Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet kertokaa! Kun selaatte naisten tinderprofiileja

Vierailija
14.05.2023 |

Niin onko ne kivoja vai suurin osa tylsiä teidän mielestä? Mun mielestä 90 % kaikilla on geneerisiä, tylsiä profiileja.

Kommentit (551)

Vierailija
81/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättävän haluttu.

Blondi, pitkätukkainen, naisellinen nelikymppinen nainen, siro ja lyhyt (kokoa 149 cm, vaatekoko 34-36, DD kupin kiinteät, pyöreät tissit, kiinteä pyöreä peppu. Isot silmät (kauniiksi haujuttu) ja huulet luonnostaan yhtä muhevat kuin Angelina Joliella. Harrastan fitness urheilua ja olen kiltti luonne. Luen kirjoja ja olen yleissivistynyt.

Ottajia on riittänyt. Vaikka ikä on nelikymppinen.

Kikkelini räjähti juuri

Homo. Joku Jani-Petterihän tuonkin on kirjoittanut. 

Meneppä sinä sinne peiton alle katselemaan Erika wikmanin kuvia ja sitten kun heräät aamulla niin voit pyytää äitiäsi vaihtamaan tahriintuneet lakanasi. Muistithan antaa äidillesi tänä aamuna itse piirtämäsi kortin? Äitisi arvostaa sitä kovasti.

Vain homot ja naiset tietää Erika Wikmanin. Homo!

Vierailija
82/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisko vinkkiä mitä sinne kannattaa laittaa?

Täällähän on jo kerrottu. Vinkee hiustyyli, paino, se että haluut miehen ja että oot positiivinen ja sopuisa nainen. Älä hitokseen käy kertomaan mitään omasta elämästäsi, arjestasi, töistäsi tai harrastuksistasi. So boring. Näin se hyvä mies löytyy 👍.

Vinkee hiustyyli 😂

Noin muuten kuulostaa aika 50-lukulaiselta tinderprofiililta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vimma käyttää emojeja.

Vierailija
84/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominaisten profiilit ovat kaikki samanlaisia.

Niin, Yhdistää niitä yksi seikka, Se ettet saa niiltä matchia.

Vierailija
85/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat/lapset on mulle tärkeintä elämässä! Hitaat aamut viikonloppuisin on parhautta. Tykkään myös matkustella ja viinitellä kavereiden kanssa. Kahvi ja huumori mustana! Nouseva skorpioni, pidä siis varasi... 😜 Vie mut pizzalle 💦💦🌞🌞🏜  👨‍💻 🌍 📅 👷🔨📞💻 💦 💲💹💹🏧 👦 👧 💪👬👭💂 🍑 🍎

Eih. Tuskaisat muistot tulee Tinderistä vuosien takaa.

Vierailija
86/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisko vinkkiä mitä sinne kannattaa laittaa?

Täällähän on jo kerrottu. Vinkee hiustyyli, paino, se että haluut miehen ja että oot positiivinen ja sopuisa nainen. Älä hitokseen käy kertomaan mitään omasta elämästäsi, arjestasi, töistäsi tai harrastuksistasi. So boring. Näin se hyvä mies löytyy 👍.

Vinkee hiustyyli 😂

Noin muuten kuulostaa aika 50-lukulaiselta tinderprofiililta

Siltä vuosikymmeneltä miehet siellä vissiin vierailee.

Vierailija
87/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on profiileissaan aivan paljon sellaista tavaraa, mikä viehättää muita naisia, mutta ei miehiä. Harvan naisen profiilista saa mitään posiitivista fiilistä, vaan niihin on aina sullottu älytön määrä piilotettua (eikä aina edes piilotettua) negatiivisuutta.

Mitä nää asiat on? Viehättää naisia, vaan ei miehiä?

Älytön tekstimäärä omista opiskeluista, töistä, tutkinnoista, seikkailullisesta elämäntyylistä, koirista, ystävistä. Mies ei tarvitse vakuuttelua naisen sosiaalisesta statuksesta ja meriiteistä, toisin kuin naiset. Naisen profiilista pitäisi näkyä positiivisuus ja halu tutustua miehiin. Samalla tavalla, kuin toisinkin päin. Eivät naisetkaan halua, että miehen profiili on jo valmiiksi luotu sillä fiiliksellä, ettei siitä mitään tule. Ja toki, miehen kohdalla epätoivo on usein Tinderissä ihan perusteltua.

No mitä se teitä haittaa? Jos mielestänne sellainen nainen vaikuttaa epäkiinnostavalta, joka kertoo koulutuksensa ja mitä työtä tekee, ja kertoo elämäntyylistään ja harrastuksistaan, mainitsee vielä sen koirankin (jotta allergiset ja koirista tykkäämättömät tietävät swaipata vasemmalle), niin miksi ette vain swaippaa vasempaan ja selaa eteenpäin? Eiköhän sieltä jossain vaiheessa sellainenkin nainen löydy, joka ei kerro itsestään turhia. Mutta millaisella tekstillä esimerkiksi kannattaisi ilmaista, että on halukas tutustumaan miehiin (ja vielä monikossa) - kannattaako siis tuoda esiin se, että on ihan hulluna miehiin, vai kertoa harrastavansa miesten katselua, vai ihan vaan "olisi kiva saada lukuisia uusia miehiä, ottakaahan yhteyttä" - vai mitä?

Vierailija
88/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihkut miehet, iskät ja pojat! Ottakaa yhteyttä yksinäiseen naiseen! 😘

Vierailija
89/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on profiileissaan aivan paljon sellaista tavaraa, mikä viehättää muita naisia, mutta ei miehiä. Harvan naisen profiilista saa mitään posiitivista fiilistä, vaan niihin on aina sullottu älytön määrä piilotettua (eikä aina edes piilotettua) negatiivisuutta.

Älytön tekstimäärä omista opiskeluista, töistä, tutkinnoista, seikkailullisesta elämäntyylistä, koirista, ystävistä. Mies ei tarvitse vakuuttelua naisen sosiaalisesta statuksesta ja meriiteistä, toisin kuin naiset. Naisen profiilista pitäisi näkyä positiivisuus ja halu tutustua miehiin. Samalla tavalla, kuin toisinkin päin. Eivät naisetkaan halua, että miehen profiili on jo valmiiksi luotu sillä fiiliksellä, ettei siitä mitään tule. Ja toki, miehen kohdalla epätoivo on usein Tinderissä ihan perusteltua.

No mitä se teitä haittaa? Jos mielestänne sellainen nainen vaikuttaa epäkiinnostavalta, joka kertoo koulutuksensa ja mitä työtä tekee, ja kertoo elämäntyylistään ja harrastuksistaan, mainitsee vielä sen koirankin (jotta allergiset ja koirista tykkäämättömät tietävät swaipata vasemmalle), niin miksi ette vain swaippaa vasempaan ja selaa eteenpäin? Eiköhän sieltä jossain vaiheessa sellainenkin nainen löydy, joka ei kerro itsestään turhia. Mutta millaisella tekstillä esimerkiksi kannattaisi ilmaista, että on halukas tutustumaan miehiin (ja vielä monikossa) - kannattaako siis tuoda esiin se, että on ihan hulluna miehiin, vai kertoa harrastavansa miesten katselua, vai ihan vaan "olisi kiva saada lukuisia uusia miehiä, ottakaahan yhteyttä" - vai mitä?

Luulen että toi toimii: olen ihan hemmetin hulluna miehiin enkä haluu mitään enempää kuin niitä.

Vierailija
90/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä ei lue biossa yhtään mitään. Voisitte edes mainita jälkikasvustanne, niin en turhaan antaisi tykkäystä. Montakohan keskustelua on tullut aloitettua näiden isukkien kanssa. Menee kauheasti aikaa hukkaan.

Vierailija
91/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat/lapset on mulle tärkeintä elämässä! Hitaat aamut viikonloppuisin on parhautta. Tykkään myös matkustella ja viinitellä kavereiden kanssa. Kahvi ja huumori mustana! Nouseva skorpioni, pidä siis varasi... 😜 Vie mut pizzalle 💦💦🌞🌞🏜  👨‍💻 🌍 📅 👷🔨📞💻 💦 💲💹💹🏧 👦 👧 💪👬👭💂 🍑 🍎

Anteeksi, mjutta mitä vikaa tässä profiilissa on? Tämähän kertoo paljon siitä, millainen henkilö on, ja koska Tinderissä ei olekaan ideana yrittää keksiä kaikkia miellyttävä mainosteksti, vaan saattaa samanhenkiset tyypit yhteen, niin jos ylläoleva teksti sinua miellytä, swaippaat vain vasemmalle - tällöin teksti on toiminut kohdallasi täysin (auttoi sua karsimaan epäkiinnostavan profiilin pois). Tuo teksti todennäköisesti kuvastaa henkilöä sen takana, joten eikö olisi huijausta, jos hän antaisi itsestään valheellisen kuvan ja kiinnostuisit sen perusteella - vain pettyäksesi myöhemmin treffeillä?

Vierailija
92/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ihkut miehet, iskät ja pojat! Ottakaa yhteyttä yksinäiseen naiseen! 😘

The more the merrier!

Vierailija
93/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nymfomaani etsii treffiseuraa

Vierailija
94/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto, mulla ei vielä olekaan noita. Pitäiskö lisätä...

Vierailija
95/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin miehenä, että naiset kertoisivat selkeästi, millaista miestä etsivät ulkoisesti. Olen ehkä erilainen, mutta minä pidän siitä, jos nainen ilmoittaa profiilissaan, että: "ei alle 185 cm miehet". Silloin tiedän, että tuo nainen ei varmasti kiinnostu minusta. Monilla naisilla näin lukeekin, ja se on hyvä. Tai "ei kaljuja, en syty kaljuista". Silloin tiedän, että tällainen nainen ei syty ainakaan minusta. Ja niin edelleen.

Vierailija
96/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että toi toimii: olen ihan hemmetin hulluna miehiin enkä haluu mitään enempää kuin niitä.

Kuulostaa oikein hyvältä! Kerro vielä viestin loppuun, mitä tarkoitat miehillä. Millaista ulkonäköä haluat.

Vierailija
97/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaviini, matkailu.tissi perse kuvat.jne

Samaa bulkki tavaraa.

Mullapa ei. Minulla on vähän persoonallisemmat harrastukset mm. sähkökitaran soittaminen.

Etsin myös persoonallista ja luovaa miestä, ei paljon autonratti- ja kalamiehet kiinnosta.

Vierailija
98/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää oikeasti kaikista luonnottomimman näköisistä naisista. Sanovat että pitävät luonnollisuudesta mutta tosiasiassa ovat niiden fitness bimbojen perään joilla on silarit, huulitäytteet, hiuslisäkkeet, irtoripset ja kilo meikkiä naamassa.

Vierailija
99/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto, mulla ei vielä olekaan noita. Pitäiskö lisätä...

Sanoisin, että todellakin kannattaa. Karsii palstamiehet ainakin näköjään pois.

Vierailija
100/551 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punaviini, matkailu.tissi perse kuvat.jne

Samaa bulkki tavaraa.

Mullapa ei. Minulla on vähän persoonallisemmat harrastukset mm. sähkökitaran soittaminen.

Etsin myös persoonallista ja luovaa miestä, ei paljon autonratti- ja kalamiehet kiinnosta.

Etsit persoonallista ja luovaa, mutta lähdet treffeille salilla käyvän tummahiuksisen miehen kanssa.