"Foodora - koska MINÄ haluan"
Kulminoituuko tässä nyt jotain "nykynuorisosta"? Itselläni tuo mainos tökkii todella pahasti.
Tänään on se historiallinen päivä, kun taidan vetää kukkahatun päähäni ensimmäistä kertaa, 32-vuotiaana.
Kommentit (97)
Nainen siinä mainoksessa näyttää ihan pössöltä. Ääni, joka lässyttää siinä mainoksessa, on myös ärsyttävä!! 😣
Mikfi minun olohuoneeffani on niin monta foodorakaffia? 😆
Se eka mainos on inhottava ja vastenmielinen.
Tämä nykyään pyörivä on ihan ok, kun kuvastaa sen naisen hulluutta.
Mun koira ei voi sietää tätä toista mainosta ovikellon äänen takia. Menee ihan hulluksi koko koira. Noi ärsyke äänet pitäisi kieltää mainoksista, etenkin eläinten takia.
Onhan aika mielenvikaista haluta koko olohuone täyteen foodorapusseja! Terapiaa tai jotain tarttis hän, olisko hamstraaja?
Ajatella, kun tuosta mainoksesta tehdään vitsiä sopimattomissa paikoissa. "Koska minä haluan"
Pahimmassa tapauksessa tuo mainos toimii esimerkin lähteenä.
Esim:
Annan lapseni huutaa ravintolassa enkä puutu siihen mitenkään, KOSKA MINÄ HALUAN niin.
Ei onnistu Hesassa. Teattereissa on kyltit:
Ei omia eväitä 😉
Vai meinasko vaan sitä juomapuolta? En halua enää nykyisin leffaan on niin älyttömäksi meno mennyt.
Miksi maalitat suuren määrän ihmisiä työllistävää yhtiötä? Voi olla hyvin laitonta mahdollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mikfi minun olohuoneeffani on niin monta foodorakaffia? 😆
Kofka finä huat
Varmaan asumistuettu velkaopiskelija, jolla ei ole varaa ravintola menuun vaan fodaa bgrit ja ranut päivittäin.
Mä lakkasin tilaamasta Woltilta ja Foodorasta kun näin kesällä erään ravintolan ulkopuolella – olin itse lasten kanssa ravintolassa syömässä – kun ruokalähetit odotteli seuraavaa tilaustaan, porukalla istuivat ja kuluttivat aikaa, yksi alkoi kaivella tai rapsuttaa persaustaan ihan housujen ja bokserien alta antaumuksella ja syvältä 🤣 ei tarvi enää tilailla en halua kenenkään persbakteereja mun ruokapaketeihin.
Vierailija kirjoitti:
Kukkahattu tiukasti päässä täälläkin, mutta eri syistä. Miksi tilata ruokaa, jos olohuone on jo täynnä Foodoran pusseja? Ihan vaan siksi kun mä haluan ja ketä kiinnostaa kertakäyttöiset pakkausmateriaalit, ruokahävikki tai kuskien ajamat kilometrit. Luulin, että nuoriso on näistä asioista kiinnostunut ja huolissaan jopa.
Minua ei tuo kertakäyttökulttuuri niin häiritse. Minulle tuosta tulee mieleen paremminkin mielenterveysongelmat ja miten elämänhallinta on hukassa. Ruokaa sentään osaa tilata, mutta ei jaksa niitä entisiä kasseja edes siivota, vaan niitä on olohuone täynnä.
Antaa sen läskin sitten haluta sitä roskaruokaansa kotiin kannettuna. Kuoleepihan sitten nuorempana eikä ole yhteiskunnalle enää sen jälkeen rasitteena.
Mu-mu-mutku nä haluuuuuuun!
T. Milleniaalit ja z-sukupolvi
Vierailija kirjoitti:
Antaa sen läskin sitten haluta sitä roskaruokaansa kotiin kannettuna. Kuoleepihan sitten nuorempana eikä ole yhteiskunnalle enää sen jälkeen rasitteena.
