Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on typerin syy, mistä teidän ystävyyssuhteenne on päättyneet?

Vierailija
14.05.2023 |

Teidän tai ystävänne puolelta

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin vaateostoksilla ja en tykännyt samasta mekosta kuin ystävä.

Todellisuudessa tilanne meni niin, että kaveri sovitti mekkoa ja sinä taas kerran haukuit hänet. Sinulla on tapana arvostella asioita ympärilläsi ikävään sävyyn ja tympeän nariseva äänesi on ottanut kaveria päähän jo jonkin aikaa. Se että pilasit kivan hetken haukkumalla kaverin mekon, oli vain viimeinen naula arkkuun.

Ja nyt sinä vain ihmettelet kun välit katkesi yhden mekon takia. Sun katkaiset ihmiset aina näkee vaan sen yhden jutun eikä ymmärrä että asiat on isompia kokonaisuuksia.

Kaveri kysyi mielipidettä mekosta joku roikkui myyntitelineessä, sanoin että ei oikein ole minun makuuni. Pitäisikö alkaa valehtelemaan, että kaveri ei pahota mieltään kun ei ole sama maku hänellä? 

Tuskin sanoit näillä sanoilla: "ei ole oikein minun makuuni".

Miksi edes jonkun vaatteen, jota toinen sovittaa, pitäisi olla minun makuuni?

Vierailija
22/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehdannut enää kutsua ystävää kylään kun hänen puheensa olivat aina vähän sellaisia reteitä, lasten korville sopimattomia enkä halunnut teini-ikäiseni kuulevan niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa tilanne meni niin, että kaveri sovitti mekkoa ja sinä taas kerran haukuit hänet. Sinulla on tapana arvostella asioita ympärilläsi ikävään sävyyn ja tympeän nariseva äänesi on ottanut kaveria päähän jo jonkin aikaa. Se että pilasit kivan hetken haukkumalla kaverin mekon, oli vain viimeinen naula arkkuun.

Ja nyt sinä vain ihmettelet kun välit katkesi yhden mekon takia. Sun katkaiset ihmiset aina näkee vaan sen yhden jutun eikä ymmärrä että asiat on isompia kokonaisuuksia.

Kaveri kysyi mielipidettä mekosta joku roikkui myyntitelineessä, sanoin että ei oikein ole minun makuuni. Pitäisikö alkaa valehtelemaan, että kaveri ei pahota mieltään kun ei ole sama maku hänellä? 

No kun nykypäivänä kaiken pitää miellyttää kaikkia ja on okei haukkua kaikki mistä ei tykkää. Miten muuten muut tietäisivät mikä minua miellyttää nönnönnöö

Vierailija
24/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri meni eri opiskelupaikkaan kuin minä. - Myönnän en jaksanut sitä jatkuvaa hänen korostamistaan ja alleviivaamistaan, että kuinka hän pääsi maan arvostetuimpaan ja kovatasoisimpaan ammattikorkeaan ja minä en, kuten hän ilmaisi asian en påäässyt vaan jouduin Lapin yliopistoon. En edes hakenut samaan paikkaan kuin hän, koska kuten hän sanoi olin säälittävä luuseri kun halusin yliopistoon (hänen sanoin hevon v...n) "omalle alalleni"  ja vaikka toinen vaihtoehto olisi ollut tarjolla Aallossa (hänen sanoin humpuuki alalalta) ja jouduin arpomaan otanko paikan Aallosta, josta saamani paikka olisi ollut myös itseäni kiinnostava vai Lapista, jossa saatan opiskella pitkäaikaista haavettani ja unelmaani.  

Vierailija
25/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvät ystävyyssuhteet pääty tyhmistä yksittäisistä syistä. Siellä on aina taustalla muutakin

Vierailija
26/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän alkoholiongelma

Vierailija
27/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto, maantieteellinen etäisyys. Ei pitäisi olla ongelma some-aikoina, mutta oli kuitenkin.

Vierailija
28/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän puolison sairaalloinen kateus ja ystävän mielen myrkyttäminen. Olin viimeinen läheinen ystävä kenet puoliso sai savustettua ulos. Nyt jäljellä vain pinnallisia tuttuja (puolison hyväksymiä koska ovat hänenkin tuttujaan).

Vierailija
29/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin, että tuskinpa vastasit noilla sanoilla: "ei ole oikein minun makuuni". En sanonut, että niin ei saisi sanoa. Mutta kun et sanonut niin.

