Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Foodora - koska MINÄ haluan"

Vierailija
10.05.2023 |

Kulminoituuko tässä nyt jotain "nykynuorisosta"? Itselläni tuo mainos tökkii todella pahasti.

Tänään on se historiallinen päivä, kun taidan vetää kukkahatun päähäni ensimmäistä kertaa, 32-vuotiaana.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jää mielee tosin negatiivisessä mielessä tämä minä haluun. lidin trans nainen, pyöräilevä dippi ääliö. voin taata etten en näitä palveluita ainakaan vuoteen käytä. onko mainosten valitsijat kuin haribon kokouksesta. kaverin kaverin paskat valitaan. miksei omistajat puutu yhtiöiden, tuotteiden halveksuntaan. koko mainonta on tullut tiensä päähän. mainokset todella aiheuttaa ANTI REAKTION en todella osta oletteko mainosten maksajat todella niin tyhmiä ettette tätä ymmärrä

Vierailija
22/97 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt mainosta, mutta miksei maksava asiakas saisi haluta?

Tässä mainoksessa nuori nainen tilaa foodoraa elokuvateatteriin ja sanoo, "koska minä haluan". 

Saa haluta, mutta kyllä käytöstavat silti pitää olla! Ei voi laittaa foodorakuskia hyppimään kesken elokuvan muiden yli ja sitten vielä syödä mitä ikinä sieltä tilasikaan.

Kuulostaa kyllä aikamoisen etuoikeutetulta kermapeffameiningiltä että hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä minä minä" tulee heti mieleen kun kuulen sen mainoksen. Kaiken kaikkiaan ärsyttävä mainos!

Vierailija
24/97 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kurvaan lyhyet työmatkat kaupungissa isolla katumaasturilla, kun pyörällä pääsisi myös? No koska MÄ HALUUN. Miksi tilaan hikipajoista turhaa kiinaroinaa talon täyteen? No koska MÄ HALUUN. Ja niin edelleen.

Vierailija
25/97 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aikoinaan pyörinyt ketju "Ärsyttävin mainos" niin tämä kuuluu ehdottomasti sinne.

Vierailija
26/97 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo joytubea pitää kyllästymiseen asti katsella samoja mainoksia.

prototyyppi itsekkyydestä tää kammariasiakas.

Vierailija
27/97 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän tämä närkästyttävä mainos mahtaa näkyä/kuulua kun ei ole osunut kohdalle?

En tiedä mut veikkaisin ämteeveekolmosta. Våhemmån muita tullut katsottua. Se Bonaquva-mainos vasta sairas on...äyhtäkkiä pärähtää jumalaton agressiivisella äänellä rätätätärätäätätäää maksimivoluumilla.....

Aloituksen mainos ja tämä mainitsemasi ovat mun inhottavimmat mainokset.

Myös ne mainokset joissa palohälytin huutaa ja ovikelloa soitetaan pitäisi kieltää.

Koira menee ihan sekaisin ovikellonsoitto mainoksista ja aina oon niin lukossa, ettei vaan naapuri oikeasti luule palohälyttimen huutavan.

Vierailija
28/97 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta mainoksesta tulee mieleen tämä yksi nykyajan tiktok-nuori joka teki ihmisille jäyniä tykkäysten toivossa mm. tunkeutumalla toisten koteihin luvatta ja varastamalla mummelin koiran. "Koska minä haluan".

Vierailija
29/97 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet nuoret ihmiset suhailee skuuteilla ja tilailee ruokaa kotiin koska eivät jaksa kävellä edes ruokakauppaan. Ihan terve ja hyvinvoiva yhteiskunta meillä.

Vierailija
30/97 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan! Ja jos mä en saa, niin mä järjestän kohtauksen, poljen jalkaa, kiukkuitken naama punaisena sylki valuen ja kierin lattialla. Sit mä saan, kun mulle annetaan periksi.

Terv: aikuislapsi ihan missä vaan tilanteessa tänä päivänä

Vierailija
31/97 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä mainoksessa nuori nainen tilaa foodoraa elokuvateatteriin ja sanoo, "koska minä haluan". 

Saa haluta, mutta kyllä käytöstavat silti pitää olla! Ei voi laittaa foodorakuskia hyppimään kesken elokuvan muiden yli ja sitten vielä syödä mitä ikinä sieltä tilasikaan.

