Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen tekee aina aloitteen seksiin...

N
12.05.2023 |

...niin meneekö miehellä mielenkiinto lopulta? Meillä uusi suhde ja minä teen aina aloitteen seksiin. Mies kyllä haluaa myös, mutta on niin häveliäs, ettei tee aloitetta. Mietin että alkaako mies pitää minua itsestäänselvyytenä, kun ei saa jahdata ja saalistaa? Eli onko jollain tapaa loukkaus miehisyyttä kohtaan, jos nainen "käy päälle". Tiedän, että joitain miehiä ahdistaa aloitteelliset naiset. Oma mies ei ole ilmaissut ahdistusta, vaan nauttii huomiostani. Mutta mietin pitäisikö minun alkaa säännöstellä halujani/aloitteitani, ettei mies menetä mielenkiintoaan minua kohtaan. Ymmärrättekö mitä tarkoitan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi tehdä aloitteita, koska niillä ei ole mitään merkitystä. Vaimo kyllä kertoo, milloin on seksiä.

Sama minullakin, että ei kiinnosta itsellä tehdä aloitteita kun eivät yleensä johda mihinkään ja vaimo todellakin kertoo milloin antaa.

Kertoisipa. Naisilla on paha tapa pihdata ja käyttää siten valtaa. Ei kiinnosta enää, kun jäljelle jää itselle paha mieli, hylätty. Nahka parkkiintuu, mutta mieli ei. Tämä on siis yksi asia, mitä vauvanaiset eivät kykene myöntämään. Jäljellä on pihtaaminen ja seksiä, jos nainen haluaa ja miten nainen haluaa. Ei mun tartte sellaista skeidaa sietää. Ja kylillä kyllä kerrotaan, kuinka "meillä tehdään vaikka mitä". Kyllä vauvanaiset itse osaavat valittaa kaikesta.

Sinäkin suollat tätä katkeraa litaniaasi joka ketjuun. Jätä se nainen, tai jos jätit jo, get over it. Sabotoit itseltäsi tulevan, kun kieriskelet tässä samassa lätäkössä jatkuvasti. Elämässä kuuluu mennä eteenpäin.

Vierailija
22/28 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi tehdä aloitteita, koska niillä ei ole mitään merkitystä. Vaimo kyllä kertoo, milloin on seksiä.

Sama minullakin, että ei kiinnosta itsellä tehdä aloitteita kun eivät yleensä johda mihinkään ja vaimo todellakin kertoo milloin antaa.

Kertoisipa. Naisilla on paha tapa pihdata ja käyttää siten valtaa. Ei kiinnosta enää, kun jäljelle jää itselle paha mieli, hylätty. Nahka parkkiintuu, mutta mieli ei. Tämä on siis yksi asia, mitä vauvanaiset eivät kykene myöntämään. Jäljellä on pihtaaminen ja seksiä, jos nainen haluaa ja miten nainen haluaa. Ei mun tartte sellaista skeidaa sietää. Ja kylillä kyllä kerrotaan, kuinka "meillä tehdään vaikka mitä". Kyllä vauvanaiset itse osaavat valittaa kaikesta.

Sinäkin suollat tätä katkeraa litaniaasi joka ketjuun. Jätä se nainen, tai jos jätit jo, get over it. Sabotoit itseltäsi tulevan, kun kieriskelet tässä samassa lätäkössä jatkuvasti. Elämässä kuuluu mennä eteenpäin.

Älä ennusta elämääni mitenkään, koska et tiedä. Lähipiirissäni, joka on laaja, naiset käyttäytyvät juuri kuvaamallani tavalla kuten puoliso käyttäytyy. Uskon sen vuoksi "todella", että vauvanaiset ovat poikkeus ja "teillä tehdään vaikka mitä". Miehelle se karu totuus tulee jossain vastaan.

Ja hei, puhu suomea, se on rikas kieli. Olen todella kiinnostunut, että osaat englanniksi yhden marinismin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ollut katkera kommentti. Kitkerä oli tuo kommentin tekijä. Jos olisi ilkeä, voisi todeta, että hän on tunteeton tai että hänellä on jotain puolusteltavaa omassa käytöksessään.

Miehillä on oma valtansa, naisella omansa. Naiset kieroilevat enemmän ja se valta on piilotetumpaa. Ja sitä valtaa todella on.

Vierailija
24/28 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Parhaiten se onnistuu upottamalla itsensä järven tai meren syvänteeseen.

Mikä sua vaivaa?

Vierailija
25/28 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä vaimo tekisi aloitteen, soittaisin hänelle ambulanssin, koska epäilisin hänen seonneen, tai olevan psykoosissa. Kyllä ne aloitteet, jotka toain 85% tyrmätään tulee minulta. Uusimpana tekosyynä kerta viikossa panoa riittää, kun paikat muuten kipeytyy, kun on niin iso mulla 13/17🤣🤣😂😂

Vierailija
26/28 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. en ymmärrä mitä tarkoitat? mutta olen harrastanut seksiä ABC:llä, ST1:llä tai Teboililla ja Shellillä olen ollut nähnyt naisen kerran kesällä kesähameessa.

en tiedä oliko hän 'sillä tuulella' vai eikö? en ummärrä.

naisia. en ymmärrä yhtään? (olen mies. sinkkuna ollu)

Vierailija
27/28 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meillä vaimo tekisi aloitteen, soittaisin hänelle ambulanssin, koska epäilisin hänen seonneen, tai olevan psykoosissa. Kyllä ne aloitteet, jotka toain 85% tyrmätään tulee minulta. Uusimpana tekosyynä kerta viikossa panoa riittää, kun paikat muuten kipeytyy, kun on niin iso mulla 13/17🤣🤣😂😂

No nyt on hätävale keksitty tai sit on tosi tosi pieni vaimo😄

Vierailija
28/28 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei kylläkään niin pitäisi keöleen koskaan tai edes ikinäkään käydä kuin teitille omp'pruukant tai kun kirjuutit niin.

Kyllä. Kyllä se niin pitäisi jokaisella mennä jahka omp vuan kun notta kyllähä se mies kiinnostuupi jos issäänsä tuloopi. Ja vasta niihä soon notta jos taasen se mies äittiinså tuloo soon notta niin jotta sehän sit alkkaapi jo kerjää tai näinhä soont'männy monesti.

Älä. Älä sie plikka yhtä huali siälä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi