Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Onko eilisen Perjantai-dokkarin nuori mies mielestänne hyvännäköinen?

Vierailija
13.05.2023 |

Jos et tiedä, mistä on kyse, voit katsoa tuolta.

https://areena.yle.fi/1-63886612

Mutta naiset, onko tuollainen mies ulkonäöllisesti ja muutenkin teidän mieleenne? Minä en tietenkään voi ikääni 20-vuotiaaksi muuttaa, mutta muuten kyllä voin satsata noihin samoihin asioihin, mitä tuo nuori mies tekee.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain sirkuksestahan tuo on karannut. Häkistä, jossa tuijotellut itseään ja ihastunut omaan ylimieliseen naamaansa.

Vierailija
62/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kaatanut jo 5000 naista.

Taisi olla, naisille kelpaa mikä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi hiuslakan suihkuttelu vaikutti jo joltain tutin korvikkeelta tai pakko-oireelta. Äitinsä kun ilmestyi myös kuvaan niin kävi jo vähän sääliksi.

Vierailija
64/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään kyllä niin hienoa aikaa.

Vierailija
65/65 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, AP!

Minusta dokkarin nuorimies oli hyvin kaunis/komea, mutta laittautuu makuuni aivan liikaa. Aivan liikaa. Selitän: Hänellä näyttäisi olevan todella hyvä iho ilman mitään meikkiä, hiukset ovat todella kauniit (paksut ja tuuheat, hyvä väri) ja vartalo sopusuhtainen. Tyylitaju sinällään ihan kohdillaan, mutta näyttää, kuin olisi joka päivä juhliin menossa. Hyvin istuvissa vaatteissa voi olla arkenakin, mutta jättäisin meikkaamisen ja tuon tukan rassaamisen erityisiin päiviin. MUTTA joku sellainen nainen, joka tykkää itse laittautua joka päivä vastaavalla tavalla, olisi varmasti hyvin ihastuksissaan. Itse olen aika luonnollinen, niin en tykkää tuosta hiuslakan ja hajusteiden määrästä ja siitä, että höösää koko päivän tuota ulkonäköään. Itse en käytä hajusteita (sen verran, mitä shampoossa on tuoksua, se riittää) enkä meikkaa tai laita hiuksia ellei ole jokin arjesta poikkeava tilaisuus kyseessä. Minulla on hyvä iho ja hyvät hiukset, enkä näytä värittömältä ilman meikkiä (luonnostaan tummat ripset ja poskilla pisamia ja sellainen iho, että näyttää kuin olisin aina sipaissut vähän poskipunaa). Koen, että voin olla töissä ilman meikkiä enkä silti sulaudu tapettiin. Voisin laittaa joka päivä vähän meikkiä, jos olisin värittömämpi, mutta en käytä juhliin valmistautuessakaan kuin kymmenen minuuttia meikin tekemiseen ja vartin hiusten laittamiseen (paitsi, jos pitää kihartaa - silloin menee n. 1,5 tuntia kun on niin pitkät ja paksut hiukset), joten arkiaamuna meikkaamiseen menisi varmaan vain 5 minuuttia.

Se, mistä tykkäsin tuossa dokkarissa oli se, että henkilö oli hyvin sinut itsensä kanssa, ja tykkäsin, miten rennosti hän liikkui kaupassa ostoksia tehdessään - se oli kuvattu ehkä vähän huumorimielessä, kuin jokin muotikuvaus, mutta sulavaliikkeisyys näytti kivalta. Hän myös vaikutti mukavalta ihmiseltä (katsoin puoliväliin asti, eli jos lopussa paljastui jotain hirveää, en ole siitä tietoinen :D ) Hän oli myös oikeassa siinä, että suomalaiset (miehet) alipukeutuvat. Mielestäni suomalaisessa kulttuurissa on ainakin viime aikoihin asti vierastettu joukosta erottumista ja hyvältä näyttämistä, vaikkei niissä mitään pahaa ole. Tottakai pitää olla tärkeämpiäkin arvoja kuin hyvältä näyttäminen, mutta ei siitä haittaakaan ole, jos vähän panostaa pukeutumiseen (huom! Tämän voi tehdä myös edullisesti!). Tärkeintä on olla mukava ja reilu ja sinut itsensä kanssa :)