Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen tekee aina aloitteen seksiin...

N
12.05.2023 |

...niin meneekö miehellä mielenkiinto lopulta? Meillä uusi suhde ja minä teen aina aloitteen seksiin. Mies kyllä haluaa myös, mutta on niin häveliäs, ettei tee aloitetta. Mietin että alkaako mies pitää minua itsestäänselvyytenä, kun ei saa jahdata ja saalistaa? Eli onko jollain tapaa loukkaus miehisyyttä kohtaan, jos nainen "käy päälle". Tiedän, että joitain miehiä ahdistaa aloitteelliset naiset. Oma mies ei ole ilmaissut ahdistusta, vaan nauttii huomiostani. Mutta mietin pitäisikö minun alkaa säännöstellä halujani/aloitteitani, ettei mies menetä mielenkiintoaan minua kohtaan. Ymmärrättekö mitä tarkoitan?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minun mieheni ole mielenkiintooan menettänyt, vaikka lähes aina lähestyn häntä - ja ihan kirjaimellisesti tartun aisaan. Kyllä saan aina vastakaikua, ei kai ole vielä ikinä kieltäytynytm vaikka ihmisiän olemme kimpassa olleet.

Ei naisten tarvitse aina ajatella mitä mies siihen ja tähän sanoo, eihän me naisetkaan niin tehdä, tai en ainakaan minä.

Vierailija
2/28 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu varmaan nyt aika pitkälle siitä, onko aloitteen tekotapa miehen persoonaan istuva. Esimerkiksi itse kokisin kaikkein kiihottavimmaksi aloitteeksi sellaisen, että vaimo vihjaisi, kertoisi ja näyttäisi että käy kuumana ja seksi kelpaisi, pikemminkin kuin suoran kysymyksen. Seksitekstari tai kuva kesken päivän tai pillun muka hajamielinen hiplailu kosteaksi illalla sängyllä pötkötellessä saisi kyllä meikäläisen syttymään aina.

No, sen sijaan meillä vaimon aloite on useimmiten se tokaisu "panettaako" ja kysyvä katse kylppärin ovella nukkumaan mennessä. Suunnilleen yhtä eroottista kuin yhteinen hammaspesu, panettaahan se jos valmiiksi jo panettaa, mutta ei tuo vielä pelkästään himoja syttymään saa... (Ja selvyyden vuoksi, tuo aloite häneltä tulee silloin kun häntä oikeasti panettaa eikä vain aviovelvollisuuden tunnosta 🙂)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aloitteellinenkin nainen on oikein ihana ja seksikäs ;)

Vierailija
4/28 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on tehnyt aloitteet ja näyttänyt seksihalunsa jo siitä asti kun aloitettiin seurustelu alle 20v ikäisenä. Varmaan siksikin suostuin jo nuorena naimisiin ja jäin yhden näisen mieheksi. Lupasin hänelle jo nuorena olevani aina valmis seksiin kuin partiolainen ja tämä myös pitänyt. Nyt ollaan jo eläkkeellä ja sama jatkunut yhä. Vaimo on aina päättänyt milloin on olleet viikoittaiset seksit. Toki niihin on vaikuttaneet minun osoittamani halut, mutta olen kiitollisena nauttinut hänen halukkuudestaan. Itsellä ollut sellainen linja, että mitä useammin vaimo on halunnut seksiä ja itselleen orgasmeja sitä enemmän olen nauttinut ja saanut pillua. Vaikka sanotaan ettei kukko käskien laula,,niin pienet miehiset paineet on tehneet aina terää. Hyvin suoritetut tyydyttämiset ja panot on ylläpitäneet omaakin miehisyyttä ja egoa yllä. Jos miehellä on itsetunto kohillaan kestää mies naisensa aloitteeet mielellään ja toivoo niitä.

Vierailija
5/28 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on käynyt omalle kohdalle. Luulisi että aikuinen mies kestää aikuisen naisen aktiivisuutta, ja oltiin kuitenkin vkl-suhteessa eli ei edes jokapäiväistä eikä vkl:kaan jokainen liikenevä hetki, mutta näytin kuulemma liian innokkaasti halukkuuttani (eli tein aloitteita). Se johti siihen, etten muutaman huomautuksen jälkeen enää jotenkin oikein kehdannut, tai halunnut toisen kokevan painostusta ja jättäydyin sitten vain olemaan saatavilla kun hän halusi. Olihan sitä kohtalaisen usein sittenkin, kyse olikin siitä, että hän halusi olla se aloitteellinen ja joka "ottaa". Ihan kivaa, mutta löi tietynlaisen leiman seksuaalisuuteeni muutenkin, tukahdutti jotain alkeellista erotiikkaa itsessä. Etten vaan olisi jotenkin liikaa. Ei kivaa.

Vierailija
6/28 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi tehdä aloitteita, koska niillä ei ole mitään merkitystä. Vaimo kyllä kertoo, milloin on seksiä.

Vierailija
7/28 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa tuo huoli on aiheeellinen. Sanoisin, että jos mies tekee aina aloitteet ja tulee usein torjutuksi, on ainakin paljon huonompi asia. Ihan hyvä vaan että on vähintään joku selvä vinkki naisen suunnasta.

Vierailija
8/28 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi tehdä aloitteita, koska niillä ei ole mitään merkitystä. Vaimo kyllä kertoo, milloin on seksiä.

Sama minullakin, että ei kiinnosta itsellä tehdä aloitteita kun eivät yleensä johda mihinkään ja vaimo todellakin kertoo milloin antaa.

Vierailija
9/28 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt loukkaannu mutta lähestymiskulmasi on aivan väärä.

Kysy mieluummin itseltäsi

- miksi mies ei tee aloitteita? Onko suhteenne hänelle jotenkin turvaton? Eikö hänellä oikeasti ole omia haluja?

- kiusaako sinua ettei hän tee aloitteita? Koetko ettet tule halutuksi?

Yleisesti ottaen toisen rankaiseminen siitä ettei hän tee jotain toivottavaa on huono idea. Suhde perustuu hyväntahtoisuuteen. Omalle puolisolle kannattaa olla "helppo".

Vierailija
10/28 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pelin henki ole se, että mies osoittaa halukkuuttaan ja tekee aloitteita. Nainen sitten päättää milloin hanelle sopii ja halut on tapissa.

Kuten jo aiemmin kerroin, että vaimoni tehnyt aina varsinaiset aloitteet milloin halunnut seksiä. Mutta hänen seksihalunsa ja kullinhimo on riippunnut täysin siitä, että on tuntenut itsensä rakastetuksi ja tuntenut/ kuullut, että minulla on kova panetus ja pillun ikävä. Niistä ja vaativana näyttäytyvästä kullista on pillun kostuminen ollut kiinni. Vaikka vaimo on miten tehnyt aloitteet niin kyllä himot on pitänyt herättää. Ei ne itsestään herää kellekään. Miehen pitää tehdä montakin asiaa oikein, jotta nainen syttyy ja hoitaa homma kotiin jos haluaa onnistua toisenkin kerran.

Vierailija
11/28 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin naisen aloitteet häiritsee, ei ainakaan minua häiritse. Se kuitenkin ihmetyttää, että miksi mies ei ole koskaan aloitteellinen. Onko tosi ujo tai epävarma?

Vierailija
12/28 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on tehnyt aloitteet ja näyttänyt seksihalunsa jo siitä asti kun aloitettiin seurustelu alle 20v ikäisenä. Varmaan siksikin suostuin jo nuorena naimisiin ja jäin yhden näisen mieheksi. Lupasin hänelle jo nuorena olevani aina valmis seksiin kuin partiolainen ja tämä myös pitänyt. Nyt ollaan jo eläkkeellä ja sama jatkunut yhä. Vaimo on aina päättänyt milloin on olleet viikoittaiset seksit. Toki niihin on vaikuttaneet minun osoittamani halut, mutta olen kiitollisena nauttinut hänen halukkuudestaan. Itsellä ollut sellainen linja, että mitä useammin vaimo on halunnut seksiä ja itselleen orgasmeja sitä enemmän olen nauttinut ja saanut pillua. Vaikka sanotaan ettei kukko käskien laula,,niin pienet miehiset paineet on tehneet aina terää. Hyvin suoritetut tyydyttämiset ja panot on ylläpitäneet omaakin miehisyyttä ja egoa yllä. Jos miehellä on itsetunto kohillaan kestää mies naisensa aloitteeet mielellään ja toivoo niitä.

Eikä tää ole vasta kuin tuhannes kerta, kun tämän kerrot 🤦

Vierailija
13/28 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mankelipillu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tää ole vasta kuin tuhannes kerta, kun tämän kerrot 🤦

Väitätkö muka ettei kuulu aiheeseen. Kaikki ei päivystä sivulla niin jatkuvasti kuin sinä. Mutta mikä olikaan oma antisi tähän keskusteluun? 

Vierailija
14/28 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontilleen siitä....kohta käytän sinua.

Vierailija
15/28 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nauran, näille ilmoituksille ja, naiselle kun se himoissaan haluaa silittää mun sukkanauhaliivejäni joita pidän päällä aina, mutta ajatuksena tuollainen "leikinpämiestätässä" rikkoo meillä seksin sen hyvän tasapainon. Onneksi nainen on noin kaksikertaa mua pienempi ja kädet muuten ei ees yllä kokonaan mun.. mun kropan ylitse joten:

Mies täällä vie, ja naiset on ne jotka saa..

vikistä. Näin meillä täällä. En usko että on yhtään niin erikoista? (ns.milleniaaleista en niin tiedä.. evvk mua.)

16/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö pelin henki ole se, että mies osoittaa halukkuuttaan ja tekee aloitteita. Nainen sitten päättää milloin hanelle sopii ja halut on tapissa.

Kuten jo aiemmin kerroin, että vaimoni tehnyt aina varsinaiset aloitteet milloin halunnut seksiä. Mutta hänen seksihalunsa ja kullinhimo on riippunnut täysin siitä, että on tuntenut itsensä rakastetuksi ja tuntenut/ kuullut, että minulla on kova panetus ja pillun ikävä. Niistä ja vaativana näyttäytyvästä kullista on pillun kostuminen ollut kiinni. Vaikka vaimo on miten tehnyt aloitteet niin kyllä himot on pitänyt herättää. Ei ne itsestään herää kellekään. Miehen pitää tehdä montakin asiaa oikein, jotta nainen syttyy ja hoitaa homma kotiin jos haluaa onnistua toisenkin kerran.

Noin se just menee. Ja jos ei mene, niin aivan turha ootella, et nainen tekis alotetta. Sitä päivää ei tule.

N47

Vierailija
17/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuosta asiasta puhua sen miehen kanssa jos asia mietityttää sinua?

Vierailija
18/28 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontilleen siitä....kohta käytän sinua.

Siinähän se kaikessa yksinkertaisuudessaan... ;)

Vierailija
19/28 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä usko, että minua mitenkään häiritsis, jos

vaimo tekis aloitteet. Ja aina mukavampi ,jos

vielä sanois,että nimenomaan hänen itsensä

tekee mieli. Hyvä niinkin, jos kyselee tekiskö

minun mieli.

Vierailija
20/28 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Parhaiten se onnistuu upottamalla itsensä järven tai meren syvänteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi