Mökillä on hyvä olla.
Oon taas päässyt mökkielämään kiinni liki 9 kuukauden jälkeen. Suomen kesä kestää 3 kuukautta ja tulin mökille torstaina 3 kuukaudeksi. Oon tässä saunonut ja odotan viisujen alkamistakin.
Kommentit (13)
No hyvä, tsemppiä kovasti. On nyt aikaa laittaa pihaa, tehdä puita, korjailla asioita, muutamat istutukset ja tutkia mitä vahinkoja hiiret on tehnyt jne
Vierailija kirjoitti:
No hyvä, tsemppiä kovasti. On nyt aikaa laittaa pihaa, tehdä puita, korjailla asioita, muutamat istutukset ja tutkia mitä vahinkoja hiiret on tehnyt jne
Siinäpä se kesä sitten olikin.
Minä asun mökilläni ympäri vuoden.
Me asumme mökkielämää omakotitalossa ympäri vuoden.
Onhan siellä kivaa. Olet onnekas kun sinulla on mökki.
Ei ole oikeastaan mitään isompaa remonttia mökillä koska isommat rempat tehty aikaisemmin. Mitä nyt pientä haravointia ja rikkaruohojen kitkemistä on mutta ei juuri muuta. 3 edellistä kesää tein kaikenlaista, kulkuväyliä tein viime vuoden kesällä ja kärräsin soraa polulle että on tasaista kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Me asumme mökkielämää omakotitalossa ympäri vuoden.
Se ei ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Minä asun mökilläni ympäri vuoden.
Mä elin viime talven mökilläni, mutta ei tule toistumaan.
Hyvä, etten laittanut mökkiä myyntiin kevättalvella.
Kesällä eli nyt täällä on kyllä ihan jees.
Niin on. EN tosin tiedä kenen mökki tämä on mutta oikein kivat paikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se kesä sitten olikin.
Mutta kesän jälkeen tulee hieno syksy. Paras aika vuodesta, vaikka on tää kevätkin hieno. Koivikko hiirenkorvalla ja hienon vihreänä, kevään ensimmäinen käkki kukkui tänään, kuikat huutaa järvellä ja sammakot kurnuttaa vastapäisen saaren ruovikossa. Nyt yhtyi sepelkyyhky teerten pulputukseen.
Keskikesä on keskitalven ohella vuoden tylsintä aikaa.
Ei oo