Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laihtua vielä muutama kilo turvallisesti, sairastumatta syömishäiriöön?

Vierailija
28.08.2008 |

Painoni puolesta olen vielä "turvassa" ( 158/57 ), mutta mieli alkaa jo oirehtia. Mitä enemmän laihdun, sitä enemmän haluan laihtua vielä lisää. Olen laihtunut 35kg, tosin kymmenisen kiloa lähti viikon sisällä kuopuksen syntymästä. Joka tapauksessa reilut 20kg läskiäkin on lähtenyt, ja painan nyt vähemmän kuin ennen kolmea lasta. Turvallisin paino olisi ehkä 55. Jos menee alle, haluan todennäköisesti päästä sitten vielä alle 50, ja siitä se sitten taas lähtee. Olen muinoin kärsinyt bulimiasta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä sanoin, että monet menestyvät, upeat, kauniit ja onnelliset painavat yli 60 kiloa niin sinä et voinut vain tyytyä toteamaan että niin painavat, kyllä sinua painavampanakin voi olla onnellinen, vaan aloit miettiä kuinka pitkiä heidän pitäisi olla, jotta yli 60 kiloa olisi hyväksyttävä paino. Ja hermostuit kamalasti kun asiasta huomautettiin...

Sulla on vielä vähän tekemistä näiden painoasenteidesi kanssa.

Vierailija
22/29 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pähkäilemään minua painavampien ihmisten onnellisuutta? Minä itse kuitenkaan en halua painaa yli 60kg! ap

Kun minä sanoin, että monet menestyvät, upeat, kauniit ja onnelliset painavat yli 60 kiloa niin sinä et voinut vain tyytyä toteamaan että niin painavat, kyllä sinua painavampanakin voi olla onnellinen, vaan aloit miettiä kuinka pitkiä heidän pitäisi olla, jotta yli 60 kiloa olisi hyväksyttävä paino. Ja hermostuit kamalasti kun asiasta huomautettiin...

Sulla on vielä vähän tekemistä näiden painoasenteidesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muussakaan viestissäni ei ollut kyse siitä, kuinka tulla onnellisemmaksi. Kyse oli siitä, kuinka laihtua pari kiloa. Minä nimittäin olen onnellinen, olin sitä jopa 80-kiloisena kolmen pienen lapsen äitinä. Lue toki vapaasti rivien välistä jotain muuta! ap

Vierailija
24/29 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pähkäilin minua painavampien onnellisten ihmisten pituutta! Muistaakseni heitin vain että ovat varmaankin minua pitempiä. Sama sille onnellisuudelle, mutta useat minua painavammat ihmiset ovat myös minua pitempiä. Kaikki eivät ole. Olivat sitten onnellisia tahi ei. ap

Vierailija
25/29 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutteivät ne ainakaan lihavampia voi olla koska ovat pidempiä.

Turha tästä nyt enää on jankata, koska et myönnä mitään. Jos olet onnellinen minkä painoisena vain niin hyvä, eihän sinulla sitten ole mitään riskiä sairastua syömishäiriöön, vai onko kuitenkin?

Vierailija
26/29 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kuitenkin aika olennainen kysymys, kun mietitään riskiä sairastua syömishäiriöön. Voiko ihminen olla tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, vaikka painaa X kiloa?

Vierailija
27/29 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti mulla on riski sairastua syömishäiriöön, entisenä buliimikkona! Etkö näekään kaikkea rivien välistä, ja jopa suoraankin olen sen sanonut. ap

Vierailija
28/29 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kerroit sairastaneesi bulimiaa ja pelkäät sen uusiutuvan.

Vierailija
29/29 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, asiansa selkeästi ja loogisesti esittävä ihminen (tai useampi, en tiedä) haluaa AP:lle pelkkää hyvää ja antaa tälle hyviä neuvoja. Se voi tarkoittaa pitkienkin viestin kirjoittamista ja asiaan paneutumista ja siihen saa mennä aikaa.

Tämä vaikuttaa lähimmäisenrakkaudelta.

Kiitos tästä Sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan