Minua ei kiinnosta mikään enkä halua tehdä mitään
Johtuuko tämä iästä (40 v)? On huomannut miten turhaa kaikki on?
Kommentit (32)
Sepä se. Eipä juuri kiinnosta mikään. Muksut on hoidettava ja töissä hoidan asialliset hommat. Ei kiinnostaisi työpaikan järjestämät huvituksetkaan.
Minusta tuntuu että jossain vaiheessa ei vaan tavalliset asiat enää jaksa kiinnostaa kun ne on nähty ja koettu moneen otteeseen jo.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia, että käyt kokoaika työssä. Millään muulla ei ole hitonkaan väliä.
Töizzä on hiton h<uzk<< oll känäs
Menopaussi aiheuttaa tätä, samoin jos et nuku kunnolla. Mutta myös ikä itsessään, kun kaikenlaista on jo nähty ja ihmisten touhu alkaa vaikuttaa käsittämättömältä ja idioottimaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Menopaussi aiheuttaa tätä, samoin jos et nuku kunnolla. Mutta myös ikä itsessään, kun kaikenlaista on jo nähty ja ihmisten touhu alkaa vaikuttaa käsittämättömältä ja idioottimaiselta.
Ja vielä pitäis ties kuinka monta vuosikymmentä täällä silti pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
No tee sitten sydämesi kyllyydestä sitä, ei mitään. Kyllä sekin alkaa jossakin kohtaa tökkiä ja sitten alkaa taas joku uusi asia kiinnostaa. Lepää. Et sinä tahtomattomuuttasi voi muuksikaan pakottaa.
Tää oli hyvä neuvo. Väsymys pitää levätä pois, niin että lopulta tekee ihan mitä tahansa, että saa taas päiviinsä sisältöä ja tekemistä. En olisi uskonut itsekään että näin siinä vielä käy. Nyt töihin meneminen tuntuu ihanalta!
Ja olen tosiaan vuoden lekotellut.
- saman kokenut
Minulla oli tuollainen olo parikymppisenä. Sitten sain apua ja hoitoa mielenterveyteeni ja nykyään elämä motivoi.
Ei auta peräruiskeet
Ei poisto amalgaamin
Ei tv-shopin tyynykään, se anatoominen
Ei auta voimajooga
Ei auta sorkkarauta
Ei auta ruoho eikä aerobic
Yritin myös nyrkkeilyä, bodausta ja pyöräilyä
Meditoin ja paastosin ja uin ja rakastuin ja
Opiskelin kieliä ja luin filosofiaa
Harrastin runoutta ja teatteria
Sänkyyn kömmin allapäin, en saa nyt unta en
Olen ystävien kesken yksinäinen
Aamulla en jaksa nousta päivään hilpeään olen liian hauska yrittämäänkään
Mut mä liikun kriisistä kriisiin, kuljen komein askelin
Tahdon ettei mikään ois kuin ennenkin
Kuljen kriisistä kriisiin enkä löydä apua
Onnen sirpaleet mua haavoittaa ja saa
Kriisiin (3x)
Ei auta bingolotto
Ei auta viinan otto
Ei auta jumalauta ei, mitä mä teen?
Teen retken meren rantaan tuulipuku suojan antaa
Ulkoiluhan rauhoittaa, sehän on hauskaa
Syön piirakan, kiroan sen makua
Vedän keuhkoihin merituulen löyhkäävän hien
Sänkyyn kömmin allapäin, en saa nyt unta en
Olen ystävien kesken yksinäinen
Aamulla en jaksa nousta päivään hilpeään olen liian hauska yrittämäänkään
Ja mä liikun kriisistä kriisiin, kuljen komein askelin
Tahdon että kaikki ois kuin ennenkin
Kuljen kriisistä kriisiin enkä löydä apua
Onnen sirpaleet mua haavoittaa ja saa
Kriisiin (3x)
Ismo Alanko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile jotain uutta. Olet niin syvällä rutiiniesi luomassa urassa ettet edes nää muuta maailmaa.
Kokeilin ainakin kahta kansalaisopiston kurssia ja parin uuden tuttavan hankkimista, ei nekään kiinnosta. Onkohan tämä hormonaalista ja tässä iässä maailma vaan lakkaa kiinnostamasta.
Kyllä. Jossain vaiheessa maailman typeryys vie voiton.
Johtuu ehkä siitä, että kaikki on turhaa.
Voi johtua iästäkin. Itse tosin tajusin saman jo n. 20 vuotiaana. Sen jälkeen kaikki onkin ollut aivan prseestä.
Enpäs käykään vaan olen kuukausien sairaslomalla. Psykoottisen masennuksen vuoksi mikä toki sinällään ns selittää kiinnostamattomuuden noin niin kuin lääketieteellisesti mutta ei minua ole vuosikausiin kiinnostanut mikään, kun tarkemmin mietin, olen vain suorittanut.