Työtaito arvioitiin tyydyttäväksi vaikka luulin suoriutuneeni työstä hyvin
Miksi esimies ehdottaa määräaikaiselle sopimukselle jatkoa ja sitten kun työntekijä ei halua jatkaa, niin esimies laittaa työtodistukseen työtaidosta arvioksi tyydyttävän??
Kommentit (34)
Ei ole ollut noita ongelmia. Aina olen kirjoittanut itse itselleni työtodistukset
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut noita ongelmia. Aina olen kirjoittanut itse itselleni työtodistukset
Minäkin olen kerran kirjoittanut itse työtodistukseni. Pomon pyynnöstä, kun ei sillä ollut aikaa. :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kerran kirjoittanut itse työtodistukseni. Pomon pyynnöstä, kun ei sillä ollut aikaa. :DDD
Mä olen aina kirjoittanut työtodistuksen valmiiksi ja tulostanut sen ja pyytänyt vaan nimen alle. Säästää esimiehen aikaa ja saa sellaisen kuin itse haluaa. Ja tämä toimintamalli siis suomalaisissa pörssiyrityksissä.
Vierailija kirjoitti:
Sotii aika pahasti vastaan tuo arvio sen kanssa että tarjottu työsuhteelle jatkoa
Esimiehenä on varmasti NAINEN!
Tyydyttävä on nykytyöntekijöistä jo korkea arvosana, ole tyytyväinen.
Eikö tyydyttävä tarkoita että työnantaja on ollut tyytyväinen, työsuoritus on tyydyttänyt sen?
Melko normaalia nykyään. Luullaan liikoja ja palkkaakin pitäisi maksaa niin, kuin osaajalle.
Tulokset näyttää ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on ihan hyödyllistäkin reflektoida omaa työsuoritusta. Olen useammassakin työpaikassa kirjoittanut itse työtodistukseni. Yleensä tosin pomo on vielä sen jälkeen katsonut todistuksen läpi ja tehnyt joskus jotain lisäyksiä/muutoksia (onneksi ei koskaan huonompaan suuntaan).
Kuka varoitti? Ketkä kaikki siellä kulissien takana oikein juoruilevat keskenään ja vaikuttavat työntekijöiden valintaan?