Kysely. Aiotko katsoa euroviisut illalla?
Kommentit (16)
Ei jaksa niitä muiden maiden jollotuksia. Vain tulokset ja Suomen esityksen
Alun katson, mutta en ajatellut puoli kolmeen asti valvoa. Kyllä sen aamulla sitten näkee miten on käynyt. Jos loppuisi yhden aikaan voisin katsoa kokonaan, mutta ei kun ei.
Vierailija kirjoitti:
Alun katson, mutta en ajatellut puoli kolmeen asti valvoa. Kyllä sen aamulla sitten näkee miten on käynyt. Jos loppuisi yhden aikaan voisin katsoa kokonaan, mutta ei kun ei.
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Niin se lähetys loppuu 2.30. En ajatellut valvoa siihen asti. Helpottiko ymmärrystä?
En katso, huomenna on työvuoro, joten pakko mennä nukkumaan. Katsoisin kyllä, jos huomenna olisi vapaapäivä.
Ei todellakaan kiinnosta. Menen ajoissa nukkumaan ja huomenna aamulla nauran kun luen, että Ruotsin Loreen voittaa ja Käärijä jäi viimeiseksi.
Katsoisin mielelläni koko shown, mutta en jaksa valvoa kahteen aamuyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa niitä muiden maiden jollotuksia. Vain tulokset ja Suomen esityksen
Valvot kuitenkin tuloksiin asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Niin se lähetys loppuu 2.30. En ajatellut valvoa siihen asti. Helpottiko ymmärrystä?
Oikeesti?
En. Katsotaan se lasten kanssa aamulla.
Katson, koska Käärijä voittaa euroviisut.
Valvoin kun Lordi voitti valvoin kun Måneskin voitti 2021 valvoin kun Loreen voitti 2012 Valvoin kun Irlanti voitti vuonna 1996 Valvoin kun Tanska otti voiton 2000 valvoin 2014 kun Conhita Wurst voitti valvoin 1989 vuonna ja valvon tietenkin myös tänään. Viisut olen kupannut joka vuosi kun maailmasta olen mitään tajunnut.. olen yli neljäkymmentä vuotta.
Katson euroviisut joka vuosi