Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatteöet aikuisesta, joka kantaa mukanaan pehmolelua tms. lohtuesinettä?

Vierailija
10.05.2023 |

Olen huomannut pehmolelua mukanani kantavana aikuisena, että pääasiassa kaikki tuijottavat, miksi?

N22

Kommentit (203)

Vierailija
61/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset elää jossain eri maailmassa, jossa toi on normaalia.

Vierailija
62/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki ajattelevat samalla tavalla kuin ilkeät ihmiset täällä, ei mikään ihme etteivät aikuiset tai lapset uskalla olla omia itsejään. Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt vain jossain laukussa roikkuvia pikkupehmoja. Vähän kieltämättä ihmetyttää aikuisikäisellä.

Kai näillä sitten pitää olla jotain hypisteltävää tai siliteltävää aina mukana. Kehtaako joku niistä pehmoista huomauttaakaan aikuiselle...?

No ennemmin minä silittelen pehmoleluani, kuin revin kynsiä tai räplään kännykkää stressaavissa tilanteissa. Ikä on vain numero, miksi vaivaudut ihmettelemään? 

Vierailija
64/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän maailmassa jossa on sallittua olla oma itsensä ja elää miettimättä mitä muut ajattelevat siitä jos olen erilainen tuomalla pehmoeläimeni mukanani joka paikkaan. Jos se maailma on niin kovin erilainen kuin sinun maailmasi, olen iloinen etten elä sinun todellisuudessasi.

Vierailija
65/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että hyvä, kun uskaltaa olla oma itsensä. Kannan itse aina kuulokkeita mukana vaikka ne ei edes olisi päässä, ovat mun turva päästä omaan rauhaan musiikin kautta.

Vierailija
66/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään sen kummempaa.

Vierailija
67/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aikuiset saavat tehdä mitä haluavat, kunhan ei satuta muita. En keksi mitään pahaa tuossa, joten en ajattelisi siitä ainakaan mitään pahaa. 

Vierailija
68/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa nähdä ihmisiä nauttimassa siitä mistä pitävät, rakastan katsoa esim. America's Got Talentia, koska on niin hienoa nähdä ihmisiä  tekemässä sitä mitä he rakastavat. Kaikki hienot tanssi-esitykset, vatsastapuhumiset, taika-esitykset yms vähän erikoisemmat taidot.

Sama pätee tähän, tai vaikka harrastukseen tai pukeutumiseen, tulen iloiseksi kun ihmiset ovat aidosti itsejään. Maailmaan tarvitaan enemmän kaltaisiasi ihmisiä jotka eivät ole feikkejä.

Vierailija
69/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sentä kainalossa kanna, mutta on mulla usein hotellireissussa tms. nalle mukana. N50

Vierailija
70/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt vain jossain laukussa roikkuvia pikkupehmoja. Vähän kieltämättä ihmetyttää aikuisikäisellä.

Kai näillä sitten pitää olla jotain hypisteltävää tai siliteltävää aina mukana. Kehtaako joku niistä pehmoista huomauttaakaan aikuiselle...?

Mulla killuu useassakin repussa joku pehmoavaimenperä tms. Miksei. On mulla minions- lakanatkin. Missä kohtaa elämään pitää lopettaa tällaiset? T: N 49

Vierailija
71/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen samaa kuin varvassukkamiehistä, vihertukkaisista, naamatatuoiduista, ransuista yms. Että hienoa, vähemmän kilpailijoita.

Se on niinkuin isä sanoi luokkakuvastani: "Tuossa porukassa on helppo olla hyvä."

Vierailija
72/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Tokko edes huomaisin asiaa. En itse ole pehmoleluihminen enkä etenkään enää tällä iällä, mutta minulla on aina mukana esim. Kela-kortti. Jos jotain sattuu, tietävät, ketä hoitavat ja hoitotahto sekä läheisten yhteystiedot löytyvät OmaKannasta. Jotain turvaa sekin tuo.

Pehmot ovat söpöjä. Meillä teinipojillakin on ollut pehmoja.

Vierailija
73/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii tosiaan, tänä päivänä pehmolelu ja kelakortti on näköjään rinnastettavissa. Molemmat ihan perus.

Vierailija
74/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii tosiaan, tänä päivänä pehmolelu ja kelakortti on näköjään rinnastettavissa. Molemmat ihan perus.

Pehmolelu on ihan arkinen tavallinen esine. Miksi koet sen niin uhkaavana?

Vierailija
75/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen samaa kuin varvassukkamiehistä, vihertukkaisista, naamatatuoiduista, ransuista yms. Että hienoa, vähemmän kilpailijoita.

Se on niinkuin isä sanoi luokkakuvastani: "Tuossa porukassa on helppo olla hyvä."

En ihan ymmärrä mitä haet tällä takaa, olen aivan normaali, ei-tatuoitu, ruskeatukkainen nainen. Mitä ihmeen kilpailijoita??

Vierailija
76/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää kyllä miettimään että pehmoja vihaavilla ihmisillä on jotain isompia ongelmia, kuka vihaa tavallista viatonta esinettä?

Vierailija
77/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kantaa kotonaan, sehän on hyvä vaan. Jos julkisella paikalla, ehkä sitä miettii miksi, voiko pehmo likastua ulkona (jos se on sänkypehmo). Tietenkin saa olla. Miettii hänen luonnetta, tykkääkö pitää pehmolelua mukanaan vain vai onko pehmeä kiltti, vai onko käsittelemättömiä raivopuolia lelusta huolimatta.

Vierailija
78/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa. Tehköön kukin silti mitä haluaa... Mutta kummastelevia katseita voi tulla

Vierailija
79/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet elää maailmassa missä lasten, naisten ja eläimien raiskaaminen on normaalia. Sotiminen on normaalia, muiden alistaminen omaksi hyödyksi on normaalia.

Vierailija
80/203 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajattele mitään. Tokko edes huomaisin asiaa. En itse ole pehmoleluihminen enkä etenkään enää tällä iällä, mutta minulla on aina mukana esim. Kela-kortti. Jos jotain sattuu, tietävät, ketä hoitavat ja hoitotahto sekä läheisten yhteystiedot löytyvät OmaKannasta. Jotain turvaa sekin tuo.

Pehmot ovat söpöjä. Meillä teinipojillakin on ollut pehmoja.

"Enkä etenkään enää tällä iällä" - missä vaiheessa minun sitten on luovuttava pehmostani? Kun olen 25? 30? 41?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi