Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että näin meillä harrastetaan seksiä parisuhteessa. Tehdään toiset kateelliseksi.

M&N 44V
15.05.2023 |

Meidän parisuhteen hyvä seksi sisältää seuraavaa:
- Välillä pikaiset kesken päivää.
- Joskus kesken automatkan pikaisille puskaan.
- Suihinotto autolla mökille ajaessa
- Sidontaa ja pientä läpsimistä silloin tällöin.
- Peppuseksiä molemmille (pegging, rimming)
- Emäntä tykkää kun fistaan pimpsaan
- Muut normijutut ja suuseksi
- Työmatkoilla ollessa voidaan runkata videopuhelun välityksellä
- Emäntä tykkää niellä tai ottaa lastin ihan mihin vaan
- Meillä myös suudellaan suuseksin jälkeenkin

Että näin meillä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi ei ole suorite. Siihen eivät kuulu listat taikka laskelmat. Yhteiset pelisäännöt on sovittu ja kokeilunhalua on molemmilla riittämiin.

Rajat menevät milloin missäkin, kunhan ollaan molemmat tietoisesti, ilman painostusta ja vapaaehtoisesti liikkeellä. Yksin ei seikkailla, edetään jos hyvältä tuntuu ja toisen tyytyväisyys tulee molemmilla aina ensin.

Muutama pieni ylilyönti sattunut puolin ja toisin, mutta aina keskusteltu homma auki välittömästi ja säilytetty 100% luottamus toiseen.

Seksi perustuu meillä avoimuuteen, rakkauteen ja toisen kunnioitukseen. Sillä ei ole väliä kuka tulee ja missä tulee, pääasia että ollaan yhdessä ja rakastuneita.

M45/N42

Vierailija
22/26 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herää vaan kysymys miten nyrkin saa sisään? 3 synnyttänyt, aivan litimärkänäkään ei kyllä nyrkki sisään mene, 2 sormea menee ja kolmas väkivalloin pienen matkaa.

Ei vaadi mitään muuta, kun löysän pillu.

Kohta joku nyrkillä nussija tulee kertomaan jotain muuta.

No niinpä ajattelin tehdä. Ei siihen välttämättä vaadita löysää pillua tai pyllyä, vaan rentoutta, kunnon kiihotusta, aikaa ja liukkaria. Sekä tietty harjoitusta. Kudokset venyvät, kun ajan kanssa niitä lämmittelee, ja sitten riippuen henkilöistä, koko käsi tai kaksikin voi mahtua lopulta sisään ihan ilman väkivaltaa. Ei fistais varmastikaan kaikkien juttu ole, mutta sitäkin voi harjoitella

Tosin eipä mulla kokemusta ole kuin yhdestä naisesta ja hänen kimmoisiin aukkoihinsa mahtuu iso käteni rystysiä myöten, enkä usko että on enää paljosta kiinni että koko käsi muljahtaa sisään. Kuitenkaan kumpikaan reikä ei ole löysä kuin heti käden jälkeen, koska kudokset palautuvat kyllä. Eikä kyse ole mistään väkivallasta tai alistamisesta, vaan orgasmien tuottamisesta puolisolle ja minun kiihottumisestani toisen nautinnon aistimisesta kaikin aistein. Ja kyllä, myös minun pyllyäni on penetroitu erilaisilla asioilla, mutta siitä ei oikein kumpikaan saa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herää vaan kysymys miten nyrkin saa sisään? 3 synnyttänyt, aivan litimärkänäkään ei kyllä nyrkki sisään mene, 2 sormea menee ja kolmas väkivalloin pienen matkaa.

Ei vaadi mitään muuta, kun löysän pillu.

Kohta joku nyrkillä nussija tulee kertomaan jotain muuta.

No niinpä ajattelin tehdä. Ei siihen välttämättä vaadita löysää pillua tai pyllyä, vaan rentoutta, kunnon kiihotusta, aikaa ja liukkaria. Sekä tietty harjoitusta. Kudokset venyvät, kun ajan kanssa niitä lämmittelee, ja sitten riippuen henkilöistä, koko käsi tai kaksikin voi mahtua lopulta sisään ihan ilman väkivaltaa. Ei fistais varmastikaan kaikkien juttu ole, mutta sitäkin voi harjoitella

Tosin eipä mulla kokemusta ole kuin yhdestä naisesta ja hänen kimmoisiin aukkoihinsa mahtuu iso käteni rystysiä myöten, enkä usko että on enää paljosta kiinni että koko käsi muljahtaa sisään. Kuitenkaan kumpikaan reikä ei ole löysä kuin heti käden jälkeen, koska kudokset palautuvat kyllä. Eikä kyse ole mistään väkivallasta tai alistamisesta, vaan orgasmien tuottamisesta puolisolle ja minun kiihottumisestani toisen nautinnon aistimisesta kaikin aistein. Ja kyllä, myös minun pyllyäni on penetroitu erilaisilla asioilla, mutta siitä ei oikein kumpikaan saa mitään.

Vaatii kyllä sen väljän pillun, jotta miehen nyrkki menee sisään. Turhaa väittää muuta.

Vierailija
25/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin Jamalin jättikyrvästä ja mies on lukittuna siveysvyöhön. Mies saa nuolla Jamalin spermat puhtaaksi vartalolla ja suosikki on suoraan anaalista suuhun, arvaat kuka tässä suhteessa on voittaja? Niinpä!

Vierailija
26/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n seksi kuulostaa siltä että vain mies saa orgasmeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan