Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet kertokaa! Kun selaatte naisten tinderprofiileja

Vierailija
14.05.2023 |

Niin onko ne kivoja vai suurin osa tylsiä teidän mielestä? Mun mielestä 90 % kaikilla on geneerisiä, tylsiä profiileja.

Kommentit (551)

Vierailija
121/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia miehiä ei näytä kiinnostavan, millainen profiili naisella on. Tinderissä on liikaa sellaisia miehiä, jotka yrittävät kaikkia profiilista riippumatta. Naisten aika menee näille miehille vastaillessa.

Miksi mätsäät ja vastaat? Swaippaa sellaisia profiileja, joita kaikki muutkin naiset swaippaavat oikealle.

Vierailija
122/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan täysin tylsiä ja geneerisiä, en ymmärrä mitå naiset vinkuvat aina että miehet aina pyyhkii kaikki oikealle. Minä panen 99/100 vasemmalle, ja minä olen sentään kovan luokan kilttimies, en tosin epätoivoinen.

Sinä kuulostat minun unelmien mieheltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on profiileissaan aivan paljon sellaista tavaraa, mikä viehättää muita naisia, mutta ei miehiä. Harvan naisen profiilista saa mitään posiitivista fiilistä, vaan niihin on aina sullottu älytön määrä piilotettua (eikä aina edes piilotettua) negatiivisuutta.

Mitä nää asiat on? Viehättää naisia, vaan ei miehiä?

Älytön tekstimäärä omista opiskeluista, töistä, tutkinnoista, seikkailullisesta elämäntyylistä, koirista, ystävistä. Mies ei tarvitse vakuuttelua naisen sosiaalisesta statuksesta ja meriiteistä, toisin kuin naiset. Naisen profiilista pitäisi näkyä positiivisuus ja halu tutustua miehiin. Samalla tavalla, kuin toisinkin päin. Eivät naisetkaan halua, että miehen profiili on jo valmiiksi luotu sillä fiiliksellä, ettei siitä mitään tule. Ja toki, miehen kohdalla epätoivo on usein Tinderissä ihan perusteltua.

No mitä se teitä haittaa? Jos mielestänne sellainen nainen vaikuttaa epäkiinnostavalta, joka kertoo koulutuksensa ja mitä työtä tekee, ja kertoo elämäntyylistään ja harrastuksistaan, mainitsee vielä sen koirankin (jotta allergiset ja koirista tykkäämättömät tietävät swaipata vasemmalle), niin miksi ette vain swaippaa vasempaan ja selaa eteenpäin? Eiköhän sieltä jossain vaiheessa sellainenkin nainen löydy, joka ei kerro itsestään turhia. Mutta millaisella tekstillä esimerkiksi kannattaisi ilmaista, että on halukas tutustumaan miehiin (ja vielä monikossa) - kannattaako siis tuoda esiin se, että on ihan hulluna miehiin, vai kertoa harrastavansa miesten katselua, vai ihan vaan "olisi kiva saada lukuisia uusia miehiä, ottakaahan yhteyttä" - vai mitä?

Minä haluaisin miehenä, että naiset kertoisivat selkeästi, millaista miestä etsivät ulkoisesti. Olen ehkä erilainen, mutta minä pidän siitä, jos nainen ilmoittaa profiilissaan, että: "ei alle 185 cm miehet". Silloin tiedän, että tuo nainen ei varmasti kiinnostu minusta. Monilla naisilla näin lukeekin, ja se on hyvä. Tai "ei kaljuja, en syty kaljuista". Silloin tiedän, että tällainen nainen ei syty ainakaan minusta. Ja niin edelleen.

No monella ne ulkonäkötoiveet eivät ole noin kaavamaisia. Esim. itse en osaisi tuollaisia tehdä, koska ei ole mitään pituustoiveita tai muuta selkeästi ilmaistavaa. Minulla se, kenen olemus on puoleensavetävä, riippuu niin paljon kokonaisuudesta ja siitä, millaista kemiaa sen toisen kanssa on. Ihmisen persoona heijastuu ulkonäköön, eli jonkun tyypin olemuksessa on karismaa tai silmissä hauskaa pilkettä, ja joku muu taas ei kiinnosta, vaikka olisi ulkoiselta olemukseltaan ns. "paperilla hyvä".

