Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Onko eilisen Perjantai-dokkarin nuori mies mielestänne hyvännäköinen?

Vierailija
13.05.2023 |

Jos et tiedä, mistä on kyse, voit katsoa tuolta.

https://areena.yle.fi/1-63886612

Mutta naiset, onko tuollainen mies ulkonäöllisesti ja muutenkin teidän mieleenne? Minä en tietenkään voi ikääni 20-vuotiaaksi muuttaa, mutta muuten kyllä voin satsata noihin samoihin asioihin, mitä tuo nuori mies tekee.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 25 vuotiaat on ihan lapsia, sen näkee tässäkin taas.

Vierailija
22/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen, joten tuntuu älyttömältä edes kommentoida tällaista asiaa 😂

Mutta kommentoidaan nyt sitten: onhan tuolla pojalla/miehellä todella hyvät ja symmetriset kasvonpiirteet. Kyllä minä häntä pidän hyvännäköisenä, vaikka onkin aivan liian nuori minulle.

josta päästää siihen että viis tyylistä yms. Geneettiset piirteet määrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu top-10%, tosin naisten mielestä tavis-mies, Johon ala-raja vedetään.

Vierailija
24/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisemman näköinen kasvoista kuin vaikka Martina Aitolehti. Itse en pidä naisellisen näköisistä miehistä, mutta kyllä he ihan kauniita ovat katsella tottakai, siinä kuin naisetkin.

N48

Vierailija
25/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi miestä, joka keskittyy noin paljon ulkonäön miettimiseen, tässä kohtaa liitän nuoreen ikään mutta joka tapauksessa. Jos ois 35v ja sama käytös niin aika turn off.

Vierailija
26/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellisemman näköinen kasvoista kuin vaikka Martina Aitolehti. Itse en pidä naisellisen näköisistä miehistä, mutta kyllä he ihan kauniita ovat katsella tottakai, siinä kuin naisetkin.

N48

Hyvä huomio, Aitolehti onkin aika maskuliininen.

Tuosta pojasta puuttuu vielä se alakerran ballseista tuleva jämäkkä viba, on aika naisellinen, tai "androgyyninen". Miten mahtaa fallinen seksi onnistua ja lantion oikean aurauskulman löytäminen, vai meneekö nuoleskeluksi, mikä onkin pojille helpompaa. t. nainen 66 v

Vierailija
27/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä naisena tuo mies on mielestäni vielä ihan liian pikku poju. Ei jatkoon. Mutta toisaalta kyllä jotkut parikymppiset miehet taas voivat olla makuuni, etenkin jos ovat tyyliin armeijan erikoisjoukko-osaston miehiä eikä mitään äidin pullapoikia. Sen sijaan teini-ikäistä minääni tuo Ylen haastattelema nuori mies olisi miellyttänyt. Siihen aikaan pidin viehättävinä feminiinisiä, hoikkia ja eteerisen kauniita miehiä. Nyt vähän turnoff. 

Tuon haastatellun miehen puheista omiin korviin osa kuulosti todella lapsellisilta, esim. "kun näyttää kalliilta näyttää hyvältä", ja "laittautumiseen menee pari tuntia aikaa arkenakin". En halua miestä, joka itsensä kehittämisen sijaan mieluummin pynttäytyy peilin edessä toista tuntia. Kyllä itsensä pitää saada siistin, puhtaan ja hyvännäköiseksi vähemmälläkin valmistumisella. En myöskään erityisemmin tykkää ajatuksesta, että kallis=tyylikästä. Mielestäni on junttia tarkoituksella näytellä vaikka jotain merkkiä ja kuvitella, että se printti t-paidassa luo tyylin. 

Toisaalta siinä olen samaa mieltä, että kyllä miestenkin soisin kiinnittävän jossain määrin huomiota ulkonäköönsä. Olen ulkosuomalainen, ja nykyisessä asuinmaassani miehet ramppaavat parturissa paljon useammin mitä Suomessa,ja  muutenkin pukeutuvat värikkäämmin ja imartelevammin. Lisäksi täällä parturikäynneillä miehet (myös omani) siistivät nenäkarvat, kulmakarvat, parran, jne. Suomessa taas etenkin parran suhteen näkee jos jonkinmoista. Monelle huonoihoiselle suomalaiselle miehelle, esim. couperosasta tai aknesta kärsivälle (itsellä couperosa-iho) sopisi mielestäni hyvin esim. Joe Blascon red neutralizer tuotteen ottaminen haltuun. Myös kulmakarvojen muotoilu ja kestovärjäys tekisi terää monelle suomalaiselle miehelle. Parrallisille miesoletetuille myös säännöllinen parturissa käyminen, parran trimmaus, ja miksei kasvohoidotkin samalla kuten oma siippani tekee. 