Kuvailun perusteella kuulostaa ihan osuvalta. Ehkä nykynuoriso ymmärtää mainoksen vähemmän kirjaimellisesti. Minäkin ymmärsin, vaikka olen 35v boomer.

Niin, tai sitten pitävät ihan luonnollisena että tehdään kuten he haluavat. Eivät näe tuossa mitään outoa.

Mutku mä haluun.

Vierailija
32/97 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, se on v i t t u MAINOS, EI DOKKARI. Opettele b o o m e r tunnistamaan markkinoijien vaikuttamisyritykset.

No mitäs mainonnan asiantuntijana sanot, onko tuolla mainoksella toivottu vaikutus?

Että saadaan ihmiset vieroksumaan kyseistä firmaa ja käyttämään Wolttia? Miten meni noin omasta mielestä?

Vierailija
33/97 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodora - Koska MINÄ haluan ripulin.

Vierailija
34/97 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän tämä närkästyttävä mainos mahtaa näkyä/kuulua kun ei ole osunut kohdalle?

Et taida televisiota katsoa

Vierailija
35/97 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi siitä naisesta on yritetty tehdä Amelien näköinen? Typerä mainos.

Vierailija
36/97 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperi mainokset suorraan roskiin kirjoitti:

kyllä jää mielee tosin negatiivisessä mielessä tämä minä haluun. lidin trans nainen, pyöräilevä dippi ääliö. voin taata etten en näitä palveluita ainakaan vuoteen käytä. onko mainosten valitsijat kuin haribon kokouksesta. kaverin kaverin paskat valitaan. miksei omistajat puutu yhtiöiden, tuotteiden halveksuntaan. koko mainonta on tullut tiensä päähän. mainokset todella aiheuttaa ANTI REAKTION en todella osta oletteko mainosten maksajat todella niin tyhmiä ettette tätä ymmärrä

Se nugettimainos on jotenkin aggressiivinen. Ja luulin ensin, että siltä naiselta tuli verta suusta siitä nugettien pakkosyöttämisestä 😄

Vierailija
37/97 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mainoksista välittää? Mä tilaan joskus foodoran kautta. Koska mä haluan.

52v.

Ei normijärkiset välitä vaan ärsyyntyvät, mutta eivät lankea ulisyöttiin kuten kaltaisesi yksinkertaisempi aines.

Vierailija
38/97 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mainoksista välittää? Mä tilaan joskus foodoran kautta. Koska mä haluan.

52v.

Ei normijärkiset välitä vaan ärsyyntyvät, mutta eivät lankea ulisyöttiin kuten kaltaisesi yksinkertaisempi aines.

Eipä siinä käytösessä nää mitään omtuista, jos itsekin käyttäytyy samalla tavoin.

Vierailija
39/97 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, on se hyvä syödäkin. Toisaalta saisi tuo kalpean näköinen nainen raitista ilmaa, liikuntaa ja sosiaalista kanssakäymistä kun haluaisi itse hakea ruokansa sieltä mistämsitä foodorakin tuo.

Tuollainen elämäntyyli käy mielenterveyden päälle ajan myötä.

Ennenkun lähtisin analysoimaan tilauksen järkevyyttä pitäisi tietää seuraavat asiat: kuinka usein tilaa, mitä tilaa ja paljon kuluttaa rahaa moiseen turhuuteen tietenkin jollekin juntti Elviiralle ainoa syy tilata on se, että joku ei osaa laittaa kotiruokaa, eikä edes tajua, että tulee halvemmaksi.

Vierailija
40/97 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko se jotenkin huono asia, jos ihmiset haluavat asioita, esimerkiksi ruokaa? Ja jos myös syövät sitä, mitä haluavat? Ei nyt ihan avautunut minulle tämä.

Hän vaan halusi niitä, mutta vaikutti siltä, että ei ihan kaikkea ehtinyt syödä. Idea oli se, että tavaraa tuli tuplana.

Mainoksia ei selvästi ole suunnattu meille boomereille. Miksi olisikaan, kun emme hairahdu niihin. Enpä ole ennen tiennytkään, että aloittajan ikäiset 32-vuotiaan lasketaan nykyään boomereiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan