Mua ei harmita se, ettei käärijä voittanut, vaan se ettei suomalaiset antaneet Loreenille yhtään pistettä
Tämä taktinen äänestäminen. Ei sillä lopulta ole niin paljoa väliä kuka voittaa ja kuka ei. Euroviisut on paljon muutakin. Ei Loreen minusta paras ollut, mutta kyllä silti muutaman pisteen olisi Suomestakin ansainnut. Ruotsi antoi Suomelle täydet 12 pistettä. Se kertoo jotain todella surullista meistä kansakuntana.
Kommentit (45)
Suomalainen maksaa 50€ siitä ilosta, että naapuri ei saa satasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kannattanut Loreenia koska hänen kappaleensa ja esityksensä oli tylsä ja väritön. Itse esittäjä on kylmän ja teennäisen oloinen, olevinaan niiiin boheemi. Ärsyttävää.
Loreen on oikeasti tosi sieluttoman ja tyhjän oloinen. Oli kuin jokin elukka erillään muista eikä oikein ottanut edes kontaktia muihin artisteihin, oliko sitten niin ujo vai hänen arvolleen epäsopivaa olla läsnä
Takelteli aika pahasti kun häneltä kysyttiin ovatko esiintyjät kavereita keskenään. Mua ärsytti kun viimeinen esitys oli toisinto aiemmasta, luulisi että tuossa vaiheessa voisi irrotella kunnolla. Ei vaikuttanut voitto merkitsevän mitään, ilotonta meininkiä.
Mietin miten vinoutunutta tuo ammattilaisraatien pisteytys mahtaa olla. Ruotsihan on musiikkiteollisuudessa todella kova tekijä, niin nuollaanko noissa raadeissa ihan selkeästi ruotsalaisia, että jos raati jättäisikin Ruotsin pisteittä, tai vähille pisteille, niin ammattilaiset pelkää antavansa itsestään kuvan etteivät ymmärrä musiikista mitään? En tiedä. Tietysti voisi myös miettiä miksei brittejä sitten nuolla samalla tavalla, mutta niiden esitykset on tyypillisesti niin puolivillaisia, että ne voi huoletta jättää huomiotta. Ruotsi panostaa viisuihin ihan eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kannattanut Loreenia koska hänen kappaleensa ja esityksensä oli tylsä ja väritön. Itse esittäjä on kylmän ja teennäisen oloinen, olevinaan niiiin boheemi. Ärsyttävää.
Loreen on oikeasti tosi sieluttoman ja tyhjän oloinen. Oli kuin jokin elukka erillään muista eikä oikein ottanut edes kontaktia muihin artisteihin, oliko sitten niin ujo vai hänen arvolleen epäsopivaa olla läsnä
Se oli aika kiusallinen tilanne kun juontaja kysyi Loreenilta että onko eri maiden esiintyjät keskenään kavereita, vai onko näiden välillä kova kilpailu ja Loreen koitti vakuutella että joo ihan yhtä perhettä ollaan, vai mitä, eikö ollakin? Ei ihan siltä vaikuttanut ainakaan Loreenin kohdalla.
Minusta Loreenin biisi oli huono ja annoin ääneni paremmalle. Ei siinä mitään taktikointia ollut. Pitää muistaa, ettei äänestysvaiheessa vielä tiedetty edessä olevaa juryfarssia.