Vierailija
124/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punaviini, matkailu.tissi perse kuvat.jne

Samaa bulkki tavaraa.

Mullapa ei. Minulla on vähän persoonallisemmat harrastukset mm. sähkökitaran soittaminen.

Etsin myös persoonallista ja luovaa miestä, ei paljon autonratti- ja kalamiehet kiinnosta.

Kerrotko profiilissasi myös tarkasti, minkä näköistä miestä etsit? Soitat sähkökitaraa, eli naisena todennäköisesti etsit pitkähiuksista miestä, joka ei missään nimessä ole kalju nyt, eikä tulevaisuudessa. Miehellä varmaan tulee olla koruja ja muutoinkin "Tommy Lee"-tyyppinen ulkomuoto peniksineen, eikö vain?

Olen ajatellut vain mainita etsin samanhenkistä miestä. Eipä kyllä tule ulkonäöstä tule mitään mieleen sanoa. Tommy Lee on yksi kuvottavimmista. En ole hänen penistä nähnyt enkä halua. Koruista miehellä en välitä

Itse olen välillä metal, välillä sportti ja välillä harrastusasuissa. Se on ainakin varmaa että mihinkään juppivaatteisiin minua ei saada joten juppivaatteisii pukeutuva mies ei kiinnosta.

Miehen pitää olla älykäs

Ei siihen ilmoitukseen kehtaa laittaa että en pidä isoista peniksistä.

Vierailija
125/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat/lapset on mulle tärkeintä elämässä! Hitaat aamut viikonloppuisin on parhautta. Tykkään myös matkustella ja viinitellä kavereiden kanssa. Kahvi ja huumori mustana! Nouseva skorpioni, pidä siis varasi... 😜 Vie mut pizzalle 💦💦🌞🌞🏜  👨‍💻 🌍 📅 👷🔨📞💻 💦 💲💹💹🏧 👦 👧 💪👬👭💂 🍑 🍎

Ai että tuo "Vie mut pizzalle". Kaikilla naisilla joku samanlainen tokaisu lopussa. Siinä on se hyvä puoli, että kuulostaa kyllä positiiviselta. Lause on kuitenkin epärealistinen suurimmassa osassa tapauksia. Teksti ei kerro, millainen mies voi viedä tämän naisen pizzalle? Ennen kaikkea, minkä näköinen? Tinderissä pitäisi ensin mätsätä, saada aloitusviesti läpi, selvitä päivien tekstipelistä ja sitten ehkä pääsisi viemään pizzalle, jos miehenä käy ilmiömäinen tuuri.

Niin, et kai ajattele tosiaan että nainen joka saa satoja viestejä käy jokaisen hyypiön kanssa pizzalla?

Vierailija
126/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa bulkki tavaraa.

Mullapa ei. Minulla on vähän persoonallisemmat harrastukset mm. sähkökitaran soittaminen.

Etsin myös persoonallista ja luovaa miestä, ei paljon autonratti- ja kalamiehet kiinnosta.

Kerrotko profiilissasi myös tarkasti, minkä näköistä miestä etsit? Soitat sähkökitaraa, eli naisena todennäköisesti etsit pitkähiuksista miestä, joka ei missään nimessä ole kalju nyt, eikä tulevaisuudessa. Miehellä varmaan tulee olla koruja ja muutoinkin "Tommy Lee"-tyyppinen ulkomuoto peniksineen, eikö vain?

En ole tuo, jolle vastasit, mutta entä sitten, jos näin olisikin? Toisaalta ei sitä tarvitse profiilissa kertoa - swaippaa vain vasemmalle ne, jotka eivät miellytä. Eivät kaikki miehetkään muista mainita, että etsivät mieluiten pitkähiuksista naista, vaan swaippaavat siilitukkaiset ja kouvolatukkaiset naiset vain vasemmalle (pois lukien  ne miehet, jotka swaippaavat liukuhihnamaisesi kaikki oikealle).

