Lue keskustelun säännöt.
TOIVEET SYKSYYN 07 (ent.Syystoiveet06)
04.12.2006 |
Kirjoitelkaa kuulumisia te kaikki, jotka toivotte vauvaa syntyväksi syksyn 2007 aikana.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onnea kaikille plussanneille. Voi kunpa seuraisin teitä perässä, mutta olo ei ole lainkaan sellainen.
Nyt on siis kp26/28 menossa ja keksiviikkona kai testailen, ellei menkkoja kuulu eikä näy. Mutta todennäköisesti ne tulevat pian, semmoinen olo ainakin on. Olen nimittäin herkutellut koko viikonlopun, milloin makeaa ja milloin suolaista. Ja yleensä tekee mieli syöpötellä ennen menkkoja. Tosin kai ne voisivat olla raskausoireitakin, voisivathan? Yksi omituinen mielihalu on mulle myös tullut, nimittäin lihanhimo... tekis mieli popsia nakkeja, kinkkua ja jotain kebabia, enkä ole syönyt lihaa yli kymmeneen vuoteen. No näitä aina tulee ja menee...
Silloin tällöin juilii vatsaakin, mutta liittynevät menkkojen alkuun. No mutta jännätään nyt vielä pari päivää.
Tyttö on vielä päiväkodissa tämän viikon, itselläni loppui nyt tämän vuoden koulu-urakat, loppuraporttia lukuunottamatta. Ajattelin siivota, käydä vähän jouluostoksilla ja valmistella läksiäslahjaa päiväkodin tädille. Tytön suosikki hoitaja lopettaa tai joutuu lopettamaan työt, itku tuli mulla silmään kun asiasta kuulin ja meinasin ryhtyä hoitamaan tyttöä kotona. Mutta onneksi muutkin hoitajat ovat ryhmässä mukavia, niin saan sen gradunkin tehtyä.
-Kärttyli kp 26/28-