Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että näin meillä harrastetaan seksiä parisuhteessa. Tehdään toiset kateelliseksi.

M&N 44V
15.05.2023 |

Meidän parisuhteen hyvä seksi sisältää seuraavaa:
- Välillä pikaiset kesken päivää.
- Joskus kesken automatkan pikaisille puskaan.
- Suihinotto autolla mökille ajaessa
- Sidontaa ja pientä läpsimistä silloin tällöin.
- Peppuseksiä molemmille (pegging, rimming)
- Emäntä tykkää kun fistaan pimpsaan
- Muut normijutut ja suuseksi
- Työmatkoilla ollessa voidaan runkata videopuhelun välityksellä
- Emäntä tykkää niellä tai ottaa lastin ihan mihin vaan
- Meillä myös suudellaan suuseksin jälkeenkin

Että näin meillä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen. Meillä pidetään joskus valot päällä.

Vierailija
2/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama setti aloittajan kanssa, paitsi lisäksi lupa ja mahdollisuus harrastaa seksiä satunnaisesti myös muiden kanssa,esim.juuri työmatkojen yhteydessä. N38, yhdessä 22vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pikaiset saa vaimo, ja ihan milloin haluaa, ja muutakin kun sattuu haluamaan.

Vierailija
4/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa vaimo milloin haluaa, ja niin paljon kun haluaa.

Vierailija
5/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli käytännössä jouluna ja juhannuksena.

Vierailija
6/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli käytännössä jouluna ja juhannuksena.

Ei vaan jokapäivä.

Vierailija
7/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yhdessä 10vuotta, n36 m39

Molemmat leikkii molempien pepuilla

Nainen tykkää että laukeaa anaaliin

Mies joskus katselee kun nainen saa vierasta

Semi julkisilla paikoilla suikkareita

Suosikkiasento takaatapäin

Nainen tykkää esileikeistä paljon

Kesällä saattaa naisella vilahtaa hameen alta paljas pimppi

Seksiä noin 3-4 krt per vk

Vierailija
8/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän nyt ei usko pervoin runkkarikaan. Mutta fantasiat ovat ilon lähde.

Vierailija
9/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten sama täällä, mutta nuo fistaukset ei ole meidän juttu (tai auto, tuo on hullua jos auto liikkuu). Kaikkialla ja aina pannaan, kaikkiin reikiin eikä rajoituksia ole. Molemmat saa lähes aina, joskus monestikin.

M46/N39

Vierailija
10/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muuten melko sama lista kuin AP:lla, mutta peppuseksi puuttuu, kun ei kumpikaan välitetä siitä, mutta meillä on paljon "seksihepeneisiin" pukeutumista, sidontaleikkejä, vibroja, dildoja ym. leluja mukana, mukaanlukien julkisen paikan orgasmit etäohjattavalla vibralla.

Vierailija
11/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eillä kun pitäisi alkaa lähentyä muija kädellä vähän heiluttelee munaa ja jos se ei heti seiso niin siinä on joku vika.  ei suihinottoa, ei perspanoja, ei asennon vaihteluja 

herääkin kysymys joskus onks mun pakko

Vierailija
12/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eillä kun pitäisi alkaa lähentyä muija kädellä vähän heiluttelee munaa ja jos se ei heti seiso niin siinä on joku vika.  ei suihinottoa, ei perspanoja, ei asennon vaihteluja 

Luuletko että tilanne muuttuu loppuelämäsi aikana jotenkin paremmaksi, jos saman kanssa jatkat? Kyllä minä vaihdoin ja vaihdoin kahdesti ennen kuin löytyi sellainen jonka kanssa ei tarvitse puutteessa kärvistellä. On siinä yksi iso stressi elämässä vähemmän, jos edes sänkypuuhat on sellaisessa jamassa että kumpikin saa aina kun haluaa. Me teimme oikeasti ihan seurustelun alkuaikoina sopimuksen että seksistä ei kieltäydytä. Jos ei "pano" juuri sillä hetkellä maistu, niin sitten suu, käsi tai lelut avuksi. Ja voi sitä pyytää suoraankin suihinottoa tai niinkuin vaimo usein tekee, niin vibrausta 15-30min, jonka jälkeen hän ottaa suihin. On muuten ensimmäinen tapaus joka pyytämällä pyytää että saa ottaa suihin, edelliset eivät ikinä pyytäneet tätä, eikä nuoruuden "seukkailu ystävät" myöskään.

Vierailija
13/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs itse teet?

Vierailija
14/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä 20 vuotta yhdessä olleen pariskunnan "rutiini," olemme noin nelikymppisiä, hyvin säilyneitä ja urheilullisia molemmat

-mies saa seksiä aina kun haluaa, minä olen käytännössä aina valmis ja kiihotun helposti. Pitkin päivää sormeilen itseäni, töidenkin lomassa.

- useimmiten naidaan päivittäin, sen mukaan miten mies haluaa.

-rajua seksiä, asentoja vaihdellen. Suihin otan tietenkin käytännössä joka kerta, mies saa tehdä mulla mitä haluaa 😛 Mies tykkää vetää hiuksista, kuristaa, lyödä ja se on aivan ihanaa. Pillu lämpenee nytkin kun tätä kirjoitan.

-pitkin päivää kiusaan miestä olemalla ilman alushousuja, lyhyt hame päällä. Siivoilen ja pyllistelen siten että pullea, punainen pimpsa paistaa. Painan hellästi miehen pään rintojen väliin, puhun tuhmia, istun hajareisin syliin ja pyörittele lantiota, jne

-lähettelen miehelle kuvia ja videoita kun runkkaan

-panemme autossa, ulkona, varastossa pöytää vasten, tottakai perinteiset suihkut, saunat, jne. Paras on kuitenkin sänky.

- meikkaan, blondaan hiuksia, käyn salilla ja laitan itseäni kauniiksi ja seksikkääksi miestä varten. Niinkuin mainitsikin niin kotona on päällä tiukkaa legginsiä, lyhyttä hametta, push up liivit yleensä ja avonainen kaula-aukko jotta tissit on tarjolla. Julkisesti sitten "normaalimmat" vaatteet. Tykkään palvella muutenkin, laitan ruoat ja leivon. Saan jotain nautintoa siitä kun olen kaikin tavoin miehen käytettävissä.

-mieheni on todella huolehtiva ja rakastava puoliso

Vierailija
15/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää vaan kysymys miten nyrkin saa sisään? 3 synnyttänyt, aivan litimärkänäkään ei kyllä nyrkki sisään mene, 2 sormea menee ja kolmas väkivalloin pienen matkaa.

Vierailija
16/26 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäis.

Vierailija
17/26 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
18/26 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää vaan kysymys miten nyrkin saa sisään? 3 synnyttänyt, aivan litimärkänäkään ei kyllä nyrkki sisään mene, 2 sormea menee ja kolmas väkivalloin pienen matkaa.

Ei vaadi mitään muuta, kun löysän pillu.

Kohta joku nyrkillä nussija tulee kertomaan jotain muuta.

Vierailija
19/26 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Itsellä tekisi mieli seksiä tai vähintään sellaista ihanaa kiusoittelua / kiusaamista / rääkkäämistä liki joka päivä, mutta toistaiseksi tyytyminen fantasioihin ja omaan kivaan. Mukava kuitenkin kuulla, että tuollaisiakin parisuhteita on. Antaa itsellekin toivoa.

Nauttikaa minunkin puolesta, te onnelliset :)

Vierailija
20/26 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kanssa käydään seksiklubeilla ja muissa tapahtumissa. Muutamia vakkareita joiden kanssa kimppaillaan näiden lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän