Miehet kertokaa! Kun selaatte naisten tinderprofiileja
Niin onko ne kivoja vai suurin osa tylsiä teidän mielestä? Mun mielestä 90 % kaikilla on geneerisiä, tylsiä profiileja.
Kommentit (551)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, saako nauraa? Aikuiset ihmiset tinderissä.
Onko se sinusta sit lapsia varten? Seksisovellus?
Vierailija kirjoitti:
90 prosenttia naisista on liian pulskia minun ja kavereideni mielestä.
Vähän karua mutta totta, miksi naiset alapeukuttavat kun puhutaan totta, hehän kertovat arvostavansa rehellisyyttä ja eikö tästä moni voisi ottaa opikseen, että tietää mistä se on monen kohdalla kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaviini, matkailu.tissi perse kuvat.jne
Samaa bulkki tavaraa.Mullapa ei. Minulla on vähän persoonallisemmat harrastukset mm. sähkökitaran soittaminen.
Etsin myös persoonallista ja luovaa miestä, ei paljon autonratti- ja kalamiehet kiinnosta.
Kerrotko profiilissasi myös tarkasti, minkä näköistä miestä etsit? Soitat sähkökitaraa, eli naisena todennäköisesti etsit pitkähiuksista miestä, joka ei missään nimessä ole kalju nyt, eikä tulevaisuudessa. Miehellä varmaan tulee olla koruja ja muutoinkin "Tommy Lee"-tyyppinen ulkomuoto peniksineen, eikö vain?
En ole tuo, jolle vastasit, mutta entä sitten, jos näin olisikin? Toisaalta ei sitä tarvitse profiilissa kertoa - swaippaa vain vasemmalle ne, jotka eivät miellytä. Eivät kaikki miehetkään muista mainita, että etsivät mieluiten pitkähiuksista naista, vaan swaippaavat siilitukkaiset ja kouvolatukkaiset naiset vain vasemmalle (pois lukien ne miehet, jotka swaippaavat liukuhihnamaisesi kaikki oikealle).
En tuhlaa tykkäyksiä, koska ne suututtavat Tinderin algoritmin. Minun oma mielipiteeni on se, että parhaat naisten profiilit sisältävät tiedon siitä, minkä näköistä miestä nainen etsii. Minua viehättää rehellisyys.
Miksi ihmeessä ne ulkonäkövaatimukset pitäisi kirjoittaa, kun voi yksinkertaisesti pyyhkiä vasemmalle ne jotka eivät näitä täytä. Minusta on tosi junttia luetella jotain ulkonäkövaatimuksia; ihan kuin ihminen ei olisi ymmärtänyt koko sovelluksen ideaa, että hänhän itse hallitsee kenestä tykkää. Sen kun tykkää sen mukaan kuka sopii omaan makuun!
Miehenä valkkaaminen on tosi kannattavaa. Tavoite on saada seksiä, eikä siinä ronkeliksi kannata alkaa. Ulkonäöllä ei juuri ole väliä, mutta naisten preferenssit kiinnostavat.
Miksi se ei riitä, että nainen kyllä laittaa sinut vasemmalle jos hän ei tykkää ulkonäöstäsi? Sä et nimenomaan nyt ymmärrä miten nuo sovellukset toimii. Sinun profiilista tykkää vain ne, joille ulkonäkösi on riittävä. Ei kenenkään tarvitse sulle etukäteen kertoa mitkä heidän preferenssit ovat.
Eiköhän ala miehen ulkonäkö riittämään, kun tätä pääsee naiset swaippailemaan:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
miesten profiilit on kyllä vielä tylsempiä ja 99% täysin identtisen kliseisiä klooneja toisistaan, samat typerät virheetkin kaikilla t Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa bulkki tavaraa.Mullapa ei. Minulla on vähän persoonallisemmat harrastukset mm. sähkökitaran soittaminen.
Etsin myös persoonallista ja luovaa miestä, ei paljon autonratti- ja kalamiehet kiinnosta.
Kerrotko profiilissasi myös tarkasti, minkä näköistä miestä etsit? Soitat sähkökitaraa, eli naisena todennäköisesti etsit pitkähiuksista miestä, joka ei missään nimessä ole kalju nyt, eikä tulevaisuudessa. Miehellä varmaan tulee olla koruja ja muutoinkin "Tommy Lee"-tyyppinen ulkomuoto peniksineen, eikö vain?
En ole tuo, jolle vastasit, mutta entä sitten, jos näin olisikin? Toisaalta ei sitä tarvitse profiilissa kertoa - swaippaa vain vasemmalle ne, jotka eivät miellytä. Eivät kaikki miehetkään muista mainita, että etsivät mieluiten pitkähiuksista naista, vaan swaippaavat siilitukkaiset ja kouvolatukkaiset naiset vain vasemmalle (pois lukien ne miehet, jotka swaippaavat liukuhihnamaisesi kaikki oikealle).
