Lue keskustelun säännöt.
=D Lapsen suusta
14.10.2006 |
Lapsi kysyi isältään: " Missä pikkuväki Saara on?" Isä vastaa: " onkohan se pikkuväkitalossa?" " ei ole, minä soitan sille Saaran lääkärille, onko Saara siellä" (soittaa pienellä Dublo-puhelimellaan) " Haloo onko Saara siellä? Ei ole, höh" " isi, ei se Saara ollut lääkärillään, missä se on?" " onkohan se eläintarhassa?" " hmmm minä soitan sille eläintarhantädille - ei se ollut sielläkään" Isä: " Jos se leijona on syönyt sen Saaran" ....Lapsi soittaa leijonalle: " Miksi sinä olet mennyt syömään minun Saarani? Miksi sinä olet semmoista mennyt tekemään?" =D
Ikää 2,5v.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
6-vuotiaani eilen kaupassa: Äiti, ostetaan meille joskus tuollaisia jääpippureita! Lapsi tarkoitti hopeakuulia, semmoisia kakunkoristeita, jotka ovat samanlaisessa purkissa kuin mausteet.