Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaa, nyt Kata Kärkkäinen rahastaa Käärijällä

Vierailija
11.05.2023 |

Millon mitäkin julkkiksia ja aina noita tukkoon maalattuja räpellyksiä

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo keskiaukeamatytteli vieläkään oppinut maalaamaan käsiä😅 kopsailee vaan nanna sutta ja luostarista

No, teenpä itse perässä, jos on niin helppoa.

Vierailija
42/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan upea taulu mielestäni. Olin aivan yllättynyt, että Kata on noin hyvä. Ne on ne ennakkoluulot, jotka tälläkin palstalla jyllää.

Kädet on huonot siihen nähden, että on maalannut monta vuotta. Enemmän kuin monet taidekoulun käyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo tekele

No teeppä ite parempi.

Netti on jo nyt täynnä parempaa taidetta Käärijästä. Esim. Twitteristä oon ite bongannut. 

Onneksi nykyään taiteilijat voi itse postata taidettaan someen. Ei tartte olla julkkis, että pääsee esille.

Vierailija
44/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on vaikuttavat värit, mutta kasvoissa ei ole tavoitettu Käärijää. Instassa on upeita kasvopotretteja

Vierailija
45/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se osaa maalata käsiä eikä laskoksia, niin sitten turvauduttu vaan tuollaseen shumraamiseen. Ei ole kummonen maalaus

Vierailija
46/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirtäkää itse parenpia jos osaatte

Vierailija
47/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaakohan Käärijälle lahjaksi?

Vierailija
48/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää haukkumisvimma menee jo överiksi, vaikka huomioisi, että ollaan av:llä.

Vierailija
49/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vois aloittaa kertomaan kuinka tässä rahastetaan ja ketä?

Vierailija
50/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värit ovat hienot, mutta ei ole Käärijän näköinen yhtään.

Nuoren Esko Eerikäisen. Ehkä.

On niin Käärijän näköinen kuin olla voi.

Vierailija
51/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein pidä Katan julkisuushakuisuudesta. Maalasi taulun Marinista kun tämä oli pääministeri ja paljon julkisuudessa. Mietittiin silloinkin antaako sen Marinille. Ei antanut vaan joku osti sen.

Sitten maalasi tilaustyönä Sofian muotokuvan joka luovutettiin tälle Sofian salaisuudet ohjelmassa. Kata sai taas julkisuutta julkkiksen siivellä. Ja nyt Käärijä. Tuonkin taulun joku ostaa ja Kata sai siinä samalla julkisuutta Käärijän siivellä.

Osa Katan maalaamista tauluista on ihan ok mutta esim. tuossa Käärijän muotokuvassa mittasuhteet ei täsmää. Kädet on eripituiset jos ne suoristaa.

Niin taiteilijat yleensä tarvitsevat näkyvyyttå myydäkseen taidetta ja saadakseen huomiota sille taiteelle. Siinä ei ole mitään väärää. Elättää itsensä ja on yrittäjä. Eikä sitä aina palstalla toivota? Ja sitten kun joku niin tekee se on tyrkky. Varmaan yhtä tyrkkyä mainostaa firmaansa tai tuotteita lehdessä, netissä tai tv:ssä yms..

Plus toi Käärijä taulu on hieno!

Vierailija
52/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mene taulut kaupaksi? Taiteilijoilla on täysi oikeus tehdä julkkiksista maalauksia ja mieluusti tietysti kunnioittavaan sävyyn.

Vierailija
53/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä ulinaa käsistä myös..tietysti taiteilijoilla voi olla heikot kohtansa ja vahvuutensa. Katan vahvuuksia ovat selvästi kasvot, eläimet ja mielenkiintoiset värit, tunnelma. Jokainen joka itse piirtää/ maalaa tietää miten hankalia juuri ne kädet voivat olla eivätkä tuomitse..eikä nuo kädet edes ole huonot.

Vierailija
54/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kertoi, että Katalla on pehmeä ja kostea tussu.

Vierailija
55/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

taiteilijoiden ti pitäisi tehdä rahaa taiteella. taiteen tekemistä varten he voivat hakea apurahoja ja apurahan turvin voivat sitten tehdä taitetta.

Vierailija
56/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään materiaalin tuntua ole tuossa taulussa, hihat varsinkin vaan tuollaista vihreää mössöä ja sormiahan noista pötköistä ei saa tekemälläkään

Vierailija
57/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kata on upea maalari myös. Käsittämättömän hyviä tauluja ja muotokuvia. Jotkut on vaan monitaitavia. Kata on paras.

Vierailija
58/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen yrittää ja heti toksinen lynkkaajalauma kimpussa.

Tommy Fräntikin twiittasi tämän palstan olevan epähumaanein Suomessa.

Vierailija
59/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nata antaa sen käärijälle lahjaksi

Vierailija
60/70 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan upea taulu mielestäni. Olin aivan yllättynyt, että Kata on noin hyvä. Ne on ne ennakkoluulot, jotka tälläkin palstalla jyllää.

Se on kateus joka jyllää. Kata on todella hyvä taidemaalari. Mieheni on melkoinen asiantuntija ja kehuu Katan maalaamia tauluja.

Arvostan minäkin ja kaikki jotka jotain ymmärtävät taiteesta. Ei ole aihetta kadehtia. Se on lahja kun osaa maalata.