"Voidaanko vaan pitää hauskaa ilman mitään monimutkaista?"
Mitä ajatuksia herättää tällainen miehen Tinder-profiilissa? Laadukkaan miehen tuskin tarvii tuollaista vetoomusta edes kirjoittaa, kun saa muutenkin naisilta mitä haluaa..
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Etsii seksiä ilman suhdetta, niin sanottu no strings attached -järjestely.
🤣 Noista Tinderiin liittyvistä typeristä ilmaisuista pitäisi tehdä kirja
Mies ei kyllä kuullosta kovin monimutkaiselta, päinvastoin.
Kaikkia ei kiinnosta yhteinen asuntolaina, kihlojen osto, kesähäät tai sukujuhlat. Synnytysvalmennuksista tai elatusmaksuista puhumattakaan.
Shokeeraavaa!
Meillä on mun aviomiehen kanssa ollut alusta alkaen tuollainen sopimus. Me aloimme tapailemaan, ja sen jälkeen seksisuhteen ja samalla tutustuimme toisiimme. Aloimme seurustelemaan, koska molemmat oli sitä mieltä, että se on hauskaa. Menimme naimisiin, koska koimme toisimme hauskaksi ja mukavaksi juuri tämän ihmisen kanssa. Tämä koko prosessi ei ollut monimutkainen ja meillä ei ole missään vaiheessa ollut mitään draamaa mihinkään suuntaan. Olemme keskustelleet ja pohtineet yhdessä ja keskustelleet lisää. Olemme olleet toisiamme kohtaan avoimin mielin. Hauskaa on pidetty ja pidetään yhä edelleen intiimissä kanssakäymisessä, vapaalla ja töissäkin viestien välillä mies saa mut usein nauramaan.
Luulisin, että tuo monimutkainen tarkoittaa sitä, että kumppani kehittelee erilaisia draamankaaria ja vaatii uskollisuutta toiselta, mutta ei ole itse. Ei osata puhua tai muutenkaan kommunikoida, missä menee. Hauskaa voi olla vaikka ja miten, ei aina pelkästään seksin merkeissä.
Kuulostaa juurikin siltä, että kaverilla on monimutkaiset viritelmät meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia ei kiinnosta yhteinen asuntolaina, kihlojen osto, kesähäät tai sukujuhlat. Synnytysvalmennuksista tai elatusmaksuista puhumattakaan.
Shokeeraavaa!
Ei muakaan noi kiinnosta. Mut seksi kiinnostaa vaan luotettavissa, syvällisissä ja sitoutuneissa suhteissa. Jättäisin siis tän herran väliin. En jaksa yksinkertaisia ihmisiä.
Minä olen todella monimutkainen henkilö, joten ei tulisi mitään minun kanssa tuosta. Jollekulle saattaa sopia, joten ei muuta kuin pitäkää hauskaa keskenänne.
Eli: saanhan pillua sina kun haluan, mutta et itse vaadi mitään. Siis YHTÄÄN MITÄÄN!!!!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on mun aviomiehen kanssa ollut alusta alkaen tuollainen sopimus. Me aloimme tapailemaan, ja sen jälkeen seksisuhteen ja samalla tutustuimme toisiimme. Aloimme seurustelemaan, koska molemmat oli sitä mieltä, että se on hauskaa. Menimme naimisiin, koska koimme toisimme hauskaksi ja mukavaksi juuri tämän ihmisen kanssa. Tämä koko prosessi ei ollut monimutkainen ja meillä ei ole missään vaiheessa ollut mitään draamaa mihinkään suuntaan. Olemme keskustelleet ja pohtineet yhdessä ja keskustelleet lisää. Olemme olleet toisiamme kohtaan avoimin mielin. Hauskaa on pidetty ja pidetään yhä edelleen intiimissä kanssakäymisessä, vapaalla ja töissäkin viestien välillä mies saa mut usein nauramaan.
Luulisin, että tuo monimutkainen tarkoittaa sitä, että kumppani kehittelee erilaisia draamankaaria ja vaatii uskollisuutta toiselta, mutta ei ole itse. Ei osata puhua tai muutenkaan kommunikoida, missä menee. Hauskaa voi olla vaikka ja miten, ei aina pelkästään seksin merkeissä.
Kaunis tarina, mut eiköhän me kuitenkin tiedetä ettei aloituksen esimerkki ole hakemassa tällaista suhdetta jossa jopa keskustellaan ja mennään naimisiin.
Vähän sama kuin "En kaipaa mitään draamaa", lukee niillä jotka itse sitä eniten aiheuttaa, eli kaikki on hyvin niin kauan kuin tanssii toisen pillin mukaan, mutta jos itse haluaa suhteelta jotain niin on vaativa ja "aiheuttaa kaameaa draamaa".
Ottaisi jonkun puhallettavan kuminuken. Oikeat ihmiset ovat aina monimutkaisia ja jos ihmisten kanssa haluaa jotain tehdä niin pitää osata kommunikoida. Tuollainen tyyppi kuulostaa vaan tyhmältä ja henkisesti jälkeenjääneeltä. Hauskanpito on hieman enemmänkin kuin miehen pussien tyhjennys. Mut eihän tuollainen ukko sellaista tajua.
Naisille suosittelen vibraattoria. Siitä saa enemmän irti kuin tuollaisesta miehestä, jolla ei muuta annettavaa kuin muna. Tuskin osaa edes antaa naiselle nautintoa. Nolo mies.
Seekingissä haetaan hupiseuraa. Menisi sinne
Jos mies on hyvännäköinen, niin kyllä hän varmasti sitä hauskanpitoseuraa saa Tinderistä tuolla profiilitekstillä.
Ja jos hän ei ole hyvännäköinen, niin se on aika yhdentekevää mitä siellä profiilissa edes lukee, ei niitä mätsejä tule kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on hyvännäköinen, niin kyllä hän varmasti sitä hauskanpitoseuraa saa Tinderistä tuolla profiilitekstillä.
Ja jos hän ei ole hyvännäköinen, niin se on aika yhdentekevää mitä siellä profiilissa edes lukee, ei niitä mätsejä tule kuitenkaan.
Myönsitkö juuri i-miesten toivovan samaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, nyt en valitettavasti ymmärtänyt mitä yrität kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
i-mies= i n c e l
Huvittava ajatus tuo 'laadukas' mies.
Eikö niihin saisi jonkinlaisen laatumerkinnän että ei tarvitsisi arvailla? Joskus käy niinkin kamalasti että jopa pitkä, varakas ja koulutettu mies on täysin sysi--.
Laatuluokitus tarvitaan! Kommenttikentät ja arviointi tinderiin! Säästyy aikaa ja vaivannäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
i-mies= i n c e l
Eli siis kysyt minulta haluavatko i.ncel miehet kevyttä hauskanpitoa, kuten avausviestin mies haluaa?
No vastaan että kyllä varmasti merkittävä osa heistä haluaa. Mutta tarkkaa prosenttilukua en osaa antaa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittava ajatus tuo 'laadukas' mies.
Eikö niihin saisi jonkinlaisen laatumerkinnän että ei tarvitsisi arvailla? Joskus käy niinkin kamalasti että jopa pitkä, varakas ja koulutettu mies on täysin sysi--.Laatuluokitus tarvitaan! Kommenttikentät ja arviointi tinderiin! Säästyy aikaa ja vaivannäköä.
Laadukas mies on sellainen joka herättää kiinnostuksen suuressa määrässä naisia. Laaduton mies taas on sellainen joka ei herätä kiinnostusta naisissa.
Tämä. Joillekin naisen tyydyttäminen ja seksuaaliset tarpeet saattavat olla monimutkaista.