Ja siis en mä ainakaan arvioi ystävieni vaatteita oman makuni mukaan, vaan sopivatko ne heille. Ja jos eivät, ei sekään mua niin paljon kiinnosta, että ois pakko olla totuuden torvi. Pukekoot, mitä lystäävät. 

Eri asia, jos toinen oikeasti tarvitsee mielipidettäni johonkin siinä.

Vierailija
30/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi te ette osaa itse ostaa omia vaatteitanne, vaan tarvitsette jonkin toteamaan asian?

Vierailija
31/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jotkut kokevat niin voimakkaasti, että vaatteet kertovat kantajastaan totuuden; kuten, että koska miehenä laittamalla ylleni ihonmyötäiset trikoot, niin tämä kertoo joillekin minun olevan homo, jonka kanna ei kehtaa viettäää aikaa julkisesti/ samanaikaisesti, koska joku voisi luulla, että....

Vierailija
32/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kumppaniksi miehen, johon ystäväni oli tutustunut tinderissä ja kerran olivat käyneet treffeillä. Ystäväni antoi miehelle pakit. En vieläkään ymmärrä mitä tein väärin.

Vierailija
33/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvät ystävyyssuhteet pääty tyhmistä yksittäisistä syistä. Siellä on aina taustalla muutakin

Tätä minä mietin myös

Vierailija
34/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jotkut kokevat niin voimakkaasti, että vaatteet kertovat kantajastaan totuuden; kuten, että koska miehenä laittamalla ylleni ihonmyötäiset trikoot, niin tämä kertoo joillekin minun olevan homo, jonka kanna ei kehtaa viettäää aikaa julkisesti/ samanaikaisesti, koska joku voisi luulla, että....

No mitäs hännystelet homofoobikkoja

Vierailija
35/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs hännystelet homofoobikkoja

Tervetullut kommentti! Kiitos.- Olin itse järkyttynyt tai vähintään hämmentynyt kun eräs läheiseni (, jota olin tottunut ja oppinut pitämään ja tuntemaan hyvin pärjäävänä ja avarakatseisena maailman kansalaisena)  tokaisi tuon "homottelu" kommenttinsa päin kasvojani.

Vierailija
36/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinäisistä syistä johtuen epäilin ystäväni olevan pe do vii li. Se olisi ollut ihan fine, ja olin aikonut puhua siitä, kunnes sitten tuli esiin seikkoja jonka vuoksi aloin epäillä hänen hyväksikäyttäneen lapsia ulkomaan matkoilla. Asiaa ei olisi voinut mitenkään todistaa puoleen tai toiseen joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäi katkaisu ilman selityksiä. Paskamainen tilanne kaikin puolin oli epäilyissä perää tai sitten ei.

Vierailija
37/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävältä kysytään, siis entiseltä, syytä niin hän vastaa että koska "pyörittelin hänelle silmiäni".

Jos minulta kysytään, niin hän torppasi unelmani naurettavana ja typeränä, ja kertoi tämän ääneen. Hän kertoi sen siitäkin huolimatta, että olin muutamaa sekuntia ennen kertonut että en mielelläni puhu näistä ääneen kun olen saanut niin ikävää kommenttia. Kun poistuin paikalta hetkeksi keräilemään itseäni ja kyyneliäni, hän tuli perässä ja vaati saada selittää. Tässä kohtaa olin kuulemma pyöritellyt niitä silmiä sitten.

(Ja ei, kyseessä ei ollut unelma pop-tähteydestä, astronautista, yms erittäin harvan ihmisen työstä, vaan aivan tavallisesta alasta mutta kuitenkin yliopistokoulutuksesta. Hänen mielestään perheellinen nainen ei voisi lähteä enää jahtaamaan humpuukkisia juttuja).

Vierailija
38/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten suostunut ottamaan koronarokotetta.

Vierailija
39/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeni että on todellisuudessa demoni. Ja valitettavasti en pelleile.

Mistä asioista tämä ilmeni? Ja ei, en pilkkaa, vaan kiinnostaa oikeasti.

T. nimim. "samaa miettinyt"

Esimerkiksi: on epäluotettava, jättää joukon ulkopuolelle, arvostelee sinua joko suorasti tai epäsuorasti, nälvii, on kanssasi vain kun siitä on hänelle itselleen jotakin hyötyä jne.

Enkeliystävä taas on tämän vastakohta, suosittelen etsimään niitä

Vierailija
40/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se etten suostunut ottamaan koronarokotetta.

Oho

Ompa outoa