Voi perkele! Mahaan sattuu ihan sikana ja pomo ei anna lähteä kotiin!!
Voi saatana että sattuu..........
Kommentit (17)
kierukka oli mennyt vinksalleen ja teki tuhoja, toinen munasarjakin piti poistaa.
Hyvä kun pystyn täsä tuolissa istuu.
Olen eräässä hoitoyksikössä yökkönä ja olen yksin täällä.
Toista työntekijää ei mun tilalle kuulemma saada joten joudun kärvisteleen aamuun asti.
En voi jättää näitä asukkeja yksin.
ap
Siis jos kipu johtuu jostain, mitä olet syönyt tms.. Tai onko mahdollista, että olet raskaana? Kohdun ulkoinen?
kyllä mä ainakin lähtisin ja pomo sais ite tulla tuuraa... Pomo se on viime kädessä kuitenkin vastuussa jos sä tuut kipeeks! -yökkö-
Mutta lupas kyllä yrittää soittaa muille työntekijöille vielä. Pitävät kuulemma kännykkää kinni joten ei saa ketään kiinni.
Otin tuolta lääkekaapista yhen litalginin. Saas nähä auttaako.
Tää kipu on aivan järkyttävää. Olen kaksinkerroin tuolilla eikä mikään asento oo hyvä.
ap
Nyt nimittäin aloin ihan jo itkee kun sattuu. Ei täst tuu mitää. Pakko mun jotain on tehä.
ap
nyt on pakko mennä... Kyllä se on pomo vastuussa asiasta, jos on sinut " pakottanut" sairaana töihin, eikä ole hommannut sijaista... Toki, jos hoitokodilla on jotain " sisaryksikköjä" tai vastaavaa, niin löytyisikö sellaista paikkaa, jossa on kaksi yökköä? Pääsiskö sieltä joku tulemaan?
Voi perkele! onneks soitin sen ambulanssin. Niillä vaan kestää kun satun olemaan korvessa, eikä tänne niin vaan tulla.
ap
perkele et sattuu. Synnytyskin oli helpompaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ap
Jos joku olisi todellakin tuossa tilanteessa, niin tuskimpa informoisi täällä......
Vierailija:
Jos joku olisi todellakin tuossa tilanteessa, niin tuskimpa informoisi täällä......
Hyvä kun ap. lla ei henki mennyt