Onnittelut Ruotsi. Odotetusti Loreen vie Euroviisut Ruotsiin ensivuonna
Grattis Sverige! Loreen paljon paljon parempi mitä Käärijä. Tiesin Ruotsin olevan Suomea parempi. Nyt Käärijän voi syksyynmennessä unohtaa.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituisia kommentteja Suomen edustajan suuntaan. Ikään kuin jotkut olisivat katkeria Käärijän menestyksestä.
No mutta, ei kaikki välitä huutamisesta, rumasta kielenkäytöstä ja kielen roikottamisesta suusta kuin joku vähämielinen. Kukin tyylillään ja seura tekee kaltaisekseen. . Ja kappalee ei ole musiikkia eikä käärijä osaa laulaa.
Ja ne, jotka ei välitä leimataan ihan hulluiksi. Minä en käsitä, miksi pitäisi mennä massan mukana älisemässä kuin aivoton persu.
Käärijä ei osaa laulaa. Juuri ja juuri sai vedettyä esityksensä.
Että on kyllä kakkossija ihan yläkanttiin sekin.
Vierailija kirjoitti:
Mistö tuo viha kumpuaa? Tunnetko Käärijän?
Ap arvostaa enemmän marokkolaista kiihkomuslimia.
Hyvä että friikki-sirkus on tältä vuodelta ohi, saa taas rauhan seksuaali-tuputukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituisia kommentteja Suomen edustajan suuntaan. Ikään kuin jotkut olisivat katkeria Käärijän menestyksestä.
No mutta, ei kaikki välitä huutamisesta, rumasta kielenkäytöstä ja kielen roikottamisesta suusta kuin joku vähämielinen. Kukin tyylillään ja seura tekee kaltaisekseen. . Ja kappalee ei ole musiikkia eikä käärijä osaa laulaa.
Ja ne, jotka ei välitä leimataan ihan hulluiksi. Minä en käsitä, miksi pitäisi mennä massan mukana älisemässä kuin aivoton persu.
Kuka muka leimaa hulluiksi ne jotka ei tykkää siitä? Ei kukaan.
Kun on kyse musiikista, mielipide-eroja tulee aina.
Itse pidän Käärijästä, mutta ymmärrän hyvin miksi kaikki ei tykkää. Ymmärrän myös sen miksi eivät pidä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kisaa ei voittanut henkilö, jonka ainoa meriitti oli vihreä hassu vaate hänen yllään.
Lauluääntä ja kykyä ei ole juuri mitään. Huvittavaa että tuli kakkoseksi. Ihmisillä on tekemisen puutetta, kun viilliintyvät vihreästä pienestä menninkäisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on kyse musiikista, mielipide-eroja tulee aina.Itse pidän Käärijästä, mutta ymmärrän hyvin miksi kaikki ei tykkää. Ymmärrän myös sen miksi eivät pidä.
Katsopas keskustelupalstoja ja tätäkin ketjua, ja kysy uudestaan. Onhan tuo äärettömän typerää vouhotusta. Mitäpä muuta voi odottaa tältä nololta persukansalta.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Semifinaalitkin Suomi voitti.
Äänten perusteella järjestys niissä oli:Suomi
Australia
Itävalta
RuotsiJa silti Ruotsi muka voitti kisat.
Tuomariäänten merkitys on arveluttavan suuri.
Mistä te näitä yleisöpisteitä löydätte? Mä yritän etsiä ja ei mitään transparenssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on kyse musiikista, mielipide-eroja tulee aina.Itse pidän Käärijästä, mutta ymmärrän hyvin miksi kaikki ei tykkää. Ymmärrän myös sen miksi eivät pidä.
Kuka sitten tykkää maassa kieriskelevästä valittajasta, joka esittää jähmettynyt ilme naamassa yllättynyttä pistelaskun aikana?
Vierailija kirjoitti:
Voitin ison potin rahaa kun olin viisas ja tiesin, että Ruotsi voittaa! En yhtään hypettänyt tätä märisijää vai mikä se ruma, kieltään ulkona roikuttava, pikkumies nyt onkaan, just kuuluu Ruotsin kappale ja onhan tuo 100 kertaa parempi kuin se märisijän ölinä.
Ja nyt hävinneet alapeukuttamaan.
😁
Toivottavasti saat pahan taudin!
Eipähän tartte korottaa yleveroa.
Loreen on mieletön esiintyjä, oikea luonnonvoima. Karismaattinen kuin mikä ja loistava laulaja.
Vierailija kirjoitti:
On ihan hyvä että tää palsta on olemassa. Toimii näköjään varaventtiilinä ehkä useammallekin ihmiselle. Keskusteluun tää on käyttökelvoton.
Mee ny miss Perfect muualle inisee ja anna ihmisten keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kisaa ei voittanut henkilö, jonka ainoa meriitti oli vihreä hassu vaate hänen yllään.
Niin onneksi kisan voitti kurkkuun asti vedetyt kamelinvarvashousut.
Vierailija kirjoitti:
Loreen on mieletön esiintyjä, oikea luonnonvoima. Karismaattinen kuin mikä ja loistava laulaja.
Tämän vuoksi sai varmaan asiantuntijaraatien äänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tähän nyt saatiin persut liitettyä? Onko joku tosikkofemari äänessä?
Vierailija kirjoitti:
Tuokin on makuasia.
Vierailija kirjoitti:
Iso pää sillä ainakin on.
Mikä siinä nauratti, sinun vai hänen tyhmyys?