Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marin ja Markus Räikkönen: Ero!

Vierailija
10.05.2023 |

Lähde: Iltalehti

Kommentit (1844)

Vierailija
841/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi on ainakin varmaa. Marinia tulee seuraamaan dianamainen ip-median huomio vuosia eteenpäin.

Ehkä sama kohtalokin. Ei haittaisi.

Olet törkeä, tuskin hän on sulle henkilökohtaisesti tehnyt mitään pahaa, vai onko?

Hän on tehnyt pahaa koko Suomen kansalle. Koronahuijaus, talousahdinko ja sotaan osallistuminen. Heittämällä historian pahin ihminen Suomessa.

Eli sinusta jos Venäjä hyökkäisi Suomeen (ennen nato-jäsenyyttämme) muiden maiden ei kuuluisi auttaa aseavun kautta?

Kuinka paljon sitä apua Suomelle tuli, kun Venäjä tänne hyökkäsi?

Kysyin, mitä hän tarkoittaa pahuudella, kun mainitsee sotaan osallistumisen? Olivatko muut maat siis mielessäsi hyviä ja hyvän puolella, jos eivät antaneet Suomelle aseapua? Siihenkö viittaat?

Et kysynyt.

Kysyin.

Sinulta ei sen sijaan kysytty, saitko Suomi aseapua. Kysyttiin, että kuuluisiko kommentoijan mielestä muiden antaa Suomelle aseapua, jos Venäjä hyökkäisi tänne (ennen kuin olimme Natossa)?

Ei pysty vastaamaan?

Vierailija
842/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsa, tsa, tsa, tsa, tsaa, mua naurattaa, la la lal lal lallaa.

Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi on ainakin varmaa. Marinia tulee seuraamaan dianamainen ip-median huomio vuosia eteenpäin.

Olet törkeä, tuskin hän on sulle henkilökohtaisesti tehnyt mitään pahaa, vai onko?

Hän on tehnyt pahaa koko Suomen kansalle. Koronahuijaus, talousahdinko ja sotaan osallistuminen. Heittämällä historian pahin ihminen Suomessa.

Ei hän ainakaan mulle ole tehnyt mitään, ihan normaalisti olen elänyt.

Vierailija
844/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessa vauvapalsta pystyy aina nämä ennustamaan? 

Miljoonien ihmisten elämänkokemuksella helppoa.

Vierailija
845/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi tätä palstan katkeruutta. Johtuuko se siitä että Sanna on hyvännäköinen, hoikka ja hyvätuloinen?

Unohdit, että vielä nainen.

Mä en kyllä ole yhtään katkera tuollaiselle ihmiselle. Ei pysty edes henkilökohtaista elämäänsä hoitamaan. Maan asioista puhumattakaan.

Itse et ois pärjännyt sekuntiakaan pääministerinä!

Vierailija
846/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sua ei koske edes hinnannousut?

Vierailija
847/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna tulee nyt kaapista ulos. Seuraava puoliso on nainen. Sannahan itse oli lapsena ja nuorena perheessä, jossa oli kaksi äitiä, mutta ei isää.

No ei se lesbous sentään periytyvää ole.

No ei tietenkään ole, mutta erittäin helposti se lapsi ottaa mallia "vanhemmistaan". Niin se vaan menee...

Miten sit joihinkin perheisiin syntyy homoja?

Vierailija
848/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miten usein pettäneet toisiaan😅😅😅😅😅https://www.seiska.fi/Kotimaa/Nain-Sanna-Marinin-aviomiehen-bileilta-et… kova poika pökkimään😅😅😅😅

Vierailija
849/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen asuntolaina ja mitenhän tässä korkotilanteessa asunto menee kaupaksi. Eihän siitähän ole kuin vuosi, kun ostivat.

Ihan yksin osti. Mies ei ole siinä osallisena mitenkään.

Suhteellisen iso laina. Korot nousussa. Vuokramarkkina heikkenee. Kahden tai useamman asunnon loukku voi olla uhkana. Palkka laskee heti kun uusi hallitus. Lisäksi demareiden pj palkkio pois. Paljon miinuksia vähän plussia.

Näin hyvin Sanna tajuaa talouden perään.

Vierailija
850/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne eivät ole Sannan vika. Olet toki vapaa perustelemaan, millä tavalla juuri Suomi olisi voinut olla inflaatiovapaa vyöhyke Euroopassa, odotan pelkkänä korvana.

Vierailija
851/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja en siis ole tuo, joka toivoi Sannalle Dianan kohtaloa. Se olisi liian hyvä loppu.

Huh, nytkö palstahullu on leiponut brittein hovinkin marinin eroon. 😂

Joko on tuksu, soffe, martina tai amberin vilahtaneet ketjussa? 😆

Vierailija
852/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska: "Ohhoh, Olavi Uusivirralta hämmentävä päivitys Sanna Marinin eroilmoituksen jälkeen".

Ja juttu on sitten se, että Olavi on laittanut someen kuvan itsestään lomamatkaltaan.

Seiska on niin, niin surkea lehti, että pitäisi säätää laki sen kieltämiseksi. Eipä sitä voi enää lehdeksi sanoa, viemäri se on.

Vierailija
853/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna tulee nyt kaapista ulos. Seuraava puoliso on nainen. Sannahan itse oli lapsena ja nuorena perheessä, jossa oli kaksi äitiä, mutta ei isää.

No ei tietenkään ole, mutta erittäin helposti se lapsi ottaa mallia "vanhemmistaan". Niin se vaan menee...

Mun isällä on tähän teoria. Pohjautuu tätinsä perheen kohtaloon. Jos vanhemmilla menee sukupuoliroolit sekaisin. Nainen on vahvempi kuin mies (pojat samaistuvatkin äitiinsä), tai jos mies on hellempi kuin äiti (tytöt samaistuvat mieluummin isäänsä).

Vierailija
854/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juntin määritelmä = luulee, että hallitus päättää hintojen noususta (tai voisi estää sen).

Vai olisitko halunnut, että Sanna ottaa vielä lisää lainaa?

Vierailija
855/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään että eduskunnassa tai hallituksessa on vain sanna ei muita päättämässä asioista.

Av-mammat ei näemmä ymmärrä että yksi ihminen ei päätä Suomessa mitään, tämä ei ole diktatuurivaltio.

Vierailija
856/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska: "Ohhoh, Olavi Uusivirralta hämmentävä päivitys Sanna Marinin eroilmoituksen jälkeen".

Ja juttu on sitten se, että Olavi on laittanut someen kuvan itsestään lomamatkaltaan.

Seiska on niin, niin surkea lehti, että pitäisi säätää laki sen kieltämiseksi. Eipä sitä voi enää lehdeksi sanoa, viemäri se on.

Pitäisiköhän tilata Seiska?

Vierailija
857/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Kaikkonen alkaa rakentamaan taloa Sipooseen. Tontti ostettu vuosi sitten. Tuusulan paritalon puolikas alkaa käymään pieneksi. 

Ja liittyy tähän ketjuun millä lailla?????

Vierailija
858/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään että eduskunnassa tai hallituksessa on vain sanna ei muita päättämässä asioista.

On her Watch, on her watch.

Vierailija
859/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun isällä on tähän teoria. Pohjautuu tätinsä perheen kohtaloon. Jos vanhemmilla menee sukupuoliroolit sekaisin. Nainen on vahvempi kuin mies (pojat samaistuvatkin äitiinsä), tai jos mies on hellempi kuin äiti (tytöt samaistuvat mieluummin isäänsä).

Ja isäsi oli minkä tiedekunnan professori? ai vai ei käynyt edes lukioa. ookoo. . . :)

Miksi ei näissä perheissä kaikista lapsista tule homoja? Siis sori, sä olet oman tyhmän ja maralastikoulutetun perheesi uhri. Joten paljoa ei voi odottaa.

Vierailija
860/1844 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo sama henkilö, joka kirjoitti mauttoman kommentin, mutta pakko kommentoida tuohon henkilökohtaiseen pahaan..

Musta henkilökohtainen paha olisi paljon parempi, kuin mitä Marin on tehnyt koko yhteiskunnalle. Olisin valmis ottamaan aika paljon henkilökohtaista pahaa mielummin vastaan.

Sama täällä. Osuisi se paska edes omalle kohdalle, eikä lapsiin ja lapsenlapsiin.

Ketju on lukittu.