Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän tämä aika kamala uni merkitsee?

Vierailija
15.05.2023 |

Heräsin aamuyöllä iljettävään uneen. Unessa keitin perunoita ja syrjäsilmällä näin jotain liikettä kattilan takana. En ensin mennyt katsomaan, mutta kun taas näin liikettä, aivan kuin jotain tummaa olisi hypännyt kattilaan, menin katsomaan, onko kattilassa jotain epätavallista ja olihan siellä: kuolleita hiiriä kiehui perunoiden joukossa. Hyi!!

Mitähän uni merkitsee?!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut toksinen viime aikoina ja uni kertoo koston pelosta nyt? Esim tällainen, mutta luottamusasioissa on nyt häiriötä sinun ja ympäristön välillä. Liesi on naisen paikka ja olisiko miehestä kyse? Hiirihän on salassa oleva eläin ja päätyminen kattilaasi voi ilmentää myös paljastumisen pelkoasi?

Inhottava uni kyllä.

Vierailija
2/13 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut toksinen viime aikoina ja uni kertoo koston pelosta nyt? Esim tällainen, mutta luottamusasioissa on nyt häiriötä sinun ja ympäristön välillä. Liesi on naisen paikka ja olisiko miehestä kyse? Hiirihän on salassa oleva eläin ja päätyminen kattilaasi voi ilmentää myös paljastumisen pelkoasi?

Inhottava uni kyllä.

Arkisten perunoiden keittäminen kuumassa kertoo edelleen että jokin on eskaloitumassa sinussa. Hotspot siis sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen se että hiiri on eläin jolla oma elämä ja pujahtelee sinun tahdostasi huolimatta varkain noin ilmentää viettitasoa, jossa on käymistilaa? Ja luottamuksessa sen suhteen jotenkin.

Vierailija
4/13 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vahva tunne, että eräs ystäväkseni luullut ihminen puhuu musta pahaa selän takana. Voisiko tämä uni olla siitä luulosta/ pelosta?

Ap

Vierailija
5/13 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vahva tunne, että eräs ystäväkseni luullut ihminen puhuu musta pahaa selän takana. Voisiko tämä uni olla siitä luulosta/ pelosta?

Ap

Voi. Jotain iljettävää on siellä, missä sen ei pitäisi olla.

Vierailija
6/13 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan jääkylmästi kohtaa tämä ihminen ja sanot että olet kuullut pahaa puhetta sinusta .Pyydä selitys. 

Vierailija
7/13 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi. uistat vaan että se on ihan oma unesi ja pelkosi. Uni nimenomaan on viesti näkijälleen ei sille kaverillesi.

Vierailija
8/13 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta rottaa tarkoittaa että työpaikalla olet saamassa vihamiehiä.Tai jokin vaaratilanne käynnissä. 

Vierailija
9/13 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi. uistat vaan että se on ihan oma unesi ja pelkosi. Uni nimenomaan on viesti näkijälleen ei sille kaverillesi.

Sinähän itse ihan niitä perunoitasi keittelitkin niin se kertoo omasta luottamuksen puutteestasi jonnekin suuntaan, jopa itseesi päin. Jos keittosi uhkaa myrkyttyä omassa kodissasi sinä et voi luottaa siis itse. Ja voihan se ollakin että uni varoittaa ettei ole myöskään ihan sinisilmäinen aika olla.

Vierailija
10/13 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiri nakertaa tiensä ja tekee tunneleita sieluun. On siksi erittäin iljettävä unessa noin.

Vierailija
11/13 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta rottaa tarkoittaa että työpaikalla olet saamassa vihamiehiä.Tai jokin vaaratilanne käynnissä. 

Unessa oli hiiriä, ei rottia.

Vierailija
12/13 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa sitä, että seuraava kokkauksesi ei suju ihan niin kuin Strömsössä?

Vierailija
13/13 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut voiton pahanpuhujista tai juonittelijoista. Taloutesi on vakaalla pohjalla.