Jaa, nyt Kata Kärkkäinen rahastaa Käärijällä
Millon mitäkin julkkiksia ja aina noita tukkoon maalattuja räpellyksiä
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö ensimmäisenä ajatella pahaa kaikesta
Tottakai, nyt ollaan hei sentään vauvapalstalla
Taiteilija, kirjailija ja luova johtaja ovat nyt kovassa kurssissa julkimopiireissä.
Rahastaa? En huomannut että olisi hintaa ilmoittanut. Mä arvelen, että antaa sen Käärijälle lahjaksi.
Ilta sanomien sivulla juttua ja taulu, joka on suorastaan upea.
Värit ovat hienot, mutta ei ole Käärijän näköinen yhtään.
Nuoren Esko Eerikäisen. Ehkä.
No mitä pahaa siinä on? Kaikkihan me myydään omaa työpanostamme. Vai teetkö töitä ilmaiseksi?
Kata tekee ihan ok taidetta.
Katarina Souri nykyään. Souri on äitinsä tyttönimi, jonka Kata halusi ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Rahastaa ja rahastaa. En jaksa uskoa, että kukaan noita harrastajamaisia maalauksia ostaa.
Ärsyttää kyllä median tapa käyttää kenestä hyvänsä julkkiksesta titteliä taiteilija, jos tämä vaan päättää sutia väriä kankaalle, aloittaa kirjoittamisen tai näytellä viihdeohjelmassa.
Itse asiassa Katan maalaamat taulut myyvät oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Nolo tekele
No teeppä ite parempi.
En oikein pidä Katan julkisuushakuisuudesta. Maalasi taulun Marinista kun tämä oli pääministeri ja paljon julkisuudessa. Mietittiin silloinkin antaako sen Marinille. Ei antanut vaan joku osti sen.
Sitten maalasi tilaustyönä Sofian muotokuvan joka luovutettiin tälle Sofian salaisuudet ohjelmassa. Kata sai taas julkisuutta julkkiksen siivellä. Ja nyt Käärijä. Tuonkin taulun joku ostaa ja Kata sai siinä samalla julkisuutta Käärijän siivellä.
Osa Katan maalaamista tauluista on ihan ok mutta esim. tuossa Käärijän muotokuvassa mittasuhteet ei täsmää. Kädet on eripituiset jos ne suoristaa.
Ei oo keskiaukeamatytteli vieläkään oppinut maalaamaan käsiä😅 kopsailee vaan nanna sutta ja luostarista
Vierailija kirjoitti:
Rahastaa ja rahastaa. En jaksa uskoa, että kukaan noita harrastajamaisia maalauksia ostaa.
Ärsyttää kyllä median tapa käyttää kenestä hyvänsä julkkiksesta titteliä taiteilija, jos tämä vaan päättää sutia väriä kankaalle, aloittaa kirjoittamisen tai näytellä viihdeohjelmassa.
Tarkoitus on rahastaa niinkuin marininkin kuvalla. On tehnyt samoin aiemmin lukuisia kertoja. Hänen poikansa on taitava piirtäjä ja äidillä oli pokkaa laittaa poika piirtämään ja äiti maalaili niitä. Eli omalaatuista touhua. Kova kunnianhimo mutta ei lahjoja.
Kata saa rahaa taulusta sitten, kun se on myyty.
Taulu on hieno
Vierailija kirjoitti:
Nuori Kata ja Nyky-Käärijä olis olleet soma pari.
Aivan upea taulu mielestäni. Olin aivan yllättynyt, että Kata on noin hyvä. Ne on ne ennakkoluulot, jotka tälläkin palstalla jyllää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo tekele
No teeppä ite parempi.
Netti on jo nyt täynnä parempaa taidetta Käärijästä. Esim. Twitteristä oon ite bongannut.
Ei näy taulua missään.