Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi raskaustesti näyttää negaa, vaikka ultrassa näkyi sikiöpussi?

Vierailija
03.12.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten tulimuna.

Vierailija
2/4 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi mennä verestä määritettävään testiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuossavaiheessa alkio on vielä niin pieni ettei muuta näkyisikään, kuin ruskuasipussi ja aina ei edes sitä.

Vierailija
4/4 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus oli todettu aiemmin gynekologikäynnillä, verikokeella ja ultrassa. Kaikki oli ok, lapsi on nyt jo kaksivuotias :o)

Virtsaan ei vaan kehittynyt tarpeeksi raskaushormonia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä