"Foodora - koska MINÄ haluan"
Kulminoituuko tässä nyt jotain "nykynuorisosta"? Itselläni tuo mainos tökkii todella pahasti.
Tänään on se historiallinen päivä, kun taidan vetää kukkahatun päähäni ensimmäistä kertaa, 32-vuotiaana.
Kommentit (97)
Tuon mainoksen voisi lopettaa pikaisesti. On vaan niin hirveä. Pikku lapsi : koska mä halua ja tuodaan kaikkea. Joku aivoton tämän mainoksen kehittänyt.
Käytkö myös syömässä päivällisesi elokuvateatterissa?
Vierailija wrote:
Onhan aika mielenvikaista haluta koko olohuone täyteen foodorapusseja! Terapiaa tai jotain tarttis hän, olisko hamstraaja?
Ahmimishäiriöinen, syö Foodoran yllyttämänä viiden ihmisen ruoat ja sitten panee itsensä oksentamaan. Koska me halutaan enemmän myyntiä! Lisää herkullisia vinkkejä bulimiaan saat Foodoran sivuilta.
Sulkekaa televisio, niin helpottaa.
Ärsyttää tuo naisen sössötys ääni.
Kai nyt ihminen saa tehdä mitä haluaa, syödä ja juoda mitä haluaa, syöttää lapsensa miten haluaa, lukuunottamatta terveyden vakavaa vaarantamista. Tämä on kai demokraattisen maan peruskulmakiviä.
Miten joku voi luulla toisin?
Vai mitä joku luulee? Jos elät valtion rahoilla ei sinulle kuulu perusoikeudet myöskään? Perusoikeuksiin kuuluu myös joidenkin mielestä tyhmien tekojen teko ja vapaa ajattelu. Lainrikkomiset sitten erikseen.
Koska minä haluan. Osuvampi olisi kylläkin, että koska olen liian laiska käymään kaupassa.
"Kun siitäkin on niin hirveästi vaivaa. Pitäisi ensin kaupalle päästäkseen kävellä/kihnuttaa fillarilla/ajaa autolla tai odottaa pysäkillä bussia, jolla kulkee sen yhden pysäkkivälin. Ja sähkölaudalla en yksin kulje, pitää olla kaks päällä! Mukana pitäisi kantaa kauppakassia, puhelinta/lompakkoa. Ennen lähtöä pitäisi pukeutua ja katsoa peilistä, onko tukka hyvin. Huh huh, Aijai, liikaa hommaa, ei millään pysty. Ja jos ulkona on vielä huono keli, pystyy vielä vähemmän. Siksi kaikki sapuskat Foodorasta ja kamat kaikki nettikaupoista. Myös työt hoituu etänä, ja mitään liikuntaa en harrasta, paitsi makuuhuoneessa olevia käsipainoja, juoksumattoa ja spinningpyörää. Ulos lähden vasta kun minua jalat edellä viedään."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt mainosta, mutta miksei maksava asiakas saisi haluta?
Tässä mainoksessa nuori nainen tilaa foodoraa elokuvateatteriin ja sanoo, "koska minä haluan".
Saa haluta, mutta kyllä käytöstavat silti pitää olla! Ei voi laittaa foodorakuskia hyppimään kesken elokuvan muiden yli ja sitten vielä syödä mitä ikinä sieltä tilasikaan.
Kuvailun perusteella kuulostaa ihan osuvalta. Ehkä nykynuoriso ymmärtää mainoksen vähemmän kirjaimellisesti. Minäkin ymmärsin, vaikka olen 35v boomer.
Mainoksen toinen versio, jossa sama nainen tilaa ruokaa kotiin "koska minä haluan", vaikka pöytä on jo täynnä syömättömiä annoksia. Oi miten i-ha-naa.
Aivan mahdottoman hyödyllinen malliesimerkki kuinka kannattaa toimia.
Koska tilaaminen on niin hauskaa, ja minä haluan, niin tilataan. Heitetään edelliset ruuat roskiin, mitä väliä, koska minä haluan.
Aina kun kuulen naapurin kurittoman kakaran riehumista niin tulee mieleen että tuolla sloganilla saa kakara varmaan kasvaa.
Voi ällötys kun "nälkäiset" odottavat nälissään ruokaa naamat ikkunaa vasten!! Varsinkin tämä "minä haluan" -tyttö näyttää ........ kun kasvat on ikkunaa vasten, on varmaan saanut hyvät rahat mainoksesta. Joskus voi tulla mieleen tilata Foodoralta mutta mainos tulee mieleen ja estää sen.
Kyllä niiin rasittava mainos 6 -vuotiaille kait :( toinen on sipsi hah hah haa haa heh heh voi kisiisus
Tästä on valitettu täällä usein, minäkin. Harvinaisen vastenmielinen minäminäminä-mainos. Vaikea kuvitella, että joku mainostoimisto on oikeasti valinnut tämän tyylin parhaaksi myynninedistäjäksi.
Verkkokaupan mainos lähtenyt vähän samalle linjalle, "kaikki mulle heti tunnissa".
Siinähän haluat, et ole saamassa :D
Vierailija kirjoitti:
Sulkekaa televisio, niin helpottaa.
Tää, olohuoneen juutalainen vain kiinni niin heti helpottaa.
Mainokset muodostavat sarjan joka kattaa koko tarinan kaaren. Viimeisessä osassa Foodoran asiakas kannetaan apuvälineillä (painaa liikaa paarinkantajille) haisevien annospakkausten täyttämästä asunnosta.