Naiset! Onko eilisen Perjantai-dokkarin nuori mies mielestänne hyvännäköinen?
Jos et tiedä, mistä on kyse, voit katsoa tuolta.
https://areena.yle.fi/1-63886612
Mutta naiset, onko tuollainen mies ulkonäöllisesti ja muutenkin teidän mieleenne? Minä en tietenkään voi ikääni 20-vuotiaaksi muuttaa, mutta muuten kyllä voin satsata noihin samoihin asioihin, mitä tuo nuori mies tekee.
Kommentit (65)
Joo ..... otsakeessa jo selvä perusmoka ... miten saada NAISIA eli monikossa. Pääosalle miehiä riittää YKSI nainen.
Vierailija kirjoitti:
Avauskuvan perusteella neiti.
Hinurivibat siitä kuvasta tuli.
Naismainen. Tuli bi tai hvibat. En panisi.
Eihän moisen oletetun lähistöllä pysty hengittämään, jos ottaisin hänet töihin eihän hän ehtisi mitään tekemään. Outo otus.
Ei hän mitenkään erikoisen näköinen ole, ihan tavis. Ja kenties juuri siksi joutuukin panostamaan ulkonäköönsä niin överisti. Jos mies on oikeasti hyvännäköinen, todellakin kelpaa naisille vaikka olisi huppari ja paskaset tennarit, eikä tukkaa laitettu mitenkään.
Minusta tuolle tyypille ei muuten edes sovi tuo ylös sliipattu tukka. Ihan kamala.
Olen nelikymppinen, joten tuntuu älyttömältä edes kommentoida tällaista asiaa 😂
Mutta kommentoidaan nyt sitten: onhan tuolla pojalla/miehellä todella hyvät ja symmetriset kasvonpiirteet. Kyllä minä häntä pidän hyvännäköisenä, vaikka onkin aivan liian nuori minulle.
Semmonen pikkupoika. Josta tuli mieleen nuoret miehet, että ihana nähdä meikkaavia miehiä, mutta älkää meikatko kylpyhuoneessa! Siellä on liian keltainen valo. Olen nyt nähnyt miehillä ihan kauheita meikkivoide ja puuterin valinta virheitä. Hankkikaa meikkipeili valoilla tai yrittäkää tehdä meikki luonnonvalossa.
En tiedä viehättyykö nuoret naiset tai tytöt, mutta yli 40-vuotiaana miesmakuni on karskiintunut entisestään. Tuo poika ei ole yhtään makuuni. Olen onnellisesti naimisisissa enkä katsele muita miehiä sillä silmällä.
Omalla työpaikalla oli jonkin aikaa "töissä" mies, jolla oli aina tumma puku ja jokainen hius suittuna ja suihkittuna. Mahtoi kestää aamuisin töihinlähtö kauan. Muut vastaavassa asemassa olevat tekivät töitään farkuissa ja siistissä paidassa. Melko lyhyeksi jäi hepun "työura".
Kyllä tuo yliksen incelin päihittää mennentullen kun perushygienia varmaan kondiksessa, mutta näin yleisellä tasolla en ottaisi. Tuo kaupassa pyöriskely hiuksia haroen on niin cringe että uskon kyseessä olevan pelkkä hahmo, ja jos on tosissaan niin en kehtaisi olla tuollaisen seurassa.
Pelkän kuvan perusteella oikein söpö, kuten nuoret yleensäkin ovat.
Siellä joku poika opettaa isäänsä naimaan?
Ihan komea nuori mies. Minun silmissäni poika. En olisi itse viehättynyt tuollaisesta samanikäisenä, mutta kyllä hän varmasti saa seuraa. Kelpaisi varmaan tytöille vähemmän tälläytyneenäkin. Mutta mikäs siinä jos tykkää laitella itseään. Harmiton harrastus minusta.
Minusta tyyppi oli nolo ja tajuaa sen itsekin kymmenen vuoden päästä, kun katselee kuviaan ja videoitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo yliksen incelin päihittää mennentullen kun perushygienia varmaan kondiksessa, mutta näin yleisellä tasolla en ottaisi. Tuo kaupassa pyöriskely hiuksia haroen on niin cringe että uskon kyseessä olevan pelkkä hahmo, ja jos on tosissaan niin en kehtaisi olla tuollaisen seurassa.
Lisään vielä sen että pointsit siitä että kehtaa käyttää meikkiä miehenä, mutta miinusta siitä että kutsuu niitä tuotteiksi koska pelkää muiden miesten reaktiota.
Ja voin vain kuvitella missä kunnossa noi hiukset on, koskettaessa kuin korventuneet kikkareet. Jos edes saa koskea, vai suuttuuko jos sekotat sen fledan. :D
Pentu mikä pentu, mutta sahan tossa iässä vielä pentu ollakin.
Tuolla lakan suihkuttelulla keuhkosyöpä tuloillaan, ei mitään järkeä. Muuten ihan komea nuori mies.
Narsistisen itsensä ihailun ilmentymä.
Noniin, 20v kertoo iän tuomalla kokemuksella :D