Läskien naisten ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskien naisten ;)
Ne on nykyään kehopositiivisia!
Kaikesta , (mm. siitä että ap:kin tuon sloganin täsmällisesti muisti), päätellen mainos on ollut tehokas.
Siihenhän itse asiassa kaikessa mainonnassa pyritään, vaikutukseen ,tehoon , siihen että se jäisi 'korvamadoksi' kuulijansa mieleen (+ myös vahvasti kuvallisessa ja visuaalisessa kultturissamme) painuisi todella katsojan verkkokalvojen kautta suoraan mahdollisimman monien sen nähneiden aivoihin ja mieliin
Mainoksenhan ei näet pidäkään olla mikään ärsyttämätön sillä yleensä juuri ärsytyksen kauttahan päästään tutkitusti tehokkaimmin siihen että siitä syntyy joku mielikuva joka muistetaan .
Vielä jos mainos onnistuu herättämään somessa keskustelua (mieluiten tietysti mahdollisimman pitkään) niin se on vain mainoksen tehon kertautumista ja vahvistumista .
Siitä keskustelun jatkumisesta taas kun ei päälle päätteeksi tarvitse mainostajan maksaa mitään eikä nähdä sen ylläpitämiseksi enää mitään vaivaa, niin siihen asti yltäneelle mainoksellehan täytyy antaa jo arvosanaksi 10+.
Ja SITÄHÄN sen levikkiin liikkeelle laskenut mainostaja nimenomaan on halunnutkin.
Eli hyvin on nyt siis tosiaan tämäkin mainos mennyt perille !
Pikku Ironisti kirjoitti:
Kaikesta , (mm. siitä että ap:kin tuon sloganin täsmällisesti muisti), päätellen mainos on ollut tehokas.
Siihenhän itse asiassa kaikessa mainonnassa pyritään, vaikutukseen ,tehoon , siihen että se jäisi 'korvamadoksi' kuulijansa mieleen (+ myös vahvasti kuvallisessa ja visuaalisessa kultturissamme) painuisi todella katsojan verkkokalvojen kautta suoraan mahdollisimman monien sen nähneiden aivoihin ja mieliin
Mainoksenhan ei näet pidäkään olla mikään ärsyttämätön sillä yleensä juuri ärsytyksen kauttahan päästään tutkitusti tehokkaimmin siihen että siitä syntyy joku mielikuva joka muistetaan .
Vielä jos mainos onnistuu herättämään somessa keskustelua (mieluiten tietysti mahdollisimman pitkään) niin se on vain mainoksen tehon kertautumista ja vahvistumista .
Siitä keskustelun jatkumisesta taas kun ei päälle päätteeksi tarvitse mainostajan maksaa mitään eikä nähdä sen ylläpitämiseksi enää mitään vaivaa, niin siihen asti yltäneelle mainoksellehan täytyy antaa jo arvosanaksi 10+.
Ja SITÄHÄN sen levikkiin liikkeelle laskenut mainostaja nimenomaan on halunnutkin.
Eli hyvin on nyt siis tosiaan tämäkin mainos mennyt perille !
Jaa-a itse en tuon takia käytä Foodoraa. Ennemmin haen paikan päältä.
Typerä mainos. Ärsyttävä sössöttävä ääni. On myös muissa mainoksissa tuo. Minusta on ok tilata joskus ruokaa, vaan kun haluaa. Yleensä kyllä ne tulee korvaamaan sitä kotiruokaa, joka ei myöskään ilmaista. Mutta koska kalliimpaa, ei ehkä hirveän usein sovi kaikille. Herran jestas pizzat tulleet kalliiksi n. 14€ kpl! Sen takia en oikein viitsi tilata, jos koko perhe koossa eli 6 kpl. Parempi syödä ulkona jonkun kanssa, paitsi silloinkin joudun kotiväelle jotain järjestämään, joten en ihan parilla pizzalla pääse.