Sanna Marin ja Markus Räikkönen: Ero!
Kommentit (1844)
On se kuitenkin surullista, että pariskunta, joka on ollut yhdessä puolet eliniästään, lähtee eri teille.
Mikään yllätys tämä erouutinen ei ollut, eikä päätös varmaan ole ollut kummallekaan helppo. Sannahan riutui ihan silmissä viime syksyn aikana, ja varmasti eropäätös on ottanut henkisesti koville.
En liity vahingoniloisiin ilkkujiin tässä ketjussa, enkä arvailuihin pariskunnan lapsen hoidosta tai spekulointeihin eron taloudellisesta seurauksista. Ne päätökset kuuluvat vain Marinille ja hänen puolisolleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi on ainakin varmaa. Marinia tulee seuraamaan dianamainen ip-median huomio vuosia eteenpäin.
Ehkä sama kohtalokin. Ei haittaisi.
Olet törkeä, tuskin hän on sulle henkilökohtaisesti tehnyt mitään pahaa, vai onko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna täydellinen rakensi kiiltokuvaa koko oli valetta
Somessa ihmiset rakentavat kulisseja itsestään. Kunnes niiden romahtaessa uhriudutaan kun kaikki ei mennytkään niin kuin halusi. Vain positiivinen huomio kelpaa näille. Kyvyttömiä itsereflektioon.
Ja sitten on meitä, jotka yhdessä nauretaan omille epäonnistumisille ja hölmöilyille. Ei elämä ole niin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut, että tuntisin sympatiaa Sannaa kohtaan, mutta eiköhän hän tule olemaan aika yksinäinen. Tai varmaan on nytkin jo. Hänellä tuntuu olevan vain yksi tosiystävät, no joo, jollain ei ole edes sitä. Mutta naiset eivät ilmeisesti halua ystävystyä hänen kanssaan. Tai sitten ne ovat jotain B-luokan julkkiksia, jotka yrittävät vain hyötyä. Nyt ei enää edes kotona odota kukaan, paitsi lapsi silloin tällöin. Meni ura, meni perhe. Olisiko nyt peiliin katsomisen paikka.
Olisi. Mutta ikävä kyllä narsisti näkee vain muiden tekemät virheet.
Eli 85% tämän ketjun kirjoittajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna täydellinen rakensi kiiltokuvaa koko oli valetta
Somessa ihmiset rakentavat kulisseja itsestään. Kunnes niiden romahtaessa uhriudutaan kun kaikki ei mennytkään niin kuin halusi. Vain positiivinen huomio kelpaa näille. Kyvyttömiä itsereflektioon.
Ja sitten on meitä, jotka yhdessä nauretaan omille epäonnistumisille ja hölmöilyille. Ei elämä ole niin vakavaa.
Eli sua ei haittaa negatiivinenkaan huomio?
*romahtaessa uhriudutaan kun kaikki ei mennytkään niin kuin halusi. Vain positiivinen huomio kelpaa näille.*
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse on mokaillut. Koko tyhmä on pääministeriksi, jos ei tajua, että häntä kuvataan kaikkialla.
Ihan itse biletti, ryyppäsi yökerhoissa, kiehnösi Olavin kanssa, tuli kuvaan jauhobileet, vei pikkujulkkiksia ryyppään virka-asuntoon, josta kuvataan tissikuvia julkisuuteen, ihan itse pitänyt julkista instassa, ihan itse haukkui vanhempaa väkeä boomereiksi, ihan itse unohti virka kännyt kotiin, kun altistuneen piti juhlia yökerhoissa jne.
Kun on pm, niin on myös vastuuta.Ja eihän yksikään muista naisministereistä, joilla lapsia, noin käyttäytyneet, varmasti heilläkin on ollut kiire.
Kun, jos rakastaa perhettään, ja on kiireinen työ, niin kyllä jokainen äiti, tai isä haluaa viettää ne vapaat ja lomat perheen kesken.
Ihan itse on tiensä valinnut.
Kyllä siinä puoliso on koville joutunut noiden otsikoiden takia.
Aivan varmasti.
Pm toivonut ja toivoo yksityisyyttä, mutta ihan itse tuonut julkisuuteen kaiken joko käytöksellään tai instassa.
Ei siinä ole paljon lapsi ja puoliso merkinnyt yhtään mitään.
No, saihan hän sen kultaisen vehjepystinkin, sitä ihaikoon nyt, yksin ylimielisyydessään.
Aivan loistavasti sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi on ainakin varmaa. Marinia tulee seuraamaan dianamainen ip-median huomio vuosia eteenpäin.
Olet törkeä, tuskin hän on sulle henkilökohtaisesti tehnyt mitään pahaa, vai onko?
En ole tuo sama henkilö, joka kirjoitti mauttoman kommentin, mutta pakko kommentoida tuohon henkilökohtaiseen pahaan..
Musta henkilökohtainen paha olisi paljon parempi, kuin mitä Marin on tehnyt koko yhteiskunnalle. Olisin valmis ottamaan aika paljon henkilökohtaista pahaa mielummin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan tulot pienenevät huomattavasti, kun pääministerin palkka poistuu. OnlyFana on ratkaisu. Keräisi ympäri maailmaa paljon tilaajia. On sen verran tunnettu. Rahaa tulisi kunnolla.
Playboy lehtikin olisi varmasti kiinnostunut Sannasta. Hänen täytyy nyt osata hyödyntää ansaitsemismahdollisuudet.
Tokkopa olisi. On aika riuku.
Ostaa tekotissit.
Tää on muuten nähty pari kertaa omassa tuttava piirissä. Ekaksi laihdutus -> tissit -> ero, tietysti kun Sannalla pätäkkää niin skippaa suoraan tuohon eroon kun ei ole siitä kiinni.
Tämä nyt kertoo eniten sinun piireistäsi. Omissa piireissäni tyypillisemmin ero tulee, kun pahimpien ruuhkavuosien jälkeen ehditään miettiä myös parisuhdetta ja todetaan, että on parempi jatkaa eri teille. Nainen alkaa elää omaa hyvää elämää ja mies syöksyy parisuhteesta toiseen. Lasten vanhemmuudessa ollaan jopa tasa-arvoisempia kuin aiemmin,
Hä, ihme hyökkäys :D En tiedä tarkkaa syytä mutta eiköhän ne aika samat ole olleet. Lapsia löytyi useampi kummaltakin, suunnilleen kun pienin oli noin 7-10 niin alkoi tapahtumaan. Oli talot rakennettu, vakkari työt, koirat, autot, mitä näitä perus juttuja nyt onkaan. Vähän kyllä huokuu miesviha, tuossa se nainen kävi hyppimään suhteesta toiseen heti seuraavana päivänä. Mutta osan varmaan selittää kun miehelle tuli "yllättäen" niin ei ollut vielä ehtinyt laittaa pienempää vaihdetta päälle (sivullisena huomasi kyllä nuo merkit aika selvästi, mutta mitä sitä toisten suhteisiin puuttumaan). Tiedä sitten miten nykyään toisella menee kun aikaa 8 vuotta tapahtuneesta, loppui yhteyden pito kun oli vaimokkeen puolelta tuttuja sekä lähinnä lapsien takia kyläilyt. Oisko joku 3 vuotta tapahtuneesta niin se äijä kännissä soitti ja kävin kaljalla, juopoksihan se oli muuttunut ja asusteli vuokra rivarissa, urakehityskin oli stopannut ja työt vaakalaudalla, ei näkynyt naisia. Sinällään sääli kun ihan hyvin meni siihen asti eläkevirat ym. mutta löytyyhän noita uusia tuttuja. Juopot ei kuulu piireihini, joku roti kummiskin toimintaan kun elämässä tulee uusia juonenkäänteitä.
Vierailija kirjoitti:
Pääministerin tehtävä on liian rankka perhe-elämälle.
Rikkonu Lipposen, Vanhasen ja Marinin perheen.
On varmasti rankkaa ja vaatii ihan jokaiselta siinä perheessä paljon. Lisäksi vähäinen vapaa-aika ja jaksaako/voiko/haluaako sitä pyhittää melkein täysin sille perheelle, jota ei muuten paljon näe.
Vierailija kirjoitti:
On se kuitenkin surullista, että pariskunta, joka on ollut yhdessä puolet eliniästään, lähtee eri teille.
Mikään yllätys tämä erouutinen ei ollut, eikä päätös varmaan ole ollut kummallekaan helppo. Sannahan riutui ihan silmissä viime syksyn aikana, ja varmasti eropäätös on ottanut henkisesti koville.
