Mikä on kamalin maa näistä?
Kommentit (13)
Armenia ei oo ees paha. Itse olen käynyt Slovakian pääkaupungissa. Hirvittävä kokemus. Köyhää, rumaa, englannissa kielitaidottomia ihmisiä ja kaikki nuhruista ja vanhanaikaista. Infrastruktuuri hyvin nurjaa.
Kunhan kysyn. kirjoitti:
Mikä saa sinut kysymään tuollaista ja millä perusteella olet valinnut nuo maat?
Aattelin poislukea tulevaa kohdetta
Itse olisin vastannut kanssa Venäjä.
Olen käynyt mainituista Portugalissa, Kreikassa ja Liettuassa. En ymmärrä kysymystä, mikä niistä olisi erityisen ankea. Kaikissa oli paljon hienoa nähtävää, kuten epäilemättä noissa muissakin.
Jos pitäisi pistää maat järjestykseen, niin ehkä vähiten kiinnostaisi Slovakia. Sitäkään yhtään väheksymättä.
Vierailija kirjoitti:
Armenia ei oo ees paha. Itse olen käynyt Slovakian pääkaupungissa. Hirvittävä kokemus. Köyhää, rumaa, englannissa kielitaidottomia ihmisiä ja kaikki nuhruista ja vanhanaikaista. Infrastruktuuri hyvin nurjaa.
Ei mun mielestä Bratislava mitenkään hirveä ollut, jokseenkin pieni ja tylsä, mutta ihan perussiisti.
venäläismielistä propagandaa ettei Suomea huomioida - nimimerkillä maksettu trolli
Ei ole kokemusta kuin yhdestä, joten en voi sanoa.
Lista on tynkä. Pahimmat jäivät ulkopuolelle.
- Venäjä
- Kiina
- Pohjois-Korea
- Norsunluu rannikko
- Etelä-Sudan
- Sudan
- Somalia
- Keski-Afrikan tasavalta
- Mali
- Burkina Faso
- Kongo
- Jemen
- Syyria
- Iran
- Irak
- Libanon
- Turkki
Valitse hirviömaa suosikkisi!
Joo kävin Santorinissa, aivan hirveää, yök yök. Kamalia rumia auringonlaskuja ja hirvittävän ruma kirkkaansininen kimmeltävä meri. Kukatkin olivat inhottavia.
Jos tuolla olisi ollut maanosana Afrikka, niin se. Mulkut ottavat vastaan kaiken, mutta eivät maksa takaisin mitään. Jos olisin diktaattori, pyytäisin kauniisti takaisinmaksua ja rajat kiinni.
Kaikki hyväntkeväisyys Afrikkaan on lopetettava. Niille ei riitä mikään. Niistä ei tule koskaan oma-aloitteisia ja itseohjautuvia, tuottavia kansalaisia. Meidän lahjoitukset menevät diktaattorien taskuun.
Mikä saa sinut kysymään tuollaista ja millä perusteella olet valinnut nuo maat?