En tuhlaa tykkäyksiä, koska ne suututtavat Tinderin algoritmin. Minun oma mielipiteeni on se, että parhaat naisten profiilit sisältävät tiedon siitä, minkä näköistä miestä nainen etsii. Minua viehättää rehellisyys.

Vierailija
127/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten vimma käyttää emojeja.

Hitto, mulla ei vielä olekaan noita. Pitäiskö lisätä...

Ehdottomasti, mutta tyylille uskollisena sinun kuuluu laittaa vain siihen pelkkiä emojeja, ei ollenkaan tekstiä, täten osoitat olevasi täysi tyhjäpää

Vierailija
128/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia miehiä ei näytä kiinnostavan, millainen profiili naisella on. Tinderissä on liikaa sellaisia miehiä, jotka yrittävät kaikkia profiilista riippumatta. Naisten aika menee näille miehille vastaillessa.

Jep. Tuntuu olevan ihan sama millaisia kuvia ja tekstiä (tai ei tekstiä laisinkaan) laitan, niin tämä on lopputulos. Mulla on tarkoituksella reissukuviakin ja silti mies ällistelee treffeillä, että ai tykkäätkö sä matkustaa :p

Vierailija
129/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on profiileissaan aivan paljon sellaista tavaraa, mikä viehättää muita naisia, mutta ei miehiä. Harvan naisen profiilista saa mitään posiitivista fiilistä, vaan niihin on aina sullottu älytön määrä piilotettua (eikä aina edes piilotettua) negatiivisuutta.

Älytön tekstimäärä omista opiskeluista, töistä, tutkinnoista, seikkailullisesta elämäntyylistä, koirista, ystävistä. Mies ei tarvitse vakuuttelua naisen sosiaalisesta statuksesta ja meriiteistä, toisin kuin naiset. Naisen profiilista pitäisi näkyä positiivisuus ja halu tutustua miehiin. Samalla tavalla, kuin toisinkin päin. Eivät naisetkaan halua, että miehen profiili on jo valmiiksi luotu sillä fiiliksellä, ettei siitä mitään tule. Ja toki, miehen kohdalla epätoivo on usein Tinderissä ihan perusteltua.

No mitä se teitä haittaa? Jos mielestänne sellainen nainen vaikuttaa epäkiinnostavalta, joka kertoo koulutuksensa ja mitä työtä tekee, ja kertoo elämäntyylistään ja harrastuksistaan, mainitsee vielä sen koirankin (jotta allergiset ja koirista tykkäämättömät tietävät swaipata vasemmalle), niin miksi ette vain swaippaa vasempaan ja selaa eteenpäin? Eiköhän sieltä jossain vaiheessa sellainenkin nainen löydy, joka ei kerro itsestään turhia. Mutta millaisella tekstillä esimerkiksi kannattaisi ilmaista, että on halukas tutustumaan miehiin (ja vielä monikossa) - kannattaako siis tuoda esiin se, että on ihan hulluna miehiin, vai kertoa harrastavansa miesten katselua, vai ihan vaan "olisi kiva saada lukuisia uusia miehiä, ottakaahan yhteyttä" - vai mitä?

Minä haluaisin miehenä, että naiset kertoisivat selkeästi, millaista miestä etsivät ulkoisesti. Olen ehkä erilainen, mutta minä pidän siitä, jos nainen ilmoittaa profiilissaan, että: "ei alle 185 cm miehet". Silloin tiedän, että tuo nainen ei varmasti kiinnostu minusta. Monilla naisilla näin lukeekin, ja se on hyvä. Tai "ei kaljuja, en syty kaljuista". Silloin tiedän, että tällainen nainen ei syty ainakaan minusta. Ja niin edelleen.

No monella ne ulkonäkötoiveet eivät ole noin kaavamaisia. Esim. itse en osaisi tuollaisia tehdä, koska ei ole mitään pituustoiveita tai muuta selkeästi ilmaistavaa. Minulla se, kenen olemus on puoleensavetävä, riippuu niin paljon kokonaisuudesta ja siitä, millaista kemiaa sen toisen kanssa on. Ihmisen persoona heijastuu ulkonäköön, eli jonkun tyypin olemuksessa on karismaa tai silmissä hauskaa pilkettä, ja joku muu taas ei kiinnosta, vaikka olisi ulkoiselta olemukseltaan ns. "paperilla hyvä".