En liity vahingoniloisiin ilkkujiin tässä ketjussa, enkä arvailuihin pariskunnan lapsen hoidosta tai spekulointeihin eron taloudellisesta seurauksista. Ne päätökset kuuluvat vain Marinille ja hänen puolisolleen.
Musta surullista oli seurata sitä avioliittoa, jossa toinen vie ja toinen vikisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on tehnyt pahaa koko Suomen kansalle. Koronahuijaus, talousahdinko ja sotaan osallistuminen. Heittämällä historian pahin ihminen Suomessa.
Eli sinusta jos Venäjä hyökkäisi Suomeen (ennen nato-jäsenyyttämme) muiden maiden ei kuuluisi auttaa aseavun kautta?
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse on mokaillut. Koko tyhmä on pääministeriksi, jos ei tajua, että häntä kuvataan kaikkialla.
Ihan itse biletti, ryyppäsi yökerhoissa, kiehnösi Olavin kanssa, tuli kuvaan jauhobileet, vei pikkujulkkiksia ryyppään virka-asuntoon, josta kuvataan tissikuvia julkisuuteen, ihan itse pitänyt julkista instassa, ihan itse haukkui vanhempaa väkeä boomereiksi, ihan itse unohti virka kännyt kotiin, kun altistuneen piti juhlia yökerhoissa jne.
Kun on pm, niin on myös vastuuta.Ja eihän yksikään muista naisministereistä, joilla lapsia, noin käyttäytyneet, varmasti heilläkin on ollut kiire.
Kun, jos rakastaa perhettään, ja on kiireinen työ, niin kyllä jokainen äiti, tai isä haluaa viettää ne vapaat ja lomat perheen kesken.
Aivan varmasti.
Pm toivonut ja toivoo yksityisyyttä, mutta ihan itse tuonut julkisuuteen kaiken joko käytöksellään tai instassa.
No, saihan hän sen kultaisen vehjepystinkin, sitä ihaikoon nyt, yksin ylimielisyydessään.
AAMEN!
Miten ihmeessa vauvapalsta pystyy aina nämä ennustamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti.
AAMEN!
^ Kateellinen, elämäm koulua käynyt nuija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on tehnyt pahaa koko Suomen kansalle. Koronahuijaus, talousahdinko ja sotaan osallistuminen. Heittämällä historian pahin ihminen Suomessa.
En tiennytkään että eduskunnassa tai hallituksessa on vain sanna ei muita päättämässä asioista.
Tsa, tsa, tsa, tsa, tsaa, mua naurattaa, la la lal lal lallaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääministerin tehtävä on liian rankka perhe-elämälle.
Rikkonu Lipposen, Vanhasen ja Marinin perheen.
On varmasti rankkaa ja vaatii ihan jokaiselta siinä perheessä paljon. Lisäksi vähäinen vapaa-aika ja jaksaako/voiko/haluaako sitä pyhittää melkein täysin sille perheelle, jota ei muuten paljon näe.
Siksi ihmiset tekevät elämässään arvovalintoja. Siksi mietitään mm oikeaa ajoitusta. Harvan pääministerin lapsi on vaippaikäinen. Onhan se eri asia lähes aikuisten lasten kanssa. Tai vaikka edes isompien koululaisten.
Nuo ei ole mitään vähäpätöisiä vuosia, jotka menetetään. Siinä luodaan lapsen perusturvallisuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo sama henkilö, joka kirjoitti mauttoman kommentin, mutta pakko kommentoida tuohon henkilökohtaiseen pahaan..
Musta henkilökohtainen paha olisi paljon parempi, kuin mitä Marin on tehnyt koko yhteiskunnalle. Olisin valmis ottamaan aika paljon henkilökohtaista pahaa mielummin vastaan.
Älä nyt vain laita mitään faktoja hänen pahoista teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinusta jos Venäjä hyökkäisi Suomeen (ennen nato-jäsenyyttämme) muiden maiden ei kuuluisi auttaa aseavun kautta?
Kuinka paljon sitä apua Suomelle tuli, kun Venäjä tänne hyökkäsi?
Olisi. Mutta ikävä kyllä narsisti näkee vain muiden tekemät virheet.