Katoavat tinder-matchit
Tosi turhauttavaa keskustella jonkun kanssa ja kertoa itsestä asioita ja huomata koko päivän kestäneen viestittelyn jälkeen, että toinen on kadonnut. Viestittely vielä siinä vaiheessa että ei voi edes sanoa onko kemiaa vai ei.
Sain just pakit 40 v. mieheltä. Olen itse 35 v. nainen.
Kommentit (12)
Minä poistan matchin jos tulee esille, että toisella on sellainen ominaisuus mistä en jousta, esim. tupakoivat menee samantien vasemmalle. Siinä profiilitulvassa jotkin tuollaiset menee ohi ja sitten keskustelussa tai profiilin uudelleentsekkauksessa sen huomaa. Turha kuluttaa kummankin aikaa jos juttu on ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Minä poistan matchin jos tulee esille, että toisella on sellainen ominaisuus mistä en jousta, esim. tupakoivat menee samantien vasemmalle. Siinä profiilitulvassa jotkin tuollaiset menee ohi ja sitten keskustelussa tai profiilin uudelleentsekkauksessa sen huomaa. Turha kuluttaa kummankin aikaa jos juttu on ehdoton ei.
No ilmoitatko sen toiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ilmoitatko sen toiselle?
Monen monta kertaa jaksoin ilmoittaa, mutta vastapuolet alkavat heti maanittelemaan ja väheksymään paheitaan. Pääsee helpommalla kun vaan poistaa matchin.
Tavoittelet itseäsi tasokkaampia miehiä. He keskustelevat kanssasi kunnes tulee match kiinnostavammalta naiselta.
Mä en ikinä poista mätchiä ellei ole oikeasti töykeä tyyppi tai on keskustelu kuollut moneksi viikoksi.
Onhan tuo ankeaa ja ajanhukkaa sinulle, mutta tod.näk. hänessä oli jotain vikaa, kun noin käyttäytyi. Nettideiteissä on paljon myös varattuja ym.
Miehet mulla yleensä poistavat mätsin ennen kun keskustelu ehtii edes alkaa.
Minusta huonoa ja moukkamaista käytöstä on ilman mitään varoitusta poistaa mach.
Mikä ihmisiä vaivaa, ettei osata olla huomaavaisia tai edes peruskohteliaita?
Sama juttu jos Treffien jälkeen toisesta ei kuulu mitään ja poistaa machin ilman mitään viestiä tai varoitusta.
Silloin itse ajattelen, että väistin itse luodin. En halua pinnallista moukkaa
Huomaa muutamasta lauseesta ettet ole kiinnostava
Jos keskustelussa paljastui joku fed flag ja tyyppi pakeni kauhuissaan.
Siis että kirjaimellisesti toinen poistaa mätchin/keskustelun? Huhhu. Tuostahan tulee sellainen olo että on about spitaalinen, yleensä vaan lopettaa vastailun.