Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Marin hehkutti avioliittoaan vielä puoli vuotta sitten?

Vierailija
11.05.2023 |

Eikö kaikki ollutkaan kuin päällepäin näytti?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f740c0a5-b7ac-4440-b2fa-866c25…

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikohan niin, että piti pitää kulissia yllä vielä ennen vaaleja?

Vierailija
2/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalien vuoksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla odotan miten Marin fanit saavat tämän käännettyä joksikin muuksi, kuin valheelliseksi esitykseksi. Ellei sitten palstan Marin fani moderaattori pelasta ja poistamalla piilota tämänkin kiusallisen faktan Marinini toilailuista.

Vierailija
4/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuverhoa baarin lattialla kuiskuttelun jälkeen.

Vierailija
5/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä liittyi varmasti Sanna Marin -nimisen brändin vahvistamiseen ennen kevään vaaleja.

Vierailija
6/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan kuuluva perhe-elämänsä kaikkia vastoinkäymisiä ympärilleen, tavallinenkaan ihminen, saati julkkis?

Vierailija
7/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnolla odotan miten Marin fanit saavat tämän käännettyä joksikin muuksi, kuin valheelliseksi esitykseksi. Ellei sitten palstan Marin fani moderaattori pelasta ja poistamalla piilota tämänkin kiusallisen faktan Marinini toilailuista.

Mitä väliä? Kyseessä on yksityiselämään liittyvä asia. Ei ainakaan minua kiinnosta se, onko jonkun poliitikon avioliitossa kulissia ja onko joku parisuhdepostaus aito vai esitystä. Minua kiinnostaa se, millaista politiikkaa henkilö tekee ja miten hoitaa sen luottamustoimen, johon hänet on valittu.

Ja ei tuo postaus edes valheelliselta kuulosta. Itse olen eronnut 10 vuotta sitten, mutta olen hyvissä väleissä eksäni (lasteni isän) kanssa. Muistan ihan lämmöllä yhteisiä vuosia ja ajattelen hyvää suhteestamme, ja edelleen tuntuu merkitykselliseltä se päivä, jolloin kohtasin hänet. Vaikka en itse suhdetta kaipaakaan takaisin. Vaikka Marinin avioero olisi tuossa vaiheessa ollut jo selvä, mutta jos kerran hyvissä väleissä ovat, niin miksi ei voisi hääpäivänä laittaa tuollaista postausta ihan vilpittömästi? Sehän ilmentää vain sitä, että "olen iloinen, että tapasin sinut ja meillä on ollut hyvä yhteinen elämä, vaikka suhde onkin päättymässä". En näe tuossa sinänsä mitään outoa. Ainoastaan ehkä itse karsastan vähän parisuhdepostauksia noin yleisesti ottaen.

Mutta, kuten sanottu, tuo on Marinin yksityiselämää, ja sen hän saa hoitaa kuten haluaa. Ei minua kiinnosta ruotia poliitikkojen parisuhteita.

Vierailija
8/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan ettei olisi kyse Sanna Marinista vaan keskustellaan yleisellä tasolla.

Avioliitto on ollut merkityksellinen ja sen postaamisen hetkellä on haluttu muistaa ja näyttää ne hyvät puolet. Ehkä on jopa yhdessä pohdittu, että meillä on ollut upeaa yhdessä, miten saisimme sen säilymään. Sitten on myöhemmin päätetty, että jotta voimme säilyttää suhteen niin merkityksellisenä, kuin sen koimme, se pitää jättää menneisyyteen, koska tulevaisuudelta haluamme erilaisia asioita.

Vierailija
9/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Kyseessä on yksityiselämään liittyvä asia. Ei ainakaan minua kiinnosta se, onko jonkun poliitikon avioliitossa kulissia ja onko joku parisuhdepostaus aito vai esitystä. Minua kiinnostaa se, millaista politiikkaa henkilö tekee ja miten hoitaa sen luottamustoimen, johon hänet on valittu.

Ja ei tuo postaus edes valheelliselta kuulosta. Itse olen eronnut 10 vuotta sitten, mutta olen hyvissä väleissä eksäni (lasteni isän) kanssa. Muistan ihan lämmöllä yhteisiä vuosia ja ajattelen hyvää suhteestamme, ja edelleen tuntuu merkitykselliseltä se päivä, jolloin kohtasin hänet. Vaikka en itse suhdetta kaipaakaan takaisin. Vaikka Marinin avioero olisi tuossa vaiheessa ollut jo selvä, mutta jos kerran hyvissä väleissä ovat, niin miksi ei voisi hääpäivänä laittaa tuollaista postausta ihan vilpittömästi? Sehän ilmentää vain sitä, että "olen iloinen, että tapasin sinut ja meillä on ollut hyvä yhteinen elämä, vaikka suhde onkin päättymässä". En näe tuossa sinänsä mitään outoa. Ainoastaan ehkä itse karsastan vähän parisuhdepostauksia noin yleisesti ottaen.

Mutta, kuten sanottu, tuo on Marinin yksityiselämää, ja sen hän saa hoitaa kuten haluaa. Ei minua kiinnosta ruotia poliitikkojen parisuhteita.

Viimeinen lauseesi "Ei minua kiinnosta ruotia poliitikkojen parisuhteita." ja noin pitkä selostus asiasta :-D Eihän sinua selvästikään kiinnosta ja siksi myös avasit tämän ketjun ja kirjoitit noin pitkän tarinan.

Vierailija
10/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Marin? 

Vierailija
11/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Marin? 

Tämä, Sanna oli ja meni. Hän ei ole enää mitään. 

Vierailija
12/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri silloinhan hehkutetaan, kun menee huonosti. Niinhän se on taviksillakin somessa. Tuokin vielä, että pitää selitellä erossa, että ollaan ystäviä. Höphöp.

Ehkä kaikki oli niin hyvin, kun Sanna tuli, meni ja teki mitä halusi. Sitten ei ollutkaan, kun Markus teki saman.

Vierailija
13/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalien takia tietysti. Kävi hakemassa SDP:lle äänisaaliin ja itselle työpaikka jo pedattu jossain muualla.

Vierailija
14/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla että kaikki olikin hyvin. Jos jompikumpi kävi vieraissa ja peli selvä.

Hyvissä suhteissa ei ole kolmannen mentävää aukkoa. 

Vierailija
15/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän he näitä someen postaa, ne sitten ruotii ketä kiinnostaa, sellaista se sosiaalinen media on.

Sosiaalinen media (lyhennettynä arkikielessä some) tarkoittaa verkkoviestintäympäristöjä, joissa jokaisella käyttäjällä tai käyttäjäryhmällä on mahdollisuus olla aktiivinen viestijä ja sisällöntuottaja tiedon vastaanottajana olon lisäksi. Sosiaalisessa mediassa viestintä tapahtuu monelta monelle, eli perinteisille joukkotiedotusvälineille ominainen viestijän ja vastaanottajan välinen ero puuttuu.

Vierailija
16/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olikohan niin, että piti pitää kulissia yllä vielä ennen vaaleja?

Taatusti, vähän koville ilmeisesti otti, kun Markuskin baarissa oli läheisissä tunnelmissa jonkun daamin kanssa.

Vierailija
17/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa elämä!

Vierailija
18/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä ne on silloin vielä halunneet yrittää ja on ajateltu että toivoa on, mutta sitten tajunneet kuitenkin ettei onnistu. Sitä paitsi joku olisi taatusti ihmetellyt miksei hääpäivästä tule postausta ja alkanut vatvoa asiaa.

Vierailija
19/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että viimeinen niitti on tullut suhteelle ihan lähiaikoina. Sannahan joutui ottamaan lapsensa mukaan kun meni tapaamaan Zelenskiä, saattoi olla niin että kotona oli perheriita ja Markus sano et nyt riitti hänen osalta tämä ymmärtäminen ja Sannan aika alkaa kantaa vastuuta teoistaan. Olivat varmaan sopineet aiemmin että Make hoitaa lasta mut siihenkin tulikin sitten muutos, kun jotain uutta taas paljastui, ja Make lähti dokaa ja sano Sannalle että etsippä hoitaja jostain muualta tällä kertaa.

Vierailija
20/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa? Olen juoruilija Lisää oma nimesi tähän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä