Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti olette raskautuneet?

03.12.2006 |

Olen vihdoin saanut ympäripuhuttua mieheni vauvapuuhiin ja pillerit lopetan tammikuussa. Minulla on jo kaksi lasta edellisestä liitosta. Silloin raskautumiseeni meni molemmista pillereiden lopetuksen jälkeen melkein tasan puoli vuotta. Enkä oikein usko, että nytkään heti " tärppäisi" ...

Mutta olis kiva kuulla kokemusistanne, kuinka nopeasti olette tulleet raskaaksi ehkäisyn lopetettua?

Ja onhan se periaatteessa mahdollista tulla raskaaksi jo ensimmäisestä yrityskierrosta, mutta kuinka todennäköistä... siis onko kellään käynyt sellaista onnenosumaa?

Kyselee (toivottavasti jo heti alkuvuodesta tännepalstalle " pääsevä" )

-Hätähousu-

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikilla on kyllä tosi nopeesti ja hyvällä onnella raskauduttu ilman ongelmia. Halusin Haavemaan myötä myös näitä " realistisia" raskautumisaikoja lisätä tänne joukkoon mukaan, ettei näytä ihan " liian hyvältä" tuo tärppionni. Eli tosiaan kaikilla ei ihan niin nopeeta ja onneakasta toimintaa.

Meillä meni ekaan tärppiin 8kk joka meni rv8 kesken, uudemman kerran raskauduin kyllä sitten heti kun oli se yksi lääkärin suosittelema mensukierto jätetty väliin...valitettavasti myös tämä meni kesken n. rv8. Kolmatta raskautta yritettiin liki vuosi ja tämä onnekas on nyt sitten pysynyt matkassa mukana. Eli kokonaisaika siihen, että tää yksi edes on saatu tänne asti on mennyt n. 2v. Tunnen olevani maailman onnekkain ihminen edelleen tästä onnenpotkusta. Toivon että tällä kertaa kaikki menee loppuun asti hyvin.

Haavemaalle toivon kaikkea hyvää ja ennenkaikkea sitä plussaa teille. Olisitte sen ihan takuulla jo ansainneet.

Myös ketjun aloittajalle tärppionnea. ;-)

titi rv25+3

Vierailija
22/33 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ja toka lapsi sai alkunsa heti ensitilauksesta. Kolmaskin sai alkunsa heti kun toivottiin, mutta meni kesken. Heti keskenmenon jälkeen seuraavasta kierrosta sai alkunsa tämä vauva, joka potkii nyt mahassani 32. viikolla. Eli nopeeta on ollut. Monella ystävällä on mennyt ½ vuotta, joillain 1-2 vuottakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sillee. Elokuussa jätin pillerit pois ja lokakuussa olikin plussaa..

Ensimmäistä odotellaan. Toki vielä jänskättää kuinka homma etenee kun nyt vasta 12 vko alkanut.

Vierailija
24/33 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin tammikuussa pillerit,ja elokuussa testi näytti plussaa..meinasi jo usko loppua,mutta aluksi kierrot meni ihan sekaisin pillereiden lopettamisesta yms..nyt onnellisena jo raskaus yli puolen välin=)

Onnea teillekkin=)

Vierailija
25/33 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ja stressi varmasti vaikuttavat, mutta niin vaikuttavat myös fysiologisetkin syyt. Aika monen asian täytyy osua nappiin, jotta raskaus alkaisi ja jatkuisi. On itse asiassa ihme, kuinka moni kuitenkin taitaa tulla niin nopeasti raskaaksi. :-)

Minä aloin odottaa ensimmäistä lasta, kun lapsettomuustutkimukset oli tehty. Stressi ja pelko lapsettomuudesta olivat silloin kyllä suurimmillaan. Päätimme jo, että kesälomien jälkeen aloitamme hoidot. No, eipä niitä tarvinnutkaan aloittaa, sillä tulinkin raskaaksi.

Toisen kanssa meni myös tuon 1,5 vuotta. Tuona aikana oli kemiallinen raskaus/erittäin varhainen keskenmeno rv 5.

Vierailija
26/33 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ja tämä kolmas on vahinkoja, toinen välissä ekasta kierrosta... Tämän raskauden jälkeen jompi kumpi meistä hakeekin sterilointia...

Vierailija
27/33 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakamamboa 24/7, niin meillä tehtiin ja mies oli taivaissa- tärppäsi heti, koska mä tunnen ovulaationi ihan selkeesti niin ajoitus oli tietty helpompaa(mulla se ei nimittäin ole ihan kierron puolivälissä)

Onnea yritykseen, kyllä se tärppää ;)

Vierailija
28/33 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa noin kaksi vuotta. Molemmat on saatu alulle hoidoilla, joten ei auttanut vaakamambo, eikä pari muutakaan kikkaa... Onneksi tänä päivänä on vaihtoehtoja!

Vierailija
29/33 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta kierrosta tärppäsi. Oltiin varauduttu pidempään yritykseen, joten oli suorastaan yllätys, että tärppäsi niin nopeasti. Mahtava yllätys tietysti :)

Tilastollisesti ajateltuna puolen vuoden yritys on ihan normaali ja myös odotettavissa oleva aika, mitä saa yrittää ennen tärppiä. Ja kuten joku sanoikin, on niin monen tekijän summa, että nainen ylipäätään tulee raskaaksi, että on aika ihme, että on näinkin paljon sellaisia joilla tärppi on tullut alle kolmessa yrityskierrossa!

Han ja Rumpali 32+1

Vierailija
30/33 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pillerit lopetin heinäkuun lopulla ja kahdet luomumenkat ehti tulla ennen plussaa. Eli varsin nopeasti onnistuttiin ja olen asiasta erittäin onnellinen.

Vierailija
31/33 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tärpit tapahtui heti ekasta kierrosta, eli söin pillerit 7pvän taukoon (jolloin menkat tulee) normaalisti, mutta en aloittanut uutta liuskaa.. Ja tämä masukas tärppäsi vielä paril seksikerral ja molemmat ilman turhaa ressiä ja tikutteluja.

Rv 17+1 ja esikoinen 2,6kk

Vierailija
32/33 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten taas tehdään kesävauvaa!!Onnea yritykselle!!

Vierailija
33/33 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen plussan pillereiden jälkeen sain muistaakseni 4.kierrosta, mutta meni kesken melkein heti. Saman vuoden aikana raskauduin toisen kerran, mutta meni kesken rv 10. Sitten seuraavaa tärppiä saatiinkin odottaa melkein puolitoista vuotta. Tutkimuksissa ei löytynyt mitään vikaa eikä iälläkään pitäisi olla vaikutusta, koska olin 24 kun yritys alkoi. Clomit ehdin ostaa, mutta ei tarvinnutkaan aloittaa, koska tärppäsi juuri silloin luomusti. Nyt mennään rv16 ja toivotaan, että päästäis tällä kertaa loppuun asti! Eli n. 2 vuotta meni yhteensä (jos siis tässä käy hyvin). Nyt sekin tuntuu jo lyhyeltä ajalta ja jokainen kuukausi pettymyksineen kaiken arvoiselta.