Onnittelut Ruotsi. Odotetusti Loreen vie Euroviisut Ruotsiin ensivuonna
Grattis Sverige! Loreen paljon paljon parempi mitä Käärijä. Tiesin Ruotsin olevan Suomea parempi. Nyt Käärijän voi syksyynmennessä unohtaa.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
En oo kuullut kumpaakaan laulua. Ihmettelenpä vaan miksi joku kirjoittaa henkilökohtaisuuksiin meneviä viestejä ilmiselvästä makuasiasta.
Naulan kantaan!
Kaksi aivan erilaista kappaletta ja esitystä. Ja myös kaksi aivan erilaista näkökultaa niin tuomaristolta kuin kansan äänestyksessä.
Miksi haukkua Loreenin tai Käärijän olemusta ja ulkonäköä. He olivat omissa esityksissään ja sarjoissaan parhaita. Loreenilla on hyvä lauluääni. Ja jos viisut edelleen oikeasti ovat ainoastaan laulukilpailu, niin pisteet Loreenille. Mutta väitän että viisut ovat pitkään olleet muutakin kuin vain laulukilpailu. Käärijä kääri voiton kotiin siitä muusta.
Loreen voitti ja sille eivät edes vauvapalstalaiset voi mitään. Ei auta itkut eivätkä märinät.
Asiantuntijaraadit pitää korvata tekoälyllä. Tekoäly voi analysoida puolueettomasti äänen puhtautta, rytmissä pysymistä tai mitä tahansa, mitä raadilla nyt sitten mitataankaan.
Sekin hyvä puoli, että ei tarvisi koko yötä valvoakaan, kun asiantuntijapisteet tulisi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näin eilen ensikertaa Loreenin esiintyvän ja nauroin miehelle, että täähän on vaan joku yksinään lavalla kieriskelevä ja rakkauden perään uliseva eukko. Ihan hissimusaa, ei takuulla voita!
How wrong was I ! 😄 Ihme maku kansalla.Ei kansalla, vaan plagiaattia arvostaneilla ammattilaistuomareilla. Ruotsi ei saanut yleisöäänissä yhdeltäkään maalta 12 pinnaa. Suomi sai 18:lta.
Loreenin sentään plagioi itseään eikä muita.
Loreen plagioi Mika Newtonia
Pärskähdin Silvennoisen kommentille,että Loreenin leivänpaahdin 😅 Jokatapauksessa ihan ok,ettei tarvitse järjestää viisuja ensi vuonna. Muutenkin ollaan velkainen valtio niin parempi näin.
Asiantuntijaraati tunnisti ettei Käärijä ole keksinyt itse juuri muuta kuin vihreän boleron. Sekin tulee siitä kun Käärijällä ei ole mitä pullistella kuten imitaationsa kohteella.
Loreen sentään matkii omaa aiempaa voittoesitystään.
Loreen nyt vaan on niin feikki plagiaatiollaan.
Joo, Ruotsi maksakoon kulut
tätönen 23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näin eilen ensikertaa Loreenin esiintyvän ja nauroin miehelle, että täähän on vaan joku yksinään lavalla kieriskelevä ja rakkauden perään uliseva eukko. Ihan hissimusaa, ei takuulla voita!
How wrong was I ! 😄 Ihme maku kansalla.Ei kansalla, vaan plagiaattia arvostaneilla ammattilaistuomareilla. Ruotsi ei saanut yleisöäänissä yhdeltäkään maalta 12 pinnaa. Suomi sai 18:lta.
No hyi!
Vierailija kirjoitti:
Loreen oli oikeasti ihan mitäänsanomaton.
Jääkö se edes kenenkään mieleen?
Ja muija itse, en edes kysy onko se aineissa, vaan missä aineissa?
Ehkä Loreen ajatteli, että on ihan zen ja relax, vaikka tosiaan näytti siltä, että on enemmänkin tuskaisen oloinen. Saattaa olla, että on poltellut vaikka höpöheinää.
Hyvä provo..Niin siis jos vain yleisön äänet laskettaisiin Suomi olisi voittanut. :D JA väitän kyllä että Käärijä boleroineen jää paremmin mieleen kuin Loreenin tusinalaulu, joka ei ollut edes ruotsin kielellä, vaikka ei se toki huono ollut ja hän on teknisesti taitava laulaja.. Käärijä on kuitenkin se, joka yleisön villitsi ja joka on Spotifyn kuunnelluimmissa,, vaikka on suomenkielinen.
Viime vuonna oltiin 21. sijalla. Nyt toisella sijalla, ja kaikkien mielessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai itseään, kuuntele tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai itseään, kuuntele tämä.
Selkee plagiaatti ja tämmöiselle "asiantuntijat" antaa täydet pisteet.
Käärijä on moraalinen voittaja ja yleisön suosikki. Ainakin tekee rehellisesti omannäköistään musiikkia eikä varasta toisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä oikeasti kuulostaa aika samalta. Se jonka kopimoisesta Käärijää syytettiin, eikä edes sen itse bändin taholta ei edes kuulosta samalta muuten kuin alusta se du du du du kohta.
Upea Loreen! Meillä koko perhe äänesti Loreenia!
Osaahan se Loreen sentään laulaa kohtalaisesti. Ei toki mikään huippu, mutta ei huiput esiinny yleensä missään Euroviisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Joku jännä Börje Ruotsista kommentoi että yleisö ei aina ole oikeassa. Eli raadit vain ovat oikeassa mikä on parasta musiikkia. Pitää vaihtaa kansa ja yleisö kuten väärin menneissä eduskunta ym vaaleissa.Vähän niinkuin klassinen musiikki, rahvas ei ymmärrä sitä mutta musiikin ammattilaiset vain. Itse koin että Ruotsin esitys oli nolo, tuli ekaks mieleen Les Miserables jossa näyttelijä pyörii ruskeissa rääsyissä kahden lautahökkelin välissä. Musiikki huonoa keskitasoa, vielä kun Loreen ei näytä niin valovoimaiselta esiintyjältä, Euroviisut ei ole Loreenin juttu stagella. Parempi ehkä vain kuunnella, osaa Loren laulaa mutta tämä biisi ei vain iskenyt. Muutenkin tämänvuotinen Euroviisut järjestäjien puolelta yksi surkeimmista, pitkästyttävä, laahaava, yksitoikkoinen. Annan arvosanaksi tälle kilpailulle 4,5 kymmenestä. Kaikki sympatia Käärijälle ja tsemiä.
Börjeä veetuttaa, koska itsetunto rakentuu sen varaan, mitä suomalaiset ajattelevat Ruotsista.
Joku jännä Börje Ruotsista kommentoi että yleisö ei aina ole oikeassa. Eli raadit vain ovat oikeassa mikä on parasta musiikkia. Pitää vaihtaa kansa ja yleisö kuten väärin menneissä eduskunta ym vaaleissa.Vähän niinkuin klassinen musiikki, rahvas ei ymmärrä sitä mutta musiikin ammattilaiset vain. Itse koin että Ruotsin esitys oli nolo, tuli ekaks mieleen Les Miserables jossa näyttelijä pyörii ruskeissa rääsyissä kahden lautahökkelin välissä. Musiikki huonoa keskitasoa, vielä kun Loreen ei näytä niin valovoimaiselta esiintyjältä, Euroviisut ei ole Loreenin juttu stagella. Parempi ehkä vain kuunnella, osaa Loren laulaa mutta tämä biisi ei vain iskenyt. Muutenkin tämänvuotinen Euroviisut järjestäjien puolelta yksi surkeimmista, pitkästyttävä, laahaava, yksitoikkoinen. Annan arvosanaksi tälle kilpailulle 4,5 kymmenestä. Kaikki sympatia Käärijälle ja tsemiä.