En tuhlaa tykkäyksiä, koska ne suututtavat Tinderin algoritmin. Minun oma mielipiteeni on se, että parhaat naisten profiilit sisältävät tiedon siitä, minkä näköistä miestä nainen etsii. Minua viehättää rehellisyys.
Miksi ihmeessä ne ulkonäkövaatimukset pitäisi kirjoittaa, kun voi yksinkertaisesti pyyhkiä vasemmalle ne jotka eivät näitä täytä. Minusta on tosi junttia luetella jotain ulkonäkövaatimuksia; ihan kuin ihminen ei olisi ymmärtänyt koko sovelluksen ideaa, että hänhän itse hallitsee kenestä tykkää. Sen kun tykkää sen mukaan kuka sopii omaan makuun!
Miehenä valkkaaminen on tosi kannattavaa. Tavoite on saada seksiä, eikä siinä ronkeliksi kannata alkaa. Ulkonäöllä ei juuri ole väliä, mutta naisten preferenssit kiinnostavat.
Miksi se ei riitä, että nainen kyllä laittaa sinut vasemmalle jos hän ei tykkää ulkonäöstäsi? Sä et nimenomaan nyt ymmärrä miten nuo sovellukset toimii. Sinun profiilista tykkää vain ne, joille ulkonäkösi on riittävä. Ei kenenkään tarvitse sulle etukäteen kertoa mitkä heidän preferenssit ovat.
Ai ne naiset swaippaa sittenkin sen kuvan, eikä profiilitekstin perusteella. Damn.
Voi damn jos sulle tuli uutisena että MOLEMMAT vaikuttaa. Luulitko ihan tosissaan ettei niillä kuvilla ole mitään merkitystä? Senkö takia niin monella miehellä on siellä vain joku auringonlaskun kuva tai kuva leivästä? Kuinka paljon alle 100 äosi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ne naiset swaippaa sittenkin sen kuvan, eikä profiilitekstin perusteella. Damn.
Voi damn jos sulle tuli uutisena että MOLEMMAT vaikuttaa. Luulitko ihan tosissaan ettei niillä kuvilla ole mitään merkitystä? Senkö takia niin monella miehellä on siellä vain joku auringonlaskun kuva tai kuva leivästä? Kuinka paljon alle 100 äosi on?
Kuva vaikuttaa, ei teksti.
Vierailija kirjoitti:
Asia on niin että on paljon nopeampaa ja tehokkaampaa swaipata kaikki oikealle ja jos sitten joskus tulee mätsi niin estää ko profiili jos mätsi ei miellytäkkään.
+ tulla av:lle valittamaan että "miks jotkut lskit naiset tykkäilee musta"
Aika moni kirjoitta itsestään tyyliin "vaikea ja vittumainen". Onhan se hyvä varoittaa mutta en tiedä saako tuolla montaa tykkäystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90 prosenttia naisista on liian pulskia minun ja kavereideni mielestä.
Luulisi RyanAirin voivan viedä Latviaan,Liettuaan ja Puolaan (?)
Mikäs lentoyhtiö vie lihavia suomalaisia naisia Ghanaan seksimatkalle?
Naiset kiitos laittakaa ainakin yksi kokovartalokuva hyvällä valotuksella ja laadulla plus harrastukset sekä mielenkiinnon kohteet. Se riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on profiileissaan aivan paljon sellaista tavaraa, mikä viehättää muita naisia, mutta ei miehiä. Harvan naisen profiilista saa mitään posiitivista fiilistä, vaan niihin on aina sullottu älytön määrä piilotettua (eikä aina edes piilotettua) negatiivisuutta.
Mitä nää asiat on? Viehättää naisia, vaan ei miehiä?
Älytön tekstimäärä omista opiskeluista, töistä, tutkinnoista, seikkailullisesta elämäntyylistä, koirista, ystävistä. Mies ei tarvitse vakuuttelua naisen sosiaalisesta statuksesta ja meriiteistä, toisin kuin naiset. Naisen profiilista pitäisi näkyä positiivisuus ja halu tutustua miehiin. Samalla tavalla, kuin toisinkin päin. Eivät naisetkaan halua, että miehen profiili on jo valmiiksi luotu sillä fiiliksellä, ettei siitä mitään tule. Ja toki, miehen kohdalla epätoivo on usein Tinderissä ihan perusteltua.
No mitä se teitä haittaa? Jos mielestänne sellainen nainen vaikuttaa epäkiinnostavalta, joka kertoo koulutuksensa ja mitä työtä tekee, ja kertoo elämäntyylistään ja harrastuksistaan, mainitsee vielä sen koirankin (jotta allergiset ja koirista tykkäämättömät tietävät swaipata vasemmalle), niin miksi ette vain swaippaa vasempaan ja selaa eteenpäin? Eiköhän sieltä jossain vaiheessa sellainenkin nainen löydy, joka ei kerro itsestään turhia. Mutta millaisella tekstillä esimerkiksi kannattaisi ilmaista, että on halukas tutustumaan miehiin (ja vielä monikossa) - kannattaako siis tuoda esiin se, että on ihan hulluna miehiin, vai kertoa harrastavansa miesten katselua, vai ihan vaan "olisi kiva saada lukuisia uusia miehiä, ottakaahan yhteyttä" - vai mitä?
Minä haluaisin miehenä, että naiset kertoisivat selkeästi, millaista miestä etsivät ulkoisesti. Olen ehkä erilainen, mutta minä pidän siitä, jos nainen ilmoittaa profiilissaan, että: "ei alle 185 cm miehet". Silloin tiedän, että tuo nainen ei varmasti kiinnostu minusta. Monilla naisilla näin lukeekin, ja se on hyvä. Tai "ei kaljuja, en syty kaljuista". Silloin tiedän, että tällainen nainen ei syty ainakaan minusta. Ja niin edelleen.
Mä taas ilmoitan, että ei pullukoita. En syty pullukoista naisista.
Miksi et vain laita liian pulleita vasemmalle? Itse en ole pullea mutta hylkäisin sinut, koska tuollainen teksti näyttää ettet ymmärrä deittiappien erittäin yksinkertaista toimintaperiaatetta. Eli olet vähän tyhmä.
Koska en halua, että pullukat alkavat kyselemään perääni. Molempien ajan tuhlaustahan se olisi. Siksi.
Pullukka sinä olet, koska tartuit matoon.
Miten ne voisi "kysellä perääsi" jos et itse heitä matchaa 🙄🙄🙄.
Nää on taas näitä elämänsä sankareita, joiden suurin pelko on että ruma tai lihava nainen alkaa roikkua pipp3lissä kiinni, kun todellisuudessa yksikään nainen ei vilkaisekaan. Mutta silti on hirveä pelko epämieluisten naisten armeijasta ikkunan takana.
Mitä mieltä olet naisista, jotka listaavat millainen mies kelpaa ja millainen taas ei? Suhtaudutko heihinkin yhtä vittumaisesti?
Valtaosa on aika perusprofiileja, mutta niinhän sen pitääkin olla. Valtaosa ihmisistä on tavallisia eikä eroa merkittävästi muista. Mä haluan tavallisen naisen, joka haluaa elää tavallista elämää. Joku taiteellinen hippinainen, joka ei pese hiuksiaan ja harrastaa jotain reikihoitoja, varmasti erottuu massasta, mutta tuollainen nainen ei ole mua varten.
Noiden perusprofiilien joukostakin löytyy kyllä helmiä, kunhan vaivautuu tutustumaan. Eli kun selailen profiileja, katson ensin kuvat. Jos miellyttää silmää, luen profiilia ja yritän arvioida onko nainen suunnilleen täyspäinen, elämänhallinta kunnossa ja elämäntyylissä jotain yhteistä mun kanssa. Sitten swaippaan. Jos tulee mätsi niin yritän avata keskustelun ja tutustua paremmin. Enemmän se on henkilökemiasta kiinni. Teoriassa voi olla kaksi hyvin samankaltaista profiilia, joista toisen kanssa tulee hyvin juttuun ja toisen kanssa ei oikein juttu luista. Sitä on mahdotonta profiilin perusteella arvioida.
Kypsempien naisten profiileista: blurraus ei fuulaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa profiileista on Wine & Dine and Travel. Eli, nainen on käytännössä ostettavissa, jos on rahaa ja halua investoida naiseen.
Eli jos miehellä on makkara ja kalja kädessä ja sen kuvat on golfkentältä Espanjasta, niin se mies on ostettavissa? Vai mikä tää logiikka on?
Ei kellään miehellä ole makkaraa ja kaljaa kädessään golfkentällä Espanjassa.
No tässä on sitten ainakin varma keino erottua harmaasta massasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naama ei kiinnosta, persoonallisuudesta viis. Näin se toimii. Muutenhan mitään kuvaa ei edes tarvittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on profiileissaan aivan paljon sellaista tavaraa, mikä viehättää muita naisia, mutta ei miehiä. Harvan naisen profiilista saa mitään posiitivista fiilistä, vaan niihin on aina sullottu älytön määrä piilotettua (eikä aina edes piilotettua) negatiivisuutta.
