Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kertokaa! Kun selaatte naisten tinderprofiileja

Vierailija
14.05.2023 |

Niin onko ne kivoja vai suurin osa tylsiä teidän mielestä? Mun mielestä 90 % kaikilla on geneerisiä, tylsiä profiileja.

Kommentit (551)

Vierailija
101/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on profiileissaan aivan paljon sellaista tavaraa, mikä viehättää muita naisia, mutta ei miehiä. Harvan naisen profiilista saa mitään posiitivista fiilistä, vaan niihin on aina sullottu älytön määrä piilotettua (eikä aina edes piilotettua) negatiivisuutta.

Mitä nää asiat on? Viehättää naisia, vaan ei miehiä?

Älytön tekstimäärä omista opiskeluista, töistä, tutkinnoista, seikkailullisesta elämäntyylistä, koirista, ystävistä. Mies ei tarvitse vakuuttelua naisen sosiaalisesta statuksesta ja meriiteistä, toisin kuin naiset. Naisen profiilista pitäisi näkyä positiivisuus ja halu tutustua miehiin. Samalla tavalla, kuin toisinkin päin. Eivät naisetkaan halua, että miehen profiili on jo valmiiksi luotu sillä fiiliksellä, ettei siitä mitään tule. Ja toki, miehen kohdalla epätoivo on usein Tinderissä ihan perusteltua.

No mitä se teitä haittaa? Jos mielestänne sellainen nainen vaikuttaa epäkiinnostavalta, joka kertoo koulutuksensa ja mitä työtä tekee, ja kertoo elämäntyylistään ja harrastuksistaan, mainitsee vielä sen koirankin (jotta allergiset ja koirista tykkäämättömät tietävät swaipata vasemmalle), niin miksi ette vain swaippaa vasempaan ja selaa eteenpäin? Eiköhän sieltä jossain vaiheessa sellainenkin nainen löydy, joka ei kerro itsestään turhia. Mutta millaisella tekstillä esimerkiksi kannattaisi ilmaista, että on halukas tutustumaan miehiin (ja vielä monikossa) - kannattaako siis tuoda esiin se, että on ihan hulluna miehiin, vai kertoa harrastavansa miesten katselua, vai ihan vaan "olisi kiva saada lukuisia uusia miehiä, ottakaahan yhteyttä" - vai mitä?

Luulen että toi toimii: olen ihan hemmetin hulluna miehiin enkä haluu mitään enempää kuin niitä.

Kuulostaa oikein hyvältä! Kerro vielä viestin loppuun, mitä tarkoitat miehillä. Millaista ulkonäköä haluat.

Ei minkään valtakunnan väliä. Vain määrällä on 👍.

Vierailija
102/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää oikeasti kaikista luonnottomimman näköisistä naisista. Sanovat että pitävät luonnollisuudesta mutta tosiasiassa ovat niiden fitness bimbojen perään joilla on silarit, huulitäytteet, hiuslisäkkeet, irtoripset ja kilo meikkiä naamassa.

Mistä sinä sen tiedät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä lähde salimiehen kanssa treffeille. Tykkään ruuasta ja en käy salilla

Vierailija
104/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa profiileista on Wine & Dine and Travel. Eli, nainen on käytännössä ostettavissa, jos on rahaa ja halua investoida naiseen.

Dubain prinssit ja niiden serkut napsivat nuorimmat ja näteimmät satojen naisten haaremeihinsa, muut jäävät pyörimään tänne peräpohjolan kullikaruselliin etsimään jotain tarpeeksi hölmöä laskunmaksajaa.

Vierailija
105/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punaviini, matkailu.tissi perse kuvat.jne

Samaa bulkki tavaraa.

Mullapa ei. Minulla on vähän persoonallisemmat harrastukset mm. sähkökitaran soittaminen.

Etsin myös persoonallista ja luovaa miestä, ei paljon autonratti- ja kalamiehet kiinnosta.

Kerrotko profiilissasi myös tarkasti, minkä näköistä miestä etsit? Soitat sähkökitaraa, eli naisena todennäköisesti etsit pitkähiuksista miestä, joka ei missään nimessä ole kalju nyt, eikä tulevaisuudessa. Miehellä varmaan tulee olla koruja ja muutoinkin "Tommy Lee"-tyyppinen ulkomuoto peniksineen, eikö vain?

Vierailija
106/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat/lapset on mulle tärkeintä elämässä! Hitaat aamut viikonloppuisin on parhautta. Tykkään myös matkustella ja viinitellä kavereiden kanssa. Kahvi ja huumori mustana! Nouseva skorpioni, pidä siis varasi... 😜 Vie mut pizzalle 💦💦🌞🌞🏜  👨‍💻 🌍 📅 👷🔨📞💻 💦 💲💹💹🏧 👦 👧 💪👬👭💂 🍑 🍎

Mä viestisin tolle 👍. Koirat ja lapset on mullekin tärkeintä ja hitaat aamut kulla kainslossa.

Miehillähän ne on tyyliin: Ota selvää. Joo, en taida.

Vierailija
107/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää oikeasti kaikista luonnottomimman näköisistä naisista. Sanovat että pitävät luonnollisuudesta mutta tosiasiassa ovat niiden fitness bimbojen perään joilla on silarit, huulitäytteet, hiuslisäkkeet, irtoripset ja kilo meikkiä naamassa.

Kiva yleistys sieltä. Kyllä mä miehenä tykkään että nainen panostaa ulkonäköönsä, mutta ei se vaadi mitään noista. Eikä tarvitse kulkea laitettuna joka päivä.

Vierailija
108/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on profiileissaan aivan paljon sellaista tavaraa, mikä viehättää muita naisia, mutta ei miehiä. Harvan naisen profiilista saa mitään posiitivista fiilistä, vaan niihin on aina sullottu älytön määrä piilotettua (eikä aina edes piilotettua) negatiivisuutta.

Älytön tekstimäärä omista opiskeluista, töistä, tutkinnoista, seikkailullisesta elämäntyylistä, koirista, ystävistä. Mies ei tarvitse vakuuttelua naisen sosiaalisesta statuksesta ja meriiteistä, toisin kuin naiset. Naisen profiilista pitäisi näkyä positiivisuus ja halu tutustua miehiin. Samalla tavalla, kuin toisinkin päin. Eivät naisetkaan halua, että miehen profiili on jo valmiiksi luotu sillä fiiliksellä, ettei siitä mitään tule. Ja toki, miehen kohdalla epätoivo on usein Tinderissä ihan perusteltua.

Naisena tosin minä oletan, että heteroksi itsensä tituleeraannut ja Tinderiin mennyt mies haluaa tutustua naisiin, joten ei sitä tarvitse profiilitekstissä enää rautalangasta vääntää. Minusta nimenomaan olisi kiva, että miehet kertoisivat itsestään jotain - mieluiten sellaista, josta kävisi ilmi, minkätyyppisiä ihmisiä he ovat (jotain kiinnostuksenkohteita, harrastuksia, ajatuksia, tms). No, on tietysti mahdollista, että naisilla ja miehillä on erilaiset näkemykset siitä, millainen deittiprofiili on hyvä. Moni mieskin  tuntuu uskovan, että pelkkä pituus riittää informaatioksi, tai että kuva kaljatölkistä herättää naisten kiinnostuksen. Ehkä heterokanssakäyminen ei vain oikein toimi.

Vierailija
109/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa, että mies tutustuu häneen sen tekstin perustella ja päättelee, onko kiinnostusta muutenkin kuin ulkonäöllisesti. Miehet sitten eivät lue sitä tekstiä ollenkaan ja tykkäävät kaikista, riippumatta siitä, onko mitään yhteistä...

Sillä ei ole mitään merkitystä, koska valtaosa naisista tykkää kuvan perusteella tietyistä samoista miehistä. Moni nainen ei välitä klassisen komeuden edessä yhtään siitä, tutustuuko mies kauneuden vai pään perusteella naiseen.

Jos mies ei vaikuta luonteeltaan ja elämäntavoiltaan sopivalta niin en mä sitä jatkoon laita vaikka olisi unelmien mies ulkoisesti.

Silläkään ei ole väliä, koska unelmien miehestä tykkää yli 80 prosenttia Tinderin kaikista naisista.

Incel jankkaaja? Usko jo, että asiat ei oo noin suoraviivaisia

Kun on kerran kokeillut Tinderiä amerikkalaisen miesmallin kuvilla, niin mitään halua ei ole enää mennä koskaan ikinä deittisovelluksiin.

Minullapa onnistui ilman toisen henkilön kuvaa.

Olin pitkähiuksinen, muodokas mutta hoikka brunetti. 9999+ tykkäyksiä tuli hetkessä täyteen.

Sitten sairastuin rintasyöpään, tulin kaljuksi, rinnat silvottiin ja lihoin lääkityksestä 35 kg hetkessä.

Ei ees kannata minunkaan mennä millekään deitteihin. Haluan että minusta kiinnostutaan minuna itsenäni eikä ulkonäön vuoksi.

