En tiennyt että ruotsalaiset ovat näin tosikoita: "Tämä on laulukilpailu"
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009585243.html
Suomen kappale on huumoripläjäys, joka ei olisi ansainnut voittoa.
Kommentit (32)
No lauloiko se Loreen jotain? Ei minun mielestäni, huhuili ja nyki kolme minuuttia. Vuoden hissimusiikki kilpailu jos olisi ollut niin siihen olisi sopinut voittajaksi, mutta ei sillä ääntelehtimisillä mitään musiikin kanssa ollut tekemistä. Kolme minuuttia selvitti kurkkuaan ja yritti saada limaa liikkeelle.
Biisi on plagiaatti.
Ruotsilta pitäisi viedä voitto ja bannata maa viisuista. Ei ihme, että yleisö buuasi siellä.
Symppistä kun Justice for Finland oikeasti trendaa somessa. Fanit ovat raivoissaan.
Ai ruotsalaisetko ovat nyt huumorintajuttomia kun suomalaiset jurnuttavat että väärin äänestetty. Itse me annoimme taktisesti parhaalle esitykselle 0 pistettä, mutta lopputuloksessa Ruotsin edustajan voitto tuli silti selvällä erolla.
Vierailija kirjoitti:
Biisi on plagiaatti.
Ruotsilta pitäisi viedä voitto ja bannata maa viisuista. Ei ihme, että yleisö buuasi siellä.
Marokkolaisten äö on 85. Riittää ilmeisesti juuri ja juuri plagioimaan muiden tuotoksia, muttei omaan sävellykseen. Kumma juttu, ettei Ruotsin media ole "huomannut" näitä plagiointeja. On voinut olla kovat virukset sielläpäin, vieneet vähänkin järjen sveduilta.
Mutta oikeesti, biisihän on plagiaatti.
Ei ole laulukilpailu vaan KAPPALEkilpailu. Sanoo ihan selkeästi SONG contest. Ei SINGING contest.
Vierailija kirjoitti:
Ai ruotsalaisetko ovat nyt huumorintajuttomia kun suomalaiset jurnuttavat että väärin äänestetty. Itse me annoimme taktisesti parhaalle esitykselle 0 pistettä, mutta lopputuloksessa Ruotsin edustajan voitto tuli silti selvällä erolla.
Kerrotko lisää tästä taktikoinnista kuka siihen kehoitti?
Äänestäjien oli tarkoitus äänestää sitä omasta mielestään parasta kappaletta, ja se ei ollut kansan mielestä Ruotsi vaan Norja.
Mitä ihmeen taktikointia tässä nyt oli? Itsekkin äänestin Ranskaa.
minä en tiennyt, että joutuu näin paljon häpeämään suomimammoja. ensin vittuilivat ruotsille äänestyksessä ja nyt vielä nolosti ruikuttavat häviöstä.
Vierailija kirjoitti:
Aika ironinen kommentti viimeisen lauseen huomioiden. Loreenin kappale ei todellakaan ollut edes top 10 parhaan biisin joukossa.
Erikoista huumoria, kun kappaleen esittää miesoletettu, joka ei osaa laulaa pätkän vertaa.
Ai on laulukilpailu. No miksi sitten Ruotsi lähettää viisuihin edustajakseen itseään omituisiin asentoihin vääntelevän ulisijan? Missä laulu? Sama kun joku vetäisi kissaa hännästä? Sitten ihmettelevät siellä kun artistin kansainvälinen ura ei lähde lentoon.
Touché! 🤺
Hissimusiikki voitti teknomusiikin, ei kannattaisi kehua.
Kyllä tuntu pahalta silloin illalla mutta nyt alkaa helpottamaan. Ei v"**"a enää niin. Norjassa on täysi kapina käärijän kokemasta vääryydestä, mennyt jo poliittiselle tasolle.
Mutta edelleen olen sitä mieltä että umk esitys oli parempi ja ehkä myös tuomarit pitäneet enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä tuosta ole kysymys vaan yleisön suosiosta.
Vierailija kirjoitti:
Symppistä kun Justice for Finland oikeasti trendaa somessa. Fanit ovat raivoissaan.
Oltaisiin edes hävity vaikka Norjalle tai Virolle, mutta jollekin syntikkamusiikille ysäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun hissimusiikki ei voittanut paitsi sitä tekemässä olevien ihmisten äänet.
Vierailija kirjoitti:
Loreenin esitys oli yksi huonoimmista, en olisi veikannut sille mitään sijaa. Muutenkin vastenmielinen ilmestys kun laahataan sinne kuin häkkieläin ja näyttäkin ihan takkuiselle apinalle. Sitten apina laitetaan häkkiin nykimään muutamaksi minuutiksi ja huutamaan jotain ja lavalta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ironinen kommentti viimeisen lauseen huomioiden. Loreenin kappale ei todellakaan ollut edes top 10 parhaan biisin joukossa.
Suomi oki ainut maa, josta Loreen ei saanut yleisöääniä ollenkaan. Vsi ei muka taktikointia, heh.
Tylsä vitsi? Olivatkohan ymmärtäneet ihan oikein.