Onko HR-henkilöstö täysin vieraantunut todellisuudesta?
Johonkin varastoapulaisen ja hyllyttäjän hommaan vaaditaan CV:n ja hakemuskirjeen lisäksi vielä motivaatiokirje, video-CV ja väh. kolmen suosittelijan yhteystiedot aiemmista työsuhteista. Kiva että suhtaudutaan omaan duuniin innokkaasti, mutta eikö vähempikin pingottaminen riittäisi?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on motivaatiokirje?
Tosi usein nykyään pyydetään hakemuksen lisäksi vielä erillinen, missä oikein pitää runoilla.
Onneksi ei ole tarvinnut vielä mitään video-esittelyjä ja remixejä vääntää, hyh soikoon. Hakemukset ja haastis ja sitten joko kyllä/ei molemminpuolin.
Ei mulla todellakaan ole 3 suosittelijaa. Edellinen esimies epäili että olen masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on motivaatiokirje?
Tosi usein nykyään pyydetään hakemuksen lisäksi vielä erillinen, missä oikein pitää runoilla.
Onneksi ei ole tarvinnut vielä mitään video-esittelyjä ja remixejä vääntää, hyh soikoon. Hakemukset ja haastis ja sitten joko kyllä/ei molemminpuolin.
Argh. Oon niin pudonnut kelkasta... En ole vielä joutunut tekemään ainuttakaan videohakemusta ja toivottavasti ei tarvitsekaan.
Mä en oo ikinä käynyt töissä. Tuollaistako pitäis laittaa jos haluaa päästä täyttämään Alepan hyllyjä?
Taidan mielummin vaan olla työttömänä toisetkin 10 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Mikä on motivaatiokirje?
Sellainen, jossa valehtelet, että haluat esim. varastoapulaiseksi jostain muusta syystä kuin siksi, että siitä saa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on motivaatiokirje?
Ei vattu, aanelonen tekstiä siitä miten halusi jo viisvuotiaana alkaa hyllyttäjäksi joka laittaa tuotteet täydellisiin riveihin.
En ole tarvinnut noita, tai no suppean cv:n oon laittanut hakemuksen mukana. Tosin viimeksi hakenut töitä lähes 10 vuotta sitten, sitä ennen muutaman kerran. It-ala kyseessä, ehkä ensimmäisessä paikassa oli buumi (suoraan koulusta töihin) ja jälkimmäisissä työkokemus on riittänyt. Tuollainen kyykytys on hanurista, tekevät tekemällä hommia itselleen vaan.
Työllistävä ja tärkeilevä vaikutus. Heille.