Sanna Marin on kyllä ollut todella eri näköinen vuonna 2015 ja 2017 kuin nyt
Johtuuko siitä että on hoikistunut huikeasti noista ajoista vai mistä? 🤔
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b29ea53c-db52-4e55-9048-9fe2ae…
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hänelle on tehty "nose job" jossain vaiheessa. Työskentelen mallipiireissä ja siellä tuota näkee tosi paljon.
Totta! Nenä on täysin eri näköinen nyt kuin esim. ennen lapsen syntymää. Ihan kuin päästä olisi napsaistu pala, joka roikkui alaspäin.
Se on ihan oikeasti se laihtuminen ja iän myötä piirteet terävöityvät. Painoa on lähtenyt todella reippaasti ja Sannahan on selkeästi alipainoinen. Piirteet näyttävät silloin ihan erilaisilta. Meikkaa ja pukeutuu nykyään eri tavalla. Ei tarvita mitään naaman leikkelyitä edes, että näillä keinoilla näyttää tosi erilaiselta. Veikkaan, että jos lihoisi 20kg niin näyttäisi enemmän entiseltä itseltään. Mun silmään kyllä näyttää syömishäiriöiseltä. Syömishäiriöinen tunnistaa toisen syömishäiriöisen helposti.
T. Ex-anorektikko.
Näytti ennen kiltiltä, vilpittömältä ja iloiselta. Nykyään jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä muuttunut edukseen. Ylimääräinen paino on lähtenyt, niin kasvojen piirteet on selkiytyneet, silmät näyttävät suuremmilta, huulille on tehty jotain, mutta ei mitään överiä.
Pitäisi itsekin saada painoa alas. Sannan muuttunut ulkonäkö toimii ihan hyvänä inspiksenä siihen.
montako kertaa aiot laittaa saman kommentin?
Vierailija kirjoitti:
Laihtuminen saa ainakin silmät näyttämään isommilta. Ja laitettu huulitäytettä todella maltillisesti
Ammattimaskeeraaja tekee ihmeitä. Mariinin hiusten volyymi on ihmeellisesti tuplaantunut ja hiusraja siirtynyt otsalta alemmas.
Tietysti nämä edut loppuvat pääministerin pestin myötä. Huvittaa kun miehet ei tajua minkälaisia taikatemppuja voi tehdä meikillä, kampauksella ja vaatteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihtuminen saa ainakin silmät näyttämään isommilta. Ja laitettu huulitäytettä todella maltillisesti
Ammattimaskeeraaja tekee ihmeitä. Mariinin hiusten volyymi on ihmeellisesti tuplaantunut ja hiusraja siirtynyt otsalta alemmas.
Tietysti nämä edut loppuvat pääministerin pestin myötä. Huvittaa kun miehet ei tajua minkälaisia taikatemppuja voi tehdä meikillä, kampauksella ja vaatteilla.
Miksi miehien pitäisi tajuta tämmöisiä asioita? Marin ei kuitenkaan suurimman osan miehistä mieleen edes ole
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen kannattaa aina!
Nuo ennen-jälkeen -kuvat ovat kyllä hyvä inspiraatiokuvapari. Näkee, ettei pudotuksen tarvitse olla iso tai lähtökohdan joku 100 kg, että painonpudotuksella on jo valtava vaikutus ulkoiseen viehättävyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä muuttunut edukseen. Ylimääräinen paino on lähtenyt, niin kasvojen piirteet on selkiytyneet, silmät näyttävät suuremmilta, huulille on tehty jotain, mutta ei mitään överiä.
Pitäisi itsekin saada painoa alas. Sannan muuttunut ulkonäkö toimii ihan hyvänä inspiksenä siihen.
Yhden kerran. Entä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran. Entä itse?
Kahdesti olet jo laittanut samaa mutta muuttanut vain viestin sisältöä :) Noloa
Vierailija kirjoitti:
Mariinin hiusten volyymi on ihmeellisesti tuplaantunut ja hiusraja siirtynyt otsalta alemmas.
Haluaisin tietää, miten tuo hiusrajan madaltuminen tai illuusio siitä on saatu aikaan. T. Toinen korkeaotsainen
Laihtuminen, meikki sekä myös hiukset. Tummempi sävy hiuksissa pukee häntä paremmin ja näyttäisi että on jonkinlaiset pidennykset tuuhentamassa kuontaloa nykyään. Mutta samaa olen miettinyt, että muutos on huima vanhaan. Nose job voi olla myös mahdollinen.
Ennen oli pehmeän ja herttaisen oloinen, nykyään kovan oloinen ja laihtunut. Myös huulitäytteet, ym muut operaatiot ja varmasti stailaajat jne.laihtuminen tietty tekee isoimman eron, ennen oli naisellisen näköinen, nykyään ei hirveän.. Kukin tykkää mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran. Entä itse?
Tähän ketjuun on kai sitten yksi ja sama laittanut 46 samaa viestiä. :) Muuttanut vain viestin sisältöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran. Entä itse?
Ehkä vähän toistin jotain, mitä joku muu oli jo kirjoittanut, koska laitoin samoja asioita merkille. Onko se noloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen kannattaa aina!
Nuo ennen-jälkeen -kuvat ovat kyllä hyvä inspiraatiokuvapari. Näkee, ettei pudotuksen tarvitse olla iso tai lähtökohdan joku 100 kg, että painonpudotuksella on jo valtava vaikutus ulkoiseen viehättävyyteen.
Joo, hauska laihtua reilut 20kg ja havaita miten se vaikuttaa miehiin. Muistan kyllä miten pulleatkin miehet mua kohtelivat kun olin pyöreämpi. Nyt katselenkin vain hoikkia ja treenattuja miehiä, sillä pullukat ovat vähintäänkin yhtä pinnallisia! Ja yleensä jopa ilkeämpiä.
Sanna Marin on varmasti äärimmäisen stressaantunut. Olin itse samassa iässä elämänvaiheessa, joka aiheutti aikamoisen painonlaskun, vaikka söin reilusti. Paino vain laski, kortisolia erittyi kehossa reippaasti.
Sain diagnoosin *adrenal fatigue*, asuin toisessa maassa tuohon aikaan, eikä vastaavaa diag anneta Suomessa. Olin mallin mitoissa, ja ulkonäköni oli ehkä parempi kuin koskaan.
Elimistöni kuitenkin vahingoittui, ja sain paljon terveysongelmia. Oli avioerokin, joka laihdutti lisää stressistä puhumattakaan. .Maksoin tuosta ajanjaksosta terveydelläni.
Jos mahdollista, totaalinen vetäytyminen lepoon x ajaksi, varmistus siitä että saa kaikki ravintoaineet jne olisi ideaali. Stress kills.
Vierailija kirjoitti:
Näytti ennen kiltiltä, vilpittömältä ja iloiselta. Nykyään jotain muuta.
Niin, tässä taas ulkonäköstereotypiat. Lihavat on lepposia jne.