Vierailija
110/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haussa partner in crime. Oon ihan virallisesti saanut hullun paperit 😜😜😜 Tällä hetkellä kuntoutuksessa, tavoitteena päästä opiskelemaan sukupuolentutkimusta. Toivottavasti oot seksipositiivinen, enemmän vasemmalla kuin oikealla, avomielinen ja LBGTQI+ ally. Jos et tykkää koirista ja tacoista, swaippaa vasemmalle. 

Vierailija
111/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa bulkki tavaraa.

Mullapa ei. Minulla on vähän persoonallisemmat harrastukset mm. sähkökitaran soittaminen.

Etsin myös persoonallista ja luovaa miestä, ei paljon autonratti- ja kalamiehet kiinnosta.

Kerrotko profiilissasi myös tarkasti, minkä näköistä miestä etsit? Soitat sähkökitaraa, eli naisena todennäköisesti etsit pitkähiuksista miestä, joka ei missään nimessä ole kalju nyt, eikä tulevaisuudessa. Miehellä varmaan tulee olla koruja ja muutoinkin "Tommy Lee"-tyyppinen ulkomuoto peniksineen, eikö vain?

Etsin miestä jolla on dicki kuin Tommyleellä. Just

Vierailija
112/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haussa partner in crime. Oon ihan virallisesti saanut hullun paperit 😜😜😜 Tällä hetkellä kuntoutuksessa, tavoitteena päästä opiskelemaan sukupuolentutkimusta. Toivottavasti oot seksipositiivinen, enemmän vasemmalla kuin oikealla, avomielinen ja LBGTQI+ ally. Jos et tykkää koirista ja tacoista, swaippaa vasemmalle. 

Ei olisi tarvinnut tuota loppukaneettia. Tuossa olisi varmasti nainen, jonka swaippaisin varmistaen vasemmalle.

Vierailija
113/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin juuri rakastua 😊.

Vierailija
114/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa bulkki tavaraa.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta entä sitten, jos näin olisikin? Toisaalta ei sitä tarvitse profiilissa kertoa - swaippaa vain vasemmalle ne, jotka eivät miellytä. Eivät kaikki miehetkään muista mainita, että etsivät mieluiten pitkähiuksista naista, vaan swaippaavat siilitukkaiset ja kouvolatukkaiset naiset vain vasemmalle (pois lukien  ne miehet, jotka swaippaavat liukuhihnamaisesi kaikki oikealle).

Vierailija
115/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne usein on tylsiä ja mitäänsanomattomia, mut ehkäpä ne sitten kuvastaa tekijöitään? Eli toimivat hyvin. :)

Vierailija
116/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia miehiä ei näytä kiinnostavan, millainen profiili naisella on. Tinderissä on liikaa sellaisia miehiä, jotka yrittävät kaikkia profiilista riippumatta. Naisten aika menee näille miehille vastaillessa.

Vierailija
117/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori tyhmä kysymys, mutta onko taco joku koodisana, eli ono sillä tässä joku piilomerkitys?

Vierailija
118/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa bulkki tavaraa.

Kyllä miehellä penis tosiaan saisi mielellään olla.

Vierailija
119/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan täysin tylsiä ja geneerisiä, en ymmärrä mitå naiset vinkuvat aina että miehet aina pyyhkii kaikki oikealle. Minä panen 99/100 vasemmalle, ja minä olen sentään kovan luokan kilttimies, en tosin epätoivoinen.

Vierailija
120/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat/lapset on mulle tärkeintä elämässä! Hitaat aamut viikonloppuisin on parhautta. Tykkään myös matkustella ja viinitellä kavereiden kanssa. Kahvi ja huumori mustana! Nouseva skorpioni, pidä siis varasi... 😜 Vie mut pizzalle 💦💦🌞🌞🏜  👨‍💻 🌍 📅 👷🔨📞💻 💦 💲💹💹🏧 👦 👧 💪👬👭💂 🍑 🍎

Ai että tuo "Vie mut pizzalle". Kaikilla naisilla joku samanlainen tokaisu lopussa. Siinä on se hyvä puoli, että kuulostaa kyllä positiiviselta. Lause on kuitenkin epärealistinen suurimmassa osassa tapauksia. Teksti ei kerro, millainen mies voi viedä tämän naisen pizzalle? Ennen kaikkea, minkä näköinen? Tinderissä pitäisi ensin mätsätä, saada aloitusviesti läpi, selvitä päivien tekstipelistä ja sitten ehkä pääsisi viemään pizzalle, jos miehenä käy ilmiömäinen tuuri.