Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on typerin syy, mistä teidän ystävyyssuhteenne on päättyneet?

Vierailija
14.05.2023 |

Teidän tai ystävänne puolelta

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus oli syynä. Huomasin että ystävä teki paljon samoja asioita kuin minä. Hankki kotiinsa samoja juttuja kuin minä. Värjäsi tukkansa saman väriseksi kuin mun tukkani on luonnostaan. Kävi samassa paikassa lomamatkalla kuin mä perheeni kanssa. Tätä listaa voisi jatkaa vaikka kuinka. Ja siis teki näitä juttuja sen jälkeen kun mä olin ensin tehnyt. Tää matkiminen oli typerää, jonkunlaista kateutta siinä oli mukana. Pikkuhiljaa hivutin hänet ulos elämästäni. En vaan jaksanut. Typerää tai ei, en tiedä.

Vierailija
42/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin vaateostoksilla ja en tykännyt samasta mekosta kuin ystävä.

Katos Anna ja Marja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeni että on todellisuudessa demoni. Ja valitettavasti en pelleile.

Mistä asioista tämä ilmeni? Ja ei, en pilkkaa, vaan kiinnostaa oikeasti.

T. nimim. "samaa miettinyt"

Esimerkiksi: on epäluotettava, jättää joukon ulkopuolelle, arvostelee sinua joko suorasti tai epäsuorasti, nälvii, on kanssasi vain kun siitä on hänelle itselleen jotakin hyötyä jne.

Enkeliystävä taas on tämän vastakohta, suosittelen etsimään niitä

Tuollainen mustavalkoinen demoni-enkeli-ajattelu kuulostaa rajatilapersoonallisuusiriölä.

Vierailija
44/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävyys loppunut sen takia että ystäväni halusi seurustella kanssani ja vaikka kieltäydyin hän jatkoi yrittämistä.

Vierailija
45/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin se, että kyllästyin olemaan yksipuolisesti kuuntelija, ainainen sontasanko ja minun kuulumiset käsiteltiin noin kahdella lauseella kun tämä toinen osapuoli saattoi puhua tunteja itsestään. Ehkä pari kolme kertaa vuodessa kysyi minulta mitä minulle kuuluu, mutta en oikein päässyt ymmärrykseen kuunteliko edes niitä pari lyhyttä lausetta, kun alkoi puhumaan taas omiaan. Jossain vaiheessa vaan kyllästyin, kun ei mulla ole terapeutin papereita ja sellaisena mua käytettiin. Ja jos sattui tilanne etten juuri sillä sekunnilla vastannut viestiin tai puheluun, minulle suututtiin.

Näitä osui vielä nuorena useampi. Olin kai liian kiltti ja hain muiden hyväksyntää olemalla "aina korvana".

Vierailija
46/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun tajusin, että hän kehuu minua aina hyväksi ystäväksi, mutta silti hengailee enemmin semmoisten ihmisten kanssa joita haukkuu minulle ja sanoo, että he on hyväksikäyttäjiä, mutta hän on liian kiltti sanoakseen, ettei halua olla heidän kanssaan enää.

Vierailija
47/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiiä miks olin hänen ystävä joten siksi tää on typerin, hän ei halunnut tavata minua kuin silloin kun tarvitsi minun autoa.

Vierailija
48/50 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
49/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se että kaveri jättää aina tarkoita että jätetyssä olisi ollut vikaa. Joskus se vika on jättäjässä, esim kateuksissaan tulkitsee kaveria väärin tai inhoaa ihmistä syyttä.

Vierailija
50/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex luokkakaverini/ex ystäväni pitää mua liian outona ihmisenä äitinsä manipuloimana. Minulle tuli hänestä vakava huoli. Juoksin hänen peräänsä kadulla ja sanoin ollaan ystäviä; mutta hänet on aivopesty äitinsä toimesta.Mitä voin tehdä?