Saksikäsi-Orpo vauhdissa säätytalolla: miljardi hukassa
Nyt on limsakaapit ja bideet myös leikattu. Silti se ei riitä!
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että Orpo onnistuu tyrimään hallituksensa jo ennen kuin se on nimitetty. Kyseenalainen ennätys tuokin.
Saapa nähdä, miten tässä vielä käy. Toivottavasti ei tule Orposta pääministeriä.
Eroa Orpo! Olet täysin epäpätevä johtamaan hallitusta. Et saa aikaan kuin kaaosta, eripuraa. Vihaat köyhiä, pienituloisia, duunareita. Duunarit kuitenkin kannattelevat tätä maata. Ei Suomea saada nousuun sillä, että leikkaat pienituloisilta, saat vain aikaan tyytymättömyyttä ja vihaa. Sitäkö haluat, että rikkaat pysyvät tyytyväisinä, mutta 90% kansasta on täynnä vihaa ? Ruutitynnyri räjähtää helposti, voi katsoa Ranskasta mallia. Haluatko jäädä historiaan vihatuimpana pääministerinä, joka " maailman onnellisemman " maan syöksi vihaan, katkeruuteen?
Se on ihan käsittämätöntä miten 2019-2023 hllitus tuhos Suomen talouden vuosikymmeniksi. Miten joku kehtaa omalla naamalla sanoa äänestävänsä SDP:tä?
Vierailija kirjoitti:
Eroa Orpo! Olet täysin epäpätevä johtamaan hallitusta. Et saa aikaan kuin kaaosta, eripuraa. Vihaat köyhiä, pienituloisia, duunareita. Duunarit kuitenkin kannattelevat tätä maata. Ei Suomea saada nousuun sillä, että leikkaat pienituloisilta, saat vain aikaan tyytymättömyyttä ja vihaa. Sitäkö haluat, että rikkaat pysyvät tyytyväisinä, mutta 90% kansasta on täynnä vihaa ? Ruutitynnyri räjähtää helposti, voi katsoa Ranskasta mallia. Haluatko jäädä historiaan vihatuimpana pääministerinä, joka " maailman onnellisemman " maan syöksi vihaan, katkeruuteen?
Oo muiden rahoilla elävä sossupummi hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Olen menossa umpisuolileikkaukseen. Odottaakohan Petteri siellä minua ja poistaako samalla toisen munuaisenikin?
Sinusta voisi kyllä leikata, jotta meillä muilla suomalaisilla olisi parempi tulevaisuus xDDD
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan käsittämätöntä miten 2019-2023 hllitus tuhos Suomen talouden vuosikymmeniksi. Miten joku kehtaa omalla naamalla sanoa äänestävänsä SDP:tä?
Hah! Mites ne tätä ennen tehnyt tihutyöt, kun Sipilä oli PM ja Orpo sen ministeri? Uniper, caruna, kiky, taksisekoilu, tulijoiden haaliminen, seksuaalirikosten aalto, avaintenkilistelyvideoiden teko verovaroilla, nyt meillä on rikollisjengejä, jotka on jo selvitelleet välejään kaduilla ampuma-asein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen menossa umpisuolileikkaukseen. Odottaakohan Petteri siellä minua ja poistaako samalla toisen munuaisenikin?
Sinusta voisi kyllä leikata, jotta meillä muilla suomalaisilla olisi parempi tulevaisuus xDDD
Ja sinulla on sama leikkauskiima päällä kuin Orpolla. Aloita vaan leikkelyt itsestäsi ja omasta tontista, käy vaikka leikkaamassa nurmikko. Josko rauhottuisit.
Miksi Marinin hallitus oli ulkomailla niin suosittu, jos se oli niin huono?
Tässäkin ketjussa kokkareet yrittää kitistä kaikkea Sanna Marinin syyksi. Eikö teitä yhtään hävetä?