Vierailija
28/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi mun poika, olisin tyytyväinen kun pukeutuu siististi ja huolehtii hygieniasta.

Lakan käyttöön sanoisin kyllä painavan sanan.

No, söpö pikkupoika kuitenkin.

Ei tuota nyt osaa miehenä ajatella.

Vierailija
29/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin parikymppiset poitsut naisia vielä saavat. Kyllä ne ovat niitä hihittävä tyttöjä vielä😊 Poika vaikutti kyllä homoseksuaalilta, mutta ehkäpä hän ei ole asiaa vielä itselleen myöntänyt. Asia ei toki minulle tai muillekaan kuulu, eikä minulla suinkaan ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan😊

Vierailija
30/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan äiti oli ihan pantavan näköinen ja melko nuorikin milf.

Vierailija
31/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee siis yhteensä kuukausi vuodessa ulkonäön laittamiseen. Jos elämä on vaikka 80 vuotta, on fledan minttiin laittamiseen mennyt reilu 6,5 vuotta. Onneksi kiinnostuksenkohteet yleensä vaihtuvat elämän aikana jossain vaiheessa.

Vierailija
32/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen pikkupoika. Josta tuli mieleen nuoret miehet, että ihana nähdä meikkaavia miehiä, mutta älkää meikatko kylpyhuoneessa! Siellä on liian keltainen valo. Olen nyt nähnyt miehillä ihan kauheita meikkivoide ja puuterin valinta virheitä. Hankkikaa meikkipeili valoilla tai yrittäkää tehdä meikki luonnonvalossa.

Meikkaavat eivät ole miehiä.

Vierailija
33/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu top-10%, tosin naisten mielestä tavis-mies, Johon ala-raja vedetään.

Tuon näköisiä miehiä on Suomessa paljon, toki suurin osa ei puunaa itseään noin paljon. Mutta siis minusta tavis on sellainen, joka ei herätä ulkonäöllään mitään huomiota, eli ei siis ole mitenkään poikkeuksellisen hyvännäköinen. 

Vierailija
34/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen pikkupoika. Josta tuli mieleen nuoret miehet, että ihana nähdä meikkaavia miehiä, mutta älkää meikatko kylpyhuoneessa! Siellä on liian keltainen valo. Olen nyt nähnyt miehillä ihan kauheita meikkivoide ja puuterin valinta virheitä. Hankkikaa meikkipeili valoilla tai yrittäkää tehdä meikki luonnonvalossa.

Meikkaavat eivät ole miehiä.

Tietysti on. Meikit alunperin suunniteltiin miehille, kuten korkokengätkin.

Vierailija
35/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin supernoloa luetella vaatteiden ja asusteiden hintoja, niin silti: t-paita 500€ ja kello 200€. 😂

Vierailija
36/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian naismainen mies makuuni.

Vierailija
37/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei pojassa ollut vielä miestä yhtään.

Vierailija
38/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä viehättyykö nuoret naiset tai tytöt, mutta yli 40-vuotiaana miesmakuni on karskiintunut entisestään. Tuo poika ei ole yhtään makuuni. Olen onnellisesti naimisisissa enkä katsele muita miehiä sillä silmällä.

Mistä tiedät, että miesmakusi on karskiintunut, kun katsele miehiä sillä silmällä? Minusta on täyttä valetta, ettei naiset ja miehet läpi elämän katsele ihaillen muitakin kuin puolisoaan.

Vierailija
39/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä viehättyykö nuoret naiset tai tytöt, mutta yli 40-vuotiaana miesmakuni on karskiintunut entisestään. Tuo poika ei ole yhtään makuuni. Olen onnellisesti naimisisissa enkä katsele muita miehiä sillä silmällä.

Mistä tiedät, että miesmakusi on karskiintunut, kun katsele miehiä sillä silmällä? Minusta on täyttä valetta, ettei naiset ja miehet läpi elämän katsele ihaillen muitakin kuin puolisoaan.

*kun et katsele

Vierailija
40/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka onkin supernoloa luetella vaatteiden ja asusteiden hintoja, niin silti: t-paita 500€ ja kello 200€. 😂

Tuo kello pisti kyllä silmään. Miksi se oli vaatemerkiltä ja miksi se oli niin halpa (mutta samalla laatuunsa nähden kallis)? Vähän kuin ostaisi Björn Borgin läppärin 900€ uutena.