Tinderissä et näe olemusta, vaan valokuvan. Sen takia sinulla täytyy olla siinä sovelluksessa myös selkeitä ulkonäköpreferenssejä, kuten kaikilla muillakin naisilla on. Eri asia on tietysti, myöntääkö niitä ääneen, mutta olemassa ne kyllä ovat.

Vierailija
130/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haussa partner in crime. Oon ihan virallisesti saanut hullun paperit 😜😜😜 Tällä hetkellä kuntoutuksessa, tavoitteena päästä opiskelemaan sukupuolentutkimusta. Toivottavasti oot seksipositiivinen, enemmän vasemmalla kuin oikealla, avomielinen ja LBGTQI+ ally. Jos et tykkää koirista ja tacoista, swaippaa vasemmalle. 

Sori tyhmä kysymys, mutta onko taco joku koodisana, eli ono sillä tässä joku piilomerkitys?

Kyllä tuo tarkoittaa ihan syötäviä tacoja. Amerikkalaiset syövät niitä miljoonittain, Suomessa eivät ole lyöneet samalla lailla läpi. Jossain englannin slangissa taco voi viitata myös tussukkaan, mutta ihan tavalliset ihmiset tarkoittavat tuolla ruokaa. Myös pizza mainitaan usein Tinderissä. Ruokajutut tärkeitä.

Vierailija
131/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan täysin tylsiä ja geneerisiä, en ymmärrä mitå naiset vinkuvat aina että miehet aina pyyhkii kaikki oikealle. Minä panen 99/100 vasemmalle, ja minä olen sentään kovan luokan kilttimies, en tosin epätoivoinen.

Sinä kuulostat minun unelmien mieheltä

Niinhän ne kaikki aina sanoo, mutta panekko paljaalla? Olen nimittäin myös 100% tuhkamuna.

Vierailija
132/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstillä ei ole mitään väliä miehille. Mätsejä satelee.

Vierailija
133/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee eniten sanat joissa vaaditaan jotain tai niissä on jotain ehdottomia kieltoja. No nykyään minulle on aivan sama mitä niissä lukee kun lopetin sen Tinder pelin pelaamisen. Se on peli mihin kyllästyy yllättävän äkkiä, ei mitään klassikko ainesta.

Samat "löydöt" odottaa ja etsii vuodesta toiseen sitä unelmien prinssiä joka tulee noutamaan sillä valkoisella ratsulla. 70-150 treffit takana ja kaikissa oli jotain vikaa eikä ne ole kelvannut täydelliselle naiselle.

Eipä jaksa ENÄÄN kiinnostaa sen tinderin sisältö.

Vierailija
134/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeita naisia ovat kaikki.

Vierailija
135/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin turhaa ajatella, ovatko naisten profiilit tylsiä vai kivoja. Jos toinen saa 1100 tykkäystä ja minä 5 tykkäystä (jos sitäkään), niin minun ei silloin kannata juuri arvioida toisen profiilia.

Vierailija
136/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat/lapset on mulle tärkeintä elämässä! Hitaat aamut viikonloppuisin on parhautta. Tykkään myös matkustella ja viinitellä kavereiden kanssa. Kahvi ja huumori mustana! Nouseva skorpioni, pidä siis varasi... 😜 Vie mut pizzalle 💦💦🌞🌞🏜  👨‍💻 🌍 📅 👷🔨📞💻 💦 💲💹💹🏧 👦 👧 💪👬👭💂 🍑 🍎

Ai että tuo "Vie mut pizzalle". Kaikilla naisilla joku samanlainen tokaisu lopussa. Siinä on se hyvä puoli, että kuulostaa kyllä positiiviselta. Lause on kuitenkin epärealistinen suurimmassa osassa tapauksia. Teksti ei kerro, millainen mies voi viedä tämän naisen pizzalle? Ennen kaikkea, minkä näköinen? Tinderissä pitäisi ensin mätsätä, saada aloitusviesti läpi, selvitä päivien tekstipelistä ja sitten ehkä pääsisi viemään pizzalle, jos miehenä käy ilmiömäinen tuuri.

Nyt on katkeraa! Ilkeällä tinder-naisella on profiilissaan teksti, joka on pelkille matcheille suunnattu! Kamala akka, ihme diivailua. Ei siinä matchaamisessä tarvita mitään ihme tuuria, siistit kuvat ja mielenkiintoinen teksti biossa. Luulet että ulkonäkö on ongelmasi mutta kyllä se on tuo korvien väli.

Vierailija
137/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on niin että on paljon nopeampaa ja tehokkaampaa swaipata kaikki oikealle ja jos sitten joskus tulee mätsi niin estää ko profiili jos mätsi ei miellytäkkään.

Vierailija
138/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on katkeraa! Ilkeällä tinder-naisella on profiilissaan teksti, joka on pelkille matcheille suunnattu! Kamala akka, ihme diivailua. Ei siinä matchaamisessä tarvita mitään ihme tuuria, siistit kuvat ja mielenkiintoinen teksti biossa. Luulet että ulkonäkö on ongelmasi mutta kyllä se on tuo korvien väli.

Joo, jos pelaa kuusikymppisten sarjassa.

Vierailija
139/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä et näe olemusta, vaan valokuvan. Sen takia sinulla täytyy olla siinä sovelluksessa myös selkeitä ulkonäköpreferenssejä, kuten kaikilla muillakin naisilla on. Eri asia on tietysti, myöntääkö niitä ääneen, mutta olemassa ne kyllä ovat.

Tottakai. En ole itse ollut Tinderissä (joskus kokeillut jotain muita deittisivuja kyllä), mutta jos olisin niin juuri tuon mainitsemasi asian takia pelkkä kuva ei kiinnostaisikaan, vaan kuvan ja profiilitekstin yhdistelmä. Enkä tarkoittanutkaan, etteikö minulla olisi ulkonäköpreferenssejä - tottakai on. Ne vain eivät ole niin kaavamaisia, että on oltava tietty minimipituus tai joku tietty hiustenpituus tai kalju olisi automaattisesti ehdoton ei. Ja minulle tyyli on se olennainen juttu - ja tarkoitan tyylillä nyt esim. jotain seuraavista: että mies on joko vähän boheemin oloinen, rock-henkinen tai sellainen "humanistin näköinen" (lainausmerkit siksi, että oikeastihan humanisteja on monennäköisiä, mutta tuo on sellainen tietty mielikuva). Mutta eipä mikään näistä kiinnostaisi pelkkänä kuvana, eli profiiliteksti oltava mukana. Ja vaikka tuossa nyt mainitsin nuo tietyt ulkonäkötyypit, niin eipä sekään mikään varsinainen vaatimus ole - olen ollut kiinnostunut myös sellaisista miehistä, jotka eivät varsinaisesti noita edusta.

Vierailija
140/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa bulkki tavaraa.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta entä sitten, jos näin olisikin? Toisaalta ei sitä tarvitse profiilissa kertoa - swaippaa vain vasemmalle ne, jotka eivät miellytä. Eivät kaikki miehetkään muista mainita, että etsivät mieluiten pitkähiuksista naista, vaan swaippaavat siilitukkaiset ja kouvolatukkaiset naiset vain vasemmalle (pois lukien  ne miehet, jotka swaippaavat liukuhihnamaisesi kaikki oikealle).

En tuhlaa tykkäyksiä, koska ne suututtavat Tinderin algoritmin. Minun oma mielipiteeni on se, että parhaat naisten profiilit sisältävät tiedon siitä, minkä näköistä miestä nainen etsii. Minua viehättää rehellisyys.

Eiköhän sieltä jokunen nainen löydy, joilla on vaikka maininta siitä, että tykkää pitkistä miehistä. Swaippaa sitten oikealle vain heidät ja swaippaa vasemmalle kaikki ne, jotka kirjoittelevat harrastuksista, mielenkiinnonkohteista ja arvoista.