Jos uudella kumppanilla on kavereita, joiden kanssa on ollut seksisuhde
Hyväksyisitkö, jos uudella kumppanilla olisi sellaisia vastakkaisen sukupuolen kavereita, joiden kanssa tiedät hänellä olleen myös seksuaalista kanssakäymistä? Saisiko hän pitää nämä kaverit ja nähdä heitä?
Kommentit (51)
Saisi pitää halutessaan, mutta mä tietty häipyisin. Ei kiinnosta pelihenkilöt.
Kysy mieluummin, että olisitko tällaisen ihmisen kanssa, kuin että antaisitko tämän nähdä kavereitaan.
Aikuista et voi estää tekemästä mitään tai tapaamasta jotakuta, ainoa mitä voit tehdä on päättää hyväksyykö itse kumppanin tekemiset.
Mitäs sitte kun mun kaveri on 20v sitten pannut nykyisen vaimoni kanssa?
Hyväksyisin totta kai.
Pariudun vain vastuullisten, tunnetaidoiltaan kypsien aikuisten kanssa. Kumppanin tai minun aiemmat hoidot eivät vaikuta suhteisiini mitenkään.
Kumman kanssa välit poikki vai molemmat?
Kaikilla on menneisyys miksi sen pitäisi vaikuttaa nykyhetkeen...
Nainen lentäs ulos. Ketään mitään Sanna touhua katsois.
Paitsi feministi cuck mies.
Teininä seurustelin jonkin aikaa vieläkin samaan kaveriporukkaan kuuluvan miehen kanssa. Ei ole käynyt mielessäkään, että tästä pitäis tehdä ongelma. Aikuisilla ihmisillä tuppaa olemaan menneisyys.
Eli vastayksena aloittajan kysymykseen: totta kai hyväksyisin jos uudella kumppanillani olisi joskus ollut sutinaa jonkun kaverinsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on menneisyys miksi sen pitäisi vaikuttaa nykyhetkeen...
Kaikkien polkemat kyläfillarit hokee tätä, siinä toivossa että muuttuisi todeksi.
Riippuu täysin tilanteesta. Jos he molemmat ovat osa laajempaa kaverijoukkoa ja kumpikin on tällä hetkellä parisuhteessa, niin miksikäs ei voisi välillä tavata. Toisaalta en välttämättä tykkäisi, jos tuollainen kaveri olisi sinkku ja se "kaverin näkeminen" tarkoittaisi vaikka baari-iltoja tai muuten paljon ajanviettoa ihan kahdestaan.
En kaipaa potentiaaliselta kumppanilta mitään listaa siitä, keiden kanssa on tehnyt mitäkin, joten en tietäisi asiasta.
Mistä minä tietäisin keiden kanssa miehellä on ollut seksiä?
Riippuu tilanteesta.
Jos nainen olisi pannut monien kyseisen ystäväporukan miesten kanssa, mutta ei seurustellut heidän kanssaan, niin kyllä se olisi ero saman tien tuollaisesta naisesta.
Mutta jos nainen on aikanaan seurustellut miehen kanssa, ovat eronneet mutta jääneet ystäviksi...niin en tiedä. Ehkä tuo ei vielä olisi deal breaker.
Sain tietää että mies oli harrastanut joskus aikoja ennen minua muutaman kerran seksiä yhden tutun naisen kanssa. Tällä naisella oli tässä vaiheessa jo ihan toinen pitkä suhde ja lapsikin. En oikein jaksanut ajatella siitä mitään. Ollutta ja mennyttä.
Millä tasolla te oikein käytte läpi puolisoittenne seksihistoriaa?
En suoraan sanoen ole ihan varma kuka tai ketkä sen kavereista/työtovereista ovat vaimoni kanssa harrastaneet vaakamamboa mutta yllättyisin jos kuulisin että se jatkuu vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä tietäisin keiden kanssa miehellä on ollut seksiä?
Esittelet itsesi ja samalla kysyt oletko nussinut mieheni kanssa? Selaatte hänen face ja kysyt jokaisen naisen kohdalla oletteko nussineet ja ne poistetaan kavereista? Mies kirjottaa paperille kaikkien naisten nimet jotka tuntee ja sinä sitten vedät yli keiden kanssa ei enää saa olla kaveri?
En hyväksyisi. Tämän takia en ole itsekään harrastanut seksiä kavereiden kanssa, enkä ole entisten panojen kanssa kaveria. Jos käy ilmi että kumppani on eri lajia niin emme varmaan oikein kuulu yhteen ajatusmaailmalta.
Vierailija kirjoitti:
Millä tasolla te oikein käytte läpi puolisoittenne seksihistoriaa?
En suoraan sanoen ole ihan varma kuka tai ketkä sen kavereista/työtovereista ovat vaimoni kanssa harrastaneet vaakamamboa mutta yllättyisin jos kuulisin että se jatkuu vielä.
Kyllä me ainakin ollaan aika tarkasti käyty. Ei nyt olla asioiksemme istuttu alas ja läpikäyty, mutta nämä ovat asioita muiden joukossa jotka jossain yhteydessä voivat tulla puheeksi, eikä kummallakaan ole tarvetta salailla aiempia juttuja eikä kumpikaan suhtaudu niihin mustasukkaisesti.
Ollaan oltu avovaimon kanssa 13 vuotta yhdessä. Tiedän, että hänellä ollut +/- 10 seksikumppania ennen minua. Hän tietää, että minulla on ollut enemmän, mutta varmaan tulisi ainakin keskustelua tai ero, jos tietäisi, että kumppanien määrä on +300 ja muutama niistä on myös yhteisiä tuttavia.
En hyväksyisi.