Välistä säälin bussipysäkillä värjötteleviä, kun ajan itse omistamallani autolla
Mutta sitten muistan, että omilla kyvyilläni olen kaiken tämän saavuttanut ja painan kaasua.
Kommentit (46)
Mua aina vähän säälittää kun auton omistaja kertoo että moottoriremppaan meni 1400 euroa. Uudet auton renkaat 600 euroa. Vakuutus 600 euroa. Katsastus 50, korjaukset 370 ja uusintakatsastus 50. Lainanlyhennys 300 euroa kuussa. Nuo kulut vaikkei ajaisi metriäkään. Päälle sikakallis polttoaine.
Pyöräni maksoi 100 euroa, kuljen sillä töihin. Talvella jos laiskottaa, ostan kuukaudeksi bussikortin 40 euroa.
Kyllähän se pistää säälimään autoilijoita. En tiedä säälikö enemmän niitä, joilla on pakko olla auto vaikka matkan tai lasten takia, vai niitä jotka on niin ymmärrysrajoitteisia että ostaa sen vaikka ei tarvitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Säälin kaikkia joiden kunto ja ryhti huononee autossa tai bussissa. Minulla on kova kunto ja sitä myöten kova kalu. 10 km kauramoottorilla duuniin ja illalla sama takaisin.
Wau, kuljet hevosella! Missä? Ilmeisesti työpaikan yhteydessä talli?
Ihan omalla autolla minäkin ajelen. Se maksoi alle 9 000 € kun sen ostin. Ei siis mikään kummoinen saavutus omistaa auto.
Omalta pihalta löytyy mersuja ja muita hienoja autoja mut keskustan menen aina bussilla, en jaksa parkkipaikkajuttuja, voi samalla käydä kattobaarissa drinkeillä jne. On mahtavaa ettei ole auton varassa. Joskus menee viimeinenkin bussi ohi mutta sitten voi mennä taksilla. Oma auto kiva pidempiin reissuihin ja työmatkoihin mut vapaa-ajalla tulee käytettyä busseja ja takseja.
Vierailija kirjoitti:
Säälin kaikkia joiden kunto ja ryhti huononee autossa tai bussissa. Minulla on kova kunto ja sitä myöten kova kalu. 10 km kauramoottorilla duuniin ja illalla sama takaisin.
Eli olet laittanut itsesi siihen kuntoon että enään ei seiso muuta kuin järki
Minäpä ajan työmatkat pyörällä kesät talvet. Voisin ostaa vaikka uuden Mersun, mutta ei huvita. Minua ei haittaa jos joku säälii kun ajan vaikka räntäsateessa pyörällä. Joillakin voi olla halvat huvit.