Mitä nää asiat on? Viehättää naisia, vaan ei miehiä?
Älytön tekstimäärä omista opiskeluista, töistä, tutkinnoista, seikkailullisesta elämäntyylistä, koirista, ystävistä. Mies ei tarvitse vakuuttelua naisen sosiaalisesta statuksesta ja meriiteistä, toisin kuin naiset. Naisen profiilista pitäisi näkyä positiivisuus ja halu tutustua miehiin. Samalla tavalla, kuin toisinkin päin. Eivät naisetkaan halua, että miehen profiili on jo valmiiksi luotu sillä fiiliksellä, ettei siitä mitään tule. Ja toki, miehen kohdalla epätoivo on usein Tinderissä ihan perusteltua.
No mitä se teitä haittaa? Jos mielestänne sellainen nainen vaikuttaa epäkiinnostavalta, joka kertoo koulutuksensa ja mitä työtä tekee, ja kertoo elämäntyylistään ja harrastuksistaan, mainitsee vielä sen koirankin (jotta allergiset ja koirista tykkäämättömät tietävät swaipata vasemmalle), niin miksi ette vain swaippaa vasempaan ja selaa eteenpäin? Eiköhän sieltä jossain vaiheessa sellainenkin nainen löydy, joka ei kerro itsestään turhia. Mutta millaisella tekstillä esimerkiksi kannattaisi ilmaista, että on halukas tutustumaan miehiin (ja vielä monikossa) - kannattaako siis tuoda esiin se, että on ihan hulluna miehiin, vai kertoa harrastavansa miesten katselua, vai ihan vaan "olisi kiva saada lukuisia uusia miehiä, ottakaahan yhteyttä" - vai mitä?
Minä haluaisin miehenä, että naiset kertoisivat selkeästi, millaista miestä etsivät ulkoisesti. Olen ehkä erilainen, mutta minä pidän siitä, jos nainen ilmoittaa profiilissaan, että: "ei alle 185 cm miehet". Silloin tiedän, että tuo nainen ei varmasti kiinnostu minusta. Monilla naisilla näin lukeekin, ja se on hyvä. Tai "ei kaljuja, en syty kaljuista". Silloin tiedän, että tällainen nainen ei syty ainakaan minusta. Ja niin edelleen.
Mä taas ilmoitan, että ei pullukoita. En syty pullukoista naisista.
Miksi et vain laita liian pulleita vasemmalle? Itse en ole pullea mutta hylkäisin sinut, koska tuollainen teksti näyttää ettet ymmärrä deittiappien erittäin yksinkertaista toimintaperiaatetta. Eli olet vähän tyhmä.
Koska en halua, että pullukat alkavat kyselemään perääni. Molempien ajan tuhlaustahan se olisi. Siksi.
Pullukka sinä olet, koska tartuit matoon.
Miten ne voisi "kysellä perääsi" jos et itse heitä matchaa 🙄🙄🙄.
Nää on taas näitä elämänsä sankareita, joiden suurin pelko on että ruma tai lihava nainen alkaa roikkua pipp3lissä kiinni, kun todellisuudessa yksikään nainen ei vilkaisekaan. Mutta silti on hirveä pelko epämieluisten naisten armeijasta ikkunan takana.
Mitä mieltä olet naisista, jotka listaavat millainen mies kelpaa ja millainen taas ei? Suhtaudutko heihinkin yhtä vittumaisesti?
Ihan sukupuoleen katsomatta on 1d1oottimaista listata vaatimuksia jotka näkee itse toisen kuvista. Oli kyse sitten painosta tai hiusten väristä etnisyydestä. Kuten sanottu, ainoa mielikuva mikä tulee on ettei nämä ymmärrä miten matchaus toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä persoonalliseen profioliin?
Jätä huomioimatta vinkit, joiden perusteella kaikki muut kirjoittaa profiilinsa. Kirjoita itsesi näköinen profiili.
Tein kokeeksi tyhjän profiilin ja ostin maksullisen version Tinderistä, että näen mätsit.
Sain noin 700 tykkäystä kuukaudessa kuvattomalla profiililla, jossa kerroin etsiväni parisuhdetta. Juuri muuta tietoa profiilissa ei ollut. Mätseistä osa jopa lähetti viestiä.
T. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä persoonalliseen profioliin?
Jätä huomioimatta vinkit, joiden perusteella kaikki muut kirjoittaa profiilinsa. Kirjoita itsesi näköinen profiili.
Mutta jos on ruma, niin ei kai kannata kirjoittaa itsensä näköistä profiilia?