Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen, joka oikeasti ei välitä muiden mielipiteistä?

Vierailija
15.05.2023 |

Tunnen vain yhden ja ainoan kuvaukseen sopivan ihmisen. Hän on vasta parikymppinen nainen, ja mietin, miten tuollaiseksi ihmiseksi tullaan? Hän ei pelkää sanoa mielipidettään, pukeutuu miten haluaa, vaikka joku huutaisi hänelle jotain ilkeää kadulla/baarissa, hän ei hetkahda. Hänellä on monia harrastuksia ja taitoja, mutta hän ei esittele niitä? Ei pelkää sanoa epäsuosittuja mielipiteitään ääneen, kuitenkin on kohtelias ja mukava.

Itse lopetin yhden paidan käyttämisen töissä, koska työkaveri sanoi että sen väriyhdistelmä oli hänen mielestään liian raisu. En ymmärrä, miten tuollaiseksi ihmiseksi tullaan, joka ei taivu muiden mielipiteistä, tekee vaan omaa juttuaan ja vaikuttaa itsevarmalta. Olen kauhea ovimatto ja haluaisin muuttua, mutten tiedä olenko jo liian vanha siihen.

n42

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on kuitenkin pääsääntöisesti laumaeläin. Harvoilla on siis kanttia olla juuri sellaisia kuin ovat. Helpommalla tietysti pääsee aina, kun sopeutuu lauman sääntöihin. Ja joissain diktatuureissa se on käytännössä ainoa mahdollisuuskin, jos ja kun haluaa säilyttää henkikultansa. Useimmat haluavat. Tullaan Escobarin kuuluisaan hopeaa vai lyijyä -tarjoukseen: 99,9 % (vähintään) ottaa mieluummin hopeaa kuin lyijyä...

Vierailija
62/66 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumpi nyt on ihailtavampaa, että ei välitä vai välittää. Kumpaakin voidaan paheksua, riippuen tietenkin tilanteesta ja henkilöstä. Huvittavaa on myöskin liika karaiseminen mukamas niin, että ei saisi välittää muiden mielipiteisrä. Kai sekin on ihan henkilökohtaista miten välittää mistäkin, tai pitäisi olla. Jos ei halua mennä maitokauppaan saunapuhtaana, niin ihan oma asia tai ongelma se pitäisi olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulee jatkuvasti arvostelua milloin mistäkin asiasta, negatiiviset kommentit menettävät lopulta tehonsa. Välitän enää vain läheisten mielipiteistä, miksi yrittäisin miellyttää ihmisiä, jotka eivät minulle mitään merkitse.

Vierailija
64/66 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

“Be what you are and say what you feel, because those who will mind don't matter and those who matter don't mind.”

Dr. Seuss

Vierailija
65/66 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi välittää muiden mielipiteistä? Minä teen työni, minulla ei ole työkavereita,onneksi. Vapaa ajalla teen mitä milloinkin. Niin mitä ihmettä välittäisin muiden höpinöistä🤣

Vierailija
66/66 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen välillä testiä,että en laita kellekään itse ensin viestiä. Jos jostain yhteystiedoissani olevasta ei kuulu mitään pitkään aikaan,poistan hänen numeronsa. Olen oppinut,että miksi välittää muista kun ei nekään oikeasti välitä. Monet kyselee vaan rahaa tai jotain hyötyä. Muulloin heitä ei kiinnosta olemassaoloni. Näin vanhaksi piti elää ennenkuin tajusin elämän realiteetit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi