikä nyt ees on todennäköisyys, että heti onnistuis.
Mut olipas taas vuodatusta. Kaikille tonttutyttösille hyvää toista adventtia. Ja Mannariille testionnea!
Kiva kun porukka on taas toimeentunut vähän ahkerammin kirjoittelemaan kuulumisiaan :)
fudgis: Mulla nyt kp 19 pillereiden lopetuksen jälkeen ja täytyy sanoa että mielenkiintoista on ollut noin tuntemusten suhteen. En haluaisi olla ällöttävä, mutta olen kuitenkin: siis aivan käsittämätöntä mitä tavaraa tuolta alapäästä tulee nyt kun kierto normalisoitumassa. Jos jonkinlaista paksua ja eriväristä limaa. Olen kyl ollu ihan huvittunut kun tällasta ei ole n. kymmeneen vuoteen ollut pillereiden aikana. Lisäksi mulla on ollut jo pari viikkoa jatkuvaa vatsan nipistelyä ja turvotusta ja nyt on mun mielestä nännitkin alkanut muuttua. Osa oireista kyl varmaan kuviteltujakin ja ei varmaankaan raskautta enteileviä!
äitsy05, nonuli ja mannarii: Teillä taitaa kaikilla olla jännät ajat, tsemppiä! Luulen kyllä et voi olla vielä aikainen vaihe plussalle, täytyy malttaa vähän odottaa vaikka tiedän et se varmaan vaikeeta onkin! Luin eilen YTHS:n sivuilta et testailla kannattaa sit jos menkat yli viikon myöhässä, muuten plussa ei vält. näy. Tietty jos ei tiedä kuinka pitkä kierto on meneillään..
Hieno päivä tänään, pitänee lähteä koiran kanssa ulkoilemaan.
Kuulumisiin..
NYT SE HELEVETIN TÄTI TULI SIT MEILLE!!! Karmee alavatsakipu, en muista tällasta koskaan olleen...
JOSKIN JOTAIN POSITIIVISTA, MUN KIERTO OLI IHAN NORMAALIN MITTANEN, ELI 29PV, TOSI HIENOA. OISKOHAN TÄMÄ NYT SITTE OLLU SE PILLEREITTEN LOPETTAMISEN JÄLKEEN, EKA OIKEA KIERTO!! Mä vähän luulen niin. No harvemmin se ekasta kierrosta tärppääkään :)
Eikun uutta putkistoon. Eka multa pääsi kaikki maailman mahti sanat, mut nyt on olo ihan seesteinen, ei haittaa olleskaan, se tulee mikä on tullakseen.. vielkin on kyl vähän sellanen etova olo, äsken paistelin jauhelihaa ja kyllä ällötti, gyäk!!
Isäntääkin tais ihan vähäsen oikeesti harmittaa, mut se vaan sit sanoi, et saapahan hän vähän " normaalia enempi" pimpsaa!!
(.) nyt on siis kp1 ja maha turvoksissa, ja pipi. Eikun kohti tulevaa!!
mä peukutan teille muille, että saatte plussan kiikkiin, ja pidän tädin itelläni sellaset viis päivää, sen jälkeen se saa lähteä lätkimään, eikä tarvi 9kk näkyä!
että se täti tulee seuraavaksi meille. Tein tosiaan testin tänään ja miinustahan se. Tein kuitenkin että sain ton miehen rauhoittumaan. (Se jo melkein suunnittelee nimiä lapsoselle.) No nyt sitte nippaa siihen malliin maha et alkaa lorraamaan hetkenä minä hyvänsä.
Ei harmita. On sellanen ihmeen rauhallinen fiilis. Kun kuitenkin oli selvä ovis ja kierto näyttäis olevan suht säännällinenkin n 30-? päivää niin ei tässä hätää mitään. Ja mullahan oli se lämpö kans noussut oviksen jälkeen (ja tippui alas toissapäivänä) niin että kyllä se tästä!!
Huomenna sitte uuteen pinoon!!
toivoo mannarii kp 30 (kai)
Nonulille tädistä ja Mannariille negasta! Mutta tosiaan positiivista toi, että teillä molemmilla on järkevän mittanen kierto.
Mannarii, itseasiassahan peli ei ole menetetty ennen kun täti todellisesti saapuu. Voihan se nega vielä muuttuakin.;)
Täällä ei vielä ole tädistä merkkiä. Toisaalta nyt en ole ihan selvillä, pitäiskö mun odottaa nyt vai vasta viikon päästä. Ehkäpä yritän asennoitua siihen, että viikon päästä, vaikka vaikeeta se onkin.
Hauskaa sunnuntai-illan jatkoa kaikille!
Hei!
Nonulilla, Äippä05llä ja mannariilla on kyllä TODELLA mielenkiintoisen kuuloiset tilanteet!!!! Tuntemuksenne kuulostavat hyviltä... Mutta ymmärrän myös tuon, että testausta siirretään vähän pidemmälle, jotta testi näyttää varmemmin oikeaa tulosta. Voi että, on teillä jännää :) Pitäkäähän meidät muutkin ajantasalla - jatkuvasti.
).( Normaalisti olen tässä vaiheessa aloittanut uuden liuskan. Nyt en. Kivan onnellinen olo siitä. Vaikka toiveet heti tärppäämisestä eivät olekaan suuret, niin mukava päästä tosiaan taas tutustelemaan itseensä liikahormoonittomana :) Saapa nähdä, millaisia oireiluita alkaa ilmenemään.
Mukavaa pyhäpäivää itse kullekin. Joulu senkun lähenee!
Fudgis (kp.5/?? - ette usko, kuinka olen odottanut, että voin ruveta näitä kp:eitä